Kiskereskedelem cikkek


Csak a 22. Magyarország

Csak a 22. Magyarország 

A kihívásokkal teli fogyasztói környezet és a növekvő arányú online vásárlás ellenére a nemzetközi kereskedők továbbra is jelentős terjeszkedést terveznek 2012-ben – derül ki a Milyen aktívak a kiskereskedők Európában? című elemzéséből. Magyarország viszont veszített vonzerejéből.
Ilyennek kéne lennie a jövő boltjának

Ilyennek kéne lennie a jövő boltjának 

Még legalább hároméves válságra, az internetes áruházak további térhódítására és a fogyasztás újabb csökkenésére rendezkednek be a magyar üzletek - hangzott el a háromszáz vezető részvételével Siófokon megrendezett Laurel Retail 2011 kereskedelemszakmai konferencián. 
"Most nehéz és jövőre sem lesz jobb"

"Most nehéz és jövőre sem lesz jobb" 

Továbbra is nehéz helyzetben a kereskedelmi szektor, amit mind a magas euróárfolyam, mind a dízelár lefelé húz. A kormányzat átfogó stratégiát készítene, a szakmabeliek leginkább a nehéz környezetet és a feketekereskedelem még mindig magas arányát csökkentenék.
Átalakulás előtt a hazai plázák

Átalakulás előtt a hazai plázák 

A következő években a megváltozott vásárlói igények és piaci trendek következtében a hazai üzletközpontok a piaci pozíciójuk stabilizálása vagy növelése érdekében várhatóan revitalizációba, átalakításba fognak, hogy vonzóbbak legyenek a vásárlók és így a bérlők szemében.
Csak ételre költünk többet

Csak ételre költünk többet 

Az előző havi pozitív adat után kismértékű csökkenés mutatkozik a hazai háztartások kiskereskedelmi keresletében. A szektort Európában is lassulás jellemzi: az Eurozónában 0,4, míg az EU27-ben 0,2%-kal esett vissza a kiskereskedelmi volumen.
Plázába a gazdagok és a fiatalok járnak

Plázába a gazdagok és a fiatalok járnak 

Ötből mintegy két honfitársunk elsősorban különálló boltokban vásárol, bár sokszor kényszerűségből - derül ki a GfK Hungária bevásárlóközpontokról szóló idei felmérésének eredményeiből. A plázákat főként a fiatalok, a magas jövedelműek és a felsőfokú végzettséggel rendelkezők látogatják.
Elsősorban a nőknek szól...

Elsősorban a nőknek szól... 

A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében - többek között ez derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből. A kutatás arra is rámutatott, hogy egyre kevesebben kérdőjelezik meg az online vásárlás biztonságosságát, ugyanakkor a kézzelfoghatóság és a személyes kontaktus hiánya még mindig visszatartó erőt jelent.
Kicsivel nőtt a belső fogyasztás

Kicsivel nőtt a belső fogyasztás 

Májusban 0,5%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom volumene áprilishoz képest, míg a múlt év azonos időszakához képest 0,7%-os volt a növekedés. Ez az elmúlt nyolc hónap legmagasabb értéke.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Pénzszerzés

Örülhetnek a vidéki italboltok

Örülhetnek a vidéki italboltok  

Kiterjesztik az 1000-2000 fős kistelepüléseken egész évben nyitva tartó italüzleteknek meghirdetett 3 millió forintos támogatást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo