hirdetés

Nekünk az Adria a Riviéra

A magyar internetes keresési szokások alapján, Horvátország, Montenegro és Toszkána az idei nyár slágercélpontjai, de a belföldi szálláshelyek sem maradnak üresen. A döntésben még mindig az ár a legfontosabb, népszerű keresési kulcsszó a „las minute”.
hirdetés

Jól néz ki, de nem egyszerű!
Kép:Pixabay

A magyarok körében Horvátország számít a legnépszerűbb úticélnak: havonta több mint 27 ezerszer írták be a keresőbe tavaly a „Horvátország” szót. A tengerpart mellett a szomszédos országokban található szárazföldi látványosságok is nagy népszerűségnek örvendenek, a Horvátországban található Plitvicei-tavakra havi szinten megközelítőleg tizenkétezerszer kerestek a magyarok. A Nemzeti Park Európa egyik legszebb természeti látványossága, ahol 16 tavat és 200 körüli vízesést csodálhatnak meg az odalátogatók, ami a vadregényes tájjal még jobban elvarázsolja a turistákat – derült ki a Klikkmánia magyar keresési szokásokat vizsgáló elemzéséből.

Az országok között átlagosan havi nyolcezret meghaladó kereséssel a második helyen Montenegró áll, ami jól példázza, hogy honfitársaink odavannak az Adriáért. Az alig több mint 14 ezer négyzetkilométer területű ország nem véletlenül vonzza a turistákat: a hegyvidék tökéletes a kirándulni vágyóknak, amit rengeteg festői szépségű öböl tagol. A tengerpartra vágyóknak közel 250 kilométeres partszakasz áll rendelkezésükre a teljes kikapcsolódáshoz. Montenegró azért is jó választás lehet, mert akár busszal vagy vonattal is megközelíthető, de jó áron repülővel is utazhatnak az Adriára vágyók.

Nem elég a csillag a szállodákban
Már évek óta szerezhetnek a magyar szállodák is csillagokat: de még csak alig több mint felük tette meg ezt. A vendéglátóhelyeket képviselő érdekvédelmi szervezet ezért kampányt indított a minősítési rendszer népszerűsítéséért.
Toszkána a harmadik helyen

A Klikkmánia elemzése szerint Montenegró után Olaszország egyik legszebb régiója, a napsütötte Toszkána bizonyul a legnépszerűbbnek, tavaly havonta átlagosan ötezernél is többször kerestek rá a magyarok. Bár rengeteg strand várja a fürdőzőket a Földközi-tenger partvidékén, Toszkána kultúrturizmusa sem elhanyagolható. Az olasz reneszánsz hazája rengetek művészeti, történelmi  és irodalmi kinccsel bővelkedik, elég csak a firenzei művészekre gondolni, akik között olyan nagy alkotók találhatóak, mint Leonardo da Vinci, Raffaello Santi, Michelangelo, vagy Sandro Botticelli.

Fapadosokkal repülünk

Ahhoz, hogy ezekre a helyekre eljussunk, sokszor a gyorsaság és a kényelem miatt a repülőt választjuk. Az elemzés szerint a légitársaságok közül toronymagasan a Ryanair és a Wizz Air vezet, a „Ryanair” szóra havonta átlagosan 110 ezren, míg utóbbira több mint 90 ezren kerestek. A két fapados légitársaság mellett az easyJet ajánlataira voltak kíváncsiak a legtöbben, havonta átlagosan mintegy 27 ezren. Az internetezők szeretnének olcsón utazni, az ,,olcsó repülőjegy" szót havonta átlagosan 5500-szor, a ,,cheap flight"-ot pedig közel 2000-szer írták be a keresőbe.

Továbbra is wellness nagyhatalom vagyunk

Belföldön is szívesen utaznak a magyarok, és ekkor a pihenésé a főszerep. A fürdővárosok még mindig nagy népszerűségnek örvendenek, amit a keresések is igazolnak. Az első öt helyen Hajdúszoboszló (havi átlag 27100 keresés), Egerszalók (havi 22000 keresés), Cserkeszőlő (18100 keresés), Zalakaros (14800 keresés) és Bükkfürdő (14800 keresés) szerepel. Ezekben fürdővárosokban rengeteg wellness hotel található, amik sokszor kedvező, akciós ajánlatokkal várják a kikapcsolódni vágyókat.  A „wellness” szóra havonta közel tízezren, a „wellness hotel” szóösszetételre pedig  több mint hatezerszer kerestek rá a hazai internethasználók.

A 7 legjobb SEO tipp 2016-ban
A keresőoptimalizálás minden neten jelenlévő cég számára fontos, de a webes értékesítés során még inkább. Az új elvek szerint már nem elég a kulcsszavakra, vagy a szöveg-kép arányra figyelni. Szakértő segít, mi jöhet be!
Az utazásnál fontos szempont az ár, amit jól példáz az „olcsó”, „akciós last minute” és „szállás kuponok” iránti érdeklődés. A különböző kuponoldalak népszerűsége és széles körben ismertté válása ezt a fajta utazási kedvet erősíti.  Sokan belföldön keresik a nyaralási lehetőségeket, elsősorban a családi ajánlatok, gyerekbarát utazások érdeklik a böngészőket.

Egyre jobban érzik a SEO-t a cégek

Asztalos Levente, a Klikkmánia ügyvezetője szerint évek óta megfigyelhető, hogy a keresőmarketingnek és a kereső optimalizálásnak egyre nagyobb szerepe van az értékesítésben, kiemelten az olyan szegmensekben, ahol a felhasználók előszeretettel böngésznek a neten ajánlatok után. „Az utóbbi évek során a legtöbb utazásból élő vállalkozás felismerte az internetes keresők fontosságát, és egyre hatékonyabban élnek a kínálkozó marketing lehetőségekkel is. A keresőmarketing olyan költséghatékony eszközt adott a kisebb piaci szereplők kezébe is, amellyel lehetőségük van megjelenni az online térben. Fontos azonban megjegyezni, hogy az internetes hirdetések piaca rendkívül gyorsan változik, így hatékony eredményekért a legkisebb technikai újításokat is érdemes folyamatosan figyelemmel kísérni, vagy szakemberekre bízni az üzemeltetést"- mondta el az ügyvezető.

hirdetés

Véleményvezér

Már a kiflit is horroráron adják

Már a kiflit is horroráron adják

A Vakmajom blog követi az egyik budapesti pékségben árult termék árának alakulását, ahol már 350 forintot is elkérnek egy kovásos kifliért.
Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

A hadseregek átcsoportosítását követően ismét felerősödtek a harci cselekmények Ukrajnában, ami növeli az áldozatok számát.
Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Szijjártó Péter külügyminiszter béke barátja Bagarjaként járja a világot és nem érti, miért nem értik. Az észt miniszterelnök most elmondta.
Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Igazi hungarikum a túrós csusza, nincs olyan magyar ember, aki ne ismerné, ne evett volna. Ára iránymutató.
A Magyar Honvédség főparancsnoka Kijevben tárgyal Zelenszkij ukrán elnökkel

A Magyar Honvédség főparancsnoka Kijevben tárgyal Zelenszkij ukrán elnökkel

Ilyen sem volt még. A magyar állam magas rangú politikusai eddig messze elkerülték Ukrajnát.
Hazaáruló kereső program indult

Hazaáruló kereső program indult

Új magyar nemzeti társasjáték kezdődött. A neve, ki a hazaáruló?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo