online értékesítés

digitalizáció, gazdaság, kkv, munkahely, növekedés, online értékesítés

A magyar kisvállalkozások még mindig nem használják ki az online lehetőségeket

piacesprofit.hu

A kis- és középvállalkozások az Európai Unió összes vállalatának 99%-át teszik ki, a munkahelyek 2/3-át biztosítják, ezzel a régió gazdaságának hajtóerejének tekinthetők. Az online tevékenységet is végző cégek hétszer gyorsabban nőnek, mint lemaradó offline vállalkozások, értékestésük 1/3-a az Európai Unión kívüli országokban történik.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem

Ha a kereskedőket kérdezzük, ez egy szuperjó karácsony volt

piacesprofit.hu

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. Azonban még mindig vannak olyan területek, ahol erősíteni lehet a vásárlói élményt, s vele a szezon sikerét is: a Black Friday esetében az árképzésen érdemes még csiszolni, a karácsonyi online vásárlásoknál pedig továbbra is kihívás az időben történő kiszállítás.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, gazdasági kilátások, online értékesítés, online kereskedelem

Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben

piacesprofit.hu

Globálisan az online kiskereskedelem forgalma négyszer gyorsabban bővül a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az elkövetkező pár évben az európai piacokon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) e-kereskedelmét a munka–magánélet változó dinamikája, a sűrűbben lakott területek és a praktikum iránti fogyasztói igény hajtja majd, – derül ki a Nielsen piackutató legújabb riportjából.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi marketing, közösségi oldalak, online értékesítés, online marketing

Social média: ma már kihagyhatatlan

kfarkas

Ma már nem lehet figyelmen kívül hagyni a közösségi kommunikációs csatornák erejét, hiszen a Föld lakosságának csaknem fele jelen van valamelyik közösségi oldalon és 93 százalékuk, mielőtt bármit is vásárolna, ezeken keresztül tájékozódik a kiválasztott termékről.

Tovább olvasom »
arany jános, crm, offline értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, online értékesítés, sap, social media, webshop

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

Szeicz András

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.

Tovább olvasom »
bírság, büntetés, e-kereskedelem, jogi kiskokos, jogsértés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruházak, webshop

Akár 2 milliárd forint bírságot is kaphatnak a jogsértő webáruházak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság által július 25-én kiadott Consumer Conditions Scoreboard 2017, azaz a Fogyasztói Körülmények 2017-es Eredménytáblája szerint az e-kereskedelem nagyfokú térnyerése nem csupán növekvő fogyasztói tudatosságot, hanem kiemelt szabályozói figyelmet is maga után von. Mindez kiterjed az Európai Unió és a tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaira is, akik egyre komolyabb bírságokkal és további kezdeményezésekkel, például a jogsértő áruházak nevének közzétételével igyekeznek betartatni a szabályokat. Nagyvállalatoknál egyes kiemelt, minősített esetekben a bírság akár elérheti a 2 milliárd forintot is Magyarországon.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, online értékesítés, online kereskedelem

Mindent visz az online?

Timár Gigi

Az online értékesítés volumene dinamikusan nő, a szakértők szerint azonban már látszik a száguldás vége. A jövőben racionális lecsillapodással a „mindent a neten” helyett az online és offline értékesítési csatornák összekapcsolása válik trenddé.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, gvh, online értékesítés, online kereskedelem, verseny, versenyhivatal, versenyjog

A GVH is meglátta a lehetőséget az online kereskedelemben

piacesprofit.hu

Várhatóan a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fókuszába kerül az online kereskedelem a következő években – hangzott el a Hegymegi-Barakonyi és Társa Baker & McKenzie Ügyvédi Iroda és a Vállalati Jogtanácsosok Európai Egyesülete (ACCE) közösen tartott konferenciáján. A polgári bíróságokon indított kártérítési perek növelhetik a versenykorlátozások elleni küzdelem hatékonyságát.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, google, internetes szokások, internetes vásárlás, online értékesítés, online kereskedelem

Leginkább vásárolunk a kibertérben

piacesprofit.hu

Az elmúlt 15 évben töb, mint 760 százalékkal nőtt az internetfelhasználók száma világszerte. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a legfrissebb adatok szerint ma már több mint hárommilliárd ember elérhető online – derül ki a Google egyik friss felméréséből.

Tovább olvasom »
amazon, e-kereskedelem, eladási praktikák, értékesítés, internetes vásárlás, online értékesítés, webshop

A magyarok nem sokat tesznek hozzá a másodpercenként 600 eladáshoz

Szeicz András

Az Amazon is klasszikus garázscégként indult 1995-ben, de mára a világ legnagyobb online kereskedelmi oldalává vált, mely tavaly elérte a 600 eladás/másodperces eredményt, Jeff Bezos tulajdonos pedig második leggazdagabb amerikai lett. Ennek ellenére hazánkban még mindig nem túl népszerű oldal, különösen, ha eladásról van szó. Pedig ha tudjuk, mit akarunk, akkor könnyű boldogulni.

Tovább olvasom »