A fesztiválszezon pörgeti a kempingcikkeket

A hagyományos nyaralós termékek mellett több sátor, hálózsák és matrac fogy a sportüzletekben a többnapos könnyűzenei fesztiválok előtt. A fesztiválozók kifejezetten az olcsó termékeket keresik, mert tartanak a lopásoktól és rongálásoktól, míg a túrázók érdeklődése egyre inkább a prémium árucikkek felé fordul.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olcsóbb termékek mennek – Kép: MTI, Fotó: Mohai Balázs

Bár nyáron mindig több fogy a klasszikus kemping- és túratermékekből, a nagyobb fesztiválok előtti napokban még így is megugrik az ezek iránti kereslet, ami a fesztiválútvonalak közelében fekvő Hervis üzletekben naponta akár több százezer forint forgalomnövekedést is jelenthet. A vásárlók elsősorban a sátrak, hálózsákok és matracok iránt érdeklődnek, a 6-8 éve még népszerű kempingfőzők és gázpalackok már nem különösebben keresettek – áll a Hervis legfrissebb összefoglalójában.

„A fesztiválturisták főként az olcsóbb sátrakat és matracokat keresik, mert attól tartanak, hogy a drágább felszereléseket ellopják vagy megrongálják a rendezvények alatt. Ezzel szemben a túrázók kimondottan a drágább, többrétegű falakkal rendelkező speciális sátrakat, illetve az önfelfújó matracokat vásárolják. Általánosságban is megfigyelhető, hogy a rendszeresen a szabadban túrázók az elmúlt években egyre inkább keresik a minőségi termékeket” – mutatott rá Kis Judit, a Hervis Magyarország Kft. marketingvezetője. Hozzátette: a fesztiválok előtti napokban a legolcsóbb kétszemélyes sátor teszi ki a sátrak forgalmának 40 százalékát, és a hálózsákok esetében is ugyanez a helyzet.

A szezonban természetesen a klasszikus nyári termékek – fürdőruhák, napszemüvegek, úszószemüvegek, vízi játékok – is jól fogynak a Hervis üzleteiben. Az úszás, illetve a vízi sportok népszerűségének növekedését jelzi, hogy az úszószemüvegek forgalma 2010 óta több mint 25 százalékkal növekedett, az idei értékesítési volumen nagy része a márkás termékek közül kerül ki (Speedo, Arena, Aquasphere) és azok közül sem a beugró kategóriából. „Akik egyszer kipróbáltak egy márkásabb úszószemüveget, azok sosem térnek vissza az olcsóbb darabokhoz, ugyanis sokkal kevesebb komfortprobléma van a jobb minőségű termékekkel: a víz nem folyik be a szemüvegbe, nem nyomja a szemüreget, stb.” – mondta el Kis Judit. Hozzátette: gyerekek esetében hatványozottan fontos a jó szemüveg kiválasztása, hogy ne a spórolás vegye el a kedvüket esetleg az úszástól.

A problémamentes utazás 6 aranyszabálya
A gazdasági válság óta idén az általános hangulat javulásának köszönhetően már az utazási, üdülési kedv is javul, írtuk a Piac & Profit oldalán. A jó hangulathoz azonban az is kell, hogy a nyaralás, utazás jogi problémáktól mentes legyen. Ebben segít az utazás előtti 6 aranyszabály!

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo