Seo cikkek


A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése

A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése 

A sikeres marketinghez olyan tervet kell kidolgozni, mely egyedi, fenntartható, hosszabb távra meghatározza az ismertség növeléséhez, bizalom építéséhez szükséges teendőket. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.
Nekünk az Adria a Riviéra

Nekünk az Adria a Riviéra 

A magyar internetes keresési szokások alapján, Horvátország, Montenegro és Toszkána az idei nyár slágercélpontjai, de a belföldi szálláshelyek sem maradnak üresen. A döntésben még mindig az ár a legfontosabb, népszerű keresési kulcsszó a „las minute”.
Áldás és átok is lehet a komment

Áldás és átok is lehet a komment 

Mit kezdjünk a hozzászólásokkal cikkeink alján? Hasznos-e vagy káros a kommentelés keresőoptimalizálási szempontból? Beleszámít a rangsorolásba? Járhat érte büntetés? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ.
Alapfokú kisokos a Linkedinhez

Alapfokú kisokos a Linkedinhez 

A közösségi oldalak között is különlegesség a Linkedin, amely üzleti, szakmai profilja révén különül el elsősorban a többitől. Az egyre fontosabb felülethez ad használati kisokost a téma szakértője.
A 7 legjobb SEO tipp 2016-ban

A 7 legjobb SEO tipp 2016-ban 

A keresőoptimalizálás minden neten jelenlévő cég számára fontos, de a webes értékesítés során még inkább. Az új elvek szerint már nem elég a kulcsszavakra, vagy a szöveg-kép arányra figyelni. Szakértő segít, mi jöhet be!
Egy legenda vége

Egy legenda vége 

A Google azzal vált a többi keresőmotornál megbízhatóbá a 2000-es évek elején, hogy elkezdte alkalmazni a linkeket. A linkek szavazatok voltak egy weboldalra, és amely weboldal több szavazatot kapott, az jobb helyezésre is számíthatott. Ezt a mérőszámot, a legendás Page Rank-et tizenhat év után felszámolja a Google.
Láthatatlanság a csalás jutalma

Láthatatlanság a csalás jutalma 

Sok szó esik arról, hogyan javíthatunk az oldalunk helyezésén a keresési listákban, hogyan kerüljünk minél előbbre például a Google-ban. De fontos, hogy ne csábítson el a „sötét oldal”. Egyszerűen nem éri meg.
Meghódítja a találati listákat a https

Meghódítja a találati listákat a https 

Egyre növekszik a biztonsági protokollokat használó oldalak találati aránya a keresőoldalak első találatai között és a jövőben ez válhat a keresőoptimalizálás egyik alapszabályává, de a márkaépítésben már most is óriási szerepe van.
Kulcsszavak: erre kerestünk a legtöbbet 2015-ben

Kulcsszavak: erre kerestünk a legtöbbet 2015-ben 

Minden év végén a Google nyilvánosságra hozza a legkeresettebb kifejezések listáját, így megismerhetjük, és kivonatolhatjuk az adott év küzdelmeit, fordulatait, drámáit, csakúgy, mint piaci trendjeit, mindenképpen nagy érdeklődésre tarthat számot.
A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban

A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban 

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

A mesterséges intelligencia a SEO jövője 

A Bloomberg szerint a Google nemcsak hogy élesítette, de már hónapok óta használja új, a gépi tanuláson és mesterséges intelligencián alapuló új algoritmusát, a RankBraint, ami alapvetően befolyásolja a keresési eredményeket – írta az ITE.hu.

Ezért büntetik a netes óriások a magyar webshopokat 

A webes keresők büntetik azokat a cégeket, amelyek nem hitelesítik weboldalukat. A Google, a Bing és a Mozilla is hátrasorolja azokat, akik nem védik az oldalukat és felhasználóikat. Még mindig csak a vállalatok töredéke látja, hogy az SSL nem csupán biztonságot ad, de hiánya forintosítható versenyhátrányt okoz.

Három szakma, amit az internet teremtett 

Az internet terjedése és fejlődése egy sor új szakma születését hozta magával. Az ezredfordulón még nem is gondoltuk volna, mi mindenre lesz igény 2015-re. Íme ezek közül néhányat csokorba szedett a Monster.hu oldala.

Újra felülírja a SEO-szabályokat a Google? 

A Google újra arra készül, hogy felforgassa a találati listák megjelenését. Az elmúlt hetekben számos hír és hivatalos közlés látott napvilágot, ami a keresőóriás algoritmusának újabb változtatásait helyezi kilátásba – ezeket gyűjtötte össze a kulcsszo.hu.

Az alapok nélkül csak szenved a webshop 

Van néhány olyan alapvető „SEO-elv”, amelyeket nemcsak a webáruházak de a weboldalak optimalizálása során is figyelembe kellene venni, azonban sokszor éppen ezek az alapok maradnak ki a folyamatból – figyelmeztet szakértő partnerünk.

Nem jönnek a látogatók? Ez lehet a háttérben! 

Sajnos gyakran előfordul, hogy egy-egy céges weboldal Google-ból érkező forgalma egyik-napról a másikra megfeleződik. Mi állhat a háttérben? Erre kerestük a választ.

Most csábítsunk reklám nélkül 

Nem a nyár a leggyengébb időszak a toborzók szempontjából. A BrandJob tapasztalatai szerint a jól felépített és működtetett közösségi média aktivitás pont nyáron lehet a legeredményesebb. Ha tudjuk, mit és hogyan csináljunk.

A SEO éri meg a leginkább a kkv-k szerint 

A Facebookban még mindig nagyon bíznak a magyar vállalkozások marketing területen, emellett a keresőoptimalizálást érzik még hatékonynak. A tartalom marketing még sehol nincs, pedig ez a jövő útja.

A minőségre hajt a Google 

Az elmúlt napokban a Google jelentősen módosította keresőalgoritmusát, amelynek nyertesei a hírportálok és magazinok. A Google valós időben követi a népszerű témákat - írta az ite.hu.

Linkek nélkül semmi esélyünk a Google-ban 

Ha nincsenek a weboldalunkra mutató linkek, szinte lehetetlen előnyös helyezést elérni a Google-ban, derült ki egy friss felmérésből. Magyarországon egy népszerű kulcsszó esetén száz külső linkre van szüksége egy weboldalnak, hogy a Google találati lista élére kerüljön - közölte a kulcsszo.hu.

Már a SEO sem csodafegyver? 

A közösségi oldalak térhódításával és a fogyasztói szokások megváltozásával bizony már a keresőoptimalizálás sem az a csodafegyver, ami valaha volt. Már sok esetben ugyanis nem az a nyerő, aki a lista tetején trónol.

Így nem éri kellemetlen meglepetés a költözés után 

Egy céget költöztetni nemcsak nagy feladat, hanem kockázat is, hiszen nem biztos, hogy az ügyfelek az új üzlethelyiséget is megtalálják. A digitális korszakban pedig már nem elég egy táblát kitenni a régi boltra az új cím elérhetőségeivel: az online világban is jeleznünk kell, hogy máshol keressenek.

Ma indul a Google mobil Armageddonja 

Mobilegeddon, csak ezen a néven a sajtó a Google ma útjára induló új algoritmusát, amelynek a célja, hogy a mobileszközökön indított kereséseknél, a mobilbarát oldalak előnyhöz jussanak. Azok az internetes oldalak, amelyek nem támogatják a az okoseszközökről történő elérést, hátrébb sorolódnak.

Elbuknak a hazai márkák a Google tesztjén 

Április 21-én érkezik a Google új mobil algoritmusa, ami megintcsak felülírja a keresőoptimalizálást. Hogy milyen felkészületlenek a magyar vállalatok, az jól látszik abból, hogy egy kutatás szerint a hazai nagy márkaoldalak többsége elbukik a Google új tesztjén.

Céges honlap: hogyan kezdjünk neki? 

Weboldalra ma már minden cégnek szüksége van, ez egyre kevésbé kérdés. Hogy milyenre, az már nehezebb. Mit gondoljunk át mielőtt nekilátunk a fejlesztésnek? Hogyan tervezzük meg a cégünket leginkább szolgáló honlapot? Adunk egy sorvezetőt a gondolkodáshoz.

Jobb lehet a helyezésünk - újra változtat a Google 

A Google hivatalos oldalán jelentette be, hogy hamarosan módosítja keresőalgoritmusát, amelynek célja, hogy a félrevezető előszobaoldalakat kiszűrjék a találatok közül. A magyar kkv-knak is érdemes odafigyelniük a változásokra.

Előnybe kerülnek a mobilbarát weboldalak 

Igen fontos bejelentést tett a Google miszerint április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak, emiatt alapvetően megváltozik a találati sorrend is.

Webáruházak veszélyben: így büntet a Panda 

Tavaly nyáron és ősszel hazai webáruházak sokasága kapott komoly büntetést, a Google egyik, a keresőoptimalizálók által jól ismert algoritmusától a Panda algoritmustól.

Így kerüljük el a Pingvin haragját 

Megfelelő linkek nélkül egyetlen weboldal sem érhet el jó helyezést a Google keresőjében, ám a linképítés komoly kockázatokat is hordoz. Ismerkedjünk meg a Google Pingvin algoritmusával! Szakértőnk segít, hogy feleljünk meg neki.

Sok magyar oldalnak megkegyelmezett a Pingvin Mikuláskor 

Mikulásra igen komoly változásokat hajtott végre a Google a magyar kereső algoritmusában is. A Pingvin algoritmus sok, korábban büntetett oldalnak kegyelmezett meg.

5 tartalmi baki keresőoptimalizálásnál 

Hiába építjük ügyesen a linkeket, figyelünk a kulcsszavakra, mégis gyakran kárba vész a keresőoptimalizálásba fektetett idő. Pontosabban elvérzik weboldalunk, ha a tartalomról van szó. Íme a leggyakoribb hibák, amiket célszerű elkerülni honlapunk tartalmának feltöltésekor:

Miért esett vissza hirtelen a weboldalam látogatottsága? 

A keresőkből érkező forgalom minden céges weboldal számára rendkívül fontos. Olykor azonban előfordul, hogy a látogatottságunk egyik napról a másikra visszaesik. A háttérben a Google büntetései állnak.

Elavult az átlag magyar weboldal 

Összességében véve nagy a lemaradás a nemzetközi online trendekhez képest és a keresőkre való optimalizálás terén is - ez derült ki többek között 130.00 hazai weboldal átvizsgálásából.

A Google is a biztonságot szereti 

Az SSL tanúsítvány már nem csak a hitelesítésben és az interneten utazó adatok titkosításában segíti a tartalomszolgáltatókat, de a látogatottság és az ismertség növeléséhez is hozzájárul

Linképítés: ezért büntet a Google 

A keresőoptimalizáló cégek többsége nagy hangsúlyt fektet a link építésre, de sokan elfelejtik, hogy gyorsan gyarapodó "backlinkek" csak egy bizonyos szintig hatékonyak. Ha ugyanis nem tartunk mértéket, a gyorsan és könnyen jött haszon sokba kerülhet.

Elengedte a pórázról a Pingvint a Google 

Szombaton ismét útjára bocsátotta a Google új algoritmusát, ami a Pingvin nevet viseli. Új weboldalak bukkanhatnak fel keresésekre, és sok webáruház dőlhet be éppen a karácsony időszak előtt.

Kulcsszavak elhelyezése a honlapon: 5 fontos tipp 

Keresőoptimalizálási aranyszabály, hogy minden oldalt úgy kell felépíteni, hogy a kereső által meghatározott kulcsszó egybe essen azzal, amire a leendő vevőink keresnek. Ez azonban nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik. Íme 5 tanács kulcsszavazáshoz Verdes János kkv-honlapszakértőtől.

7 alaphiba, amitől használhatatlan lesz a honlap 

Egy weboldal kialakítása drága és hosszadalmas folyamat. Jó lenne, ha visszahozná a befektetést. De ha a honlapunk nem felhasználóbarát, túl trendi, vagy nem található meg rajta a keresett információ, nem várhatunk tőle sokat. Összegyűjtöttük a 7 leggyakoribb hibát, ami elkergeti a látogatókat.

Google: előnyben a biztonságos weboldalak 

A Google webmester blogjában jelentette be, hogy mostantól a keresőalgoritmusának része lett a biztonságos internetkapcsolat. A HTTPS protokollt használó weboldalak előnyt élveznek a nem biztonságos weboldalakkal szemben

A jó céges honlap 4 alapszabálya 

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.

A kisebbeknek kedvez a Google 

Jelentős mértékben módosította a Google kereső-algoritmusát, és ennek hatására számottevően változott a találati lista is. Az adatok szerint a nagy márkák voltak a mostani frissítés vesztesei.

6 ok, amiért minden kisvállalkozásnak kell egy blog 

A legtöbb magyar kisvállalkozás csak minimálisan van jelen az online világban, pedig az számos olcsó megjelenési lehetőséget kínál. Az online marketing eszközök közül is az egyik leghatékonyabb - és legolcsóbb - a céges blog, hat okot is adunk, hogy miért kötelező minden kisvállalkozásnak vezetni egyet.

5 makacs SEO tévhit 

Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.

Öt trend, amit idén követnie kell a sikeres online jelenléthez 

Néhány szakember már csak legyint a keresőoptimalizálásra (SEO) pedig az elmúlt évtized céges online csodaszere még nem múlt ki, bár tagadhatatlanul átalakult. Ami eddig megfelelt, az most már nem elég a keresők fejlődésének és a közösségi oldalak előretörésének köszönhetően.

Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t 

A világ negyedik legnagyobb keresője, az orosz Yandex, a hétvégén bejelentette, hogy teljesen új alapokra helyezi az internetes keresést. A Google egyelőre küzd azzal a problémával, amin az oroszok elegánsan átlépnek.

Hogyan lehet okosan spórolni a weblap árán? 

A céges weboldalak többsége Magyarországon siralmas állapotban van. Miért van ez és miért nem foglalkoznak vele a cégvezetők? Lehet, hogy nem is tudnak róla? Szakértőnk segít, hogy lehet hatékonyan orvosolni a problémát!

Így optimalizálja céges weboldalát! 

A keresőoptimalizálás, vagyis SEO nem egy egyszer elvégzendő feladat, hanem egy először nagyobb időbefektetést igénylő folyamat, ahol folyamatosan kell dolgozni az eredmények javításáért illetve fenntartásáért.

Mostantól teljesen máshogy keres a Google  

A Google bejelentette, hogy teljes mértékben lecserélte keresőalgoritmusát. Hasonló változás 2001-ben történt utoljára. A rangsorolási tényezők jelentős része megmaradt, de új elemek is kerültek az algoritmusba.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo