Idén is az online a nagy lehetőség a kereskedőknek

Magyarországon az online költések volumene 10 százalékkal nő 2017-ben, a külföldi webshopokból pedig várhatóan 19 százalékkal emelkedik a rendelések értéke az Ipsos előrejelzése szerint.

A PayPal megbízásából készített friss kutatás alapján a magyar internetezők 30 százaléka a jobb árak, 33 százaléka pedig a belföldön nem kapható árucikkek megvételének lehetősége miatt vásárol külföldi webáruházakban.

Országos webshop-konferencia
Ismerje meg a rohamos gyorsasággal fejlődő webkereskedelem legújabb trendjeit! A Webáruházi trendek – 2017 országos konferencián, február 2-án a webkereskedelemmel foglalkozó cégek áttekintik a piaci, technológiai trendeket, a logisztikai újdonságokat, az új fizetési megoldásokat s a legújabb nyerő értékesítési és marketingtechnikákat.
A magyarok 48 százaléka számára közömbös, hogy az online üzlet külföldi vagy magyar, és 46 százalékuk ugyanannyira bízik mindkettőben. (Úgy néz ki, eddig tartott, hogy a magyar webshopoknak nem kell a külföldi cégekkel versenyeznie.) Az MTI-hez eljuttatott összefoglaló szerint akkor vásárolnának többet külföldről, ha lenne magyar nyelvű vevőszolgálat, ezt a válaszadók 36 százaléka közölte, 33 százalék pedig a még több, a belföldi kereskedelemben egyáltalán nem vagy nehezen hozzáférhető árucikk elérhetőségét jelölte meg.

A PayPal rendszerében található 50 legnagyobb, külföldi piacokon értékesítő magyar vállalat adatai alapján továbbra is nő az online export, a legnépszerűbb termékkategóriák a digitális termékek/szolgáltatások, az utazással kapcsolatos termékek/szolgáltatások, a divatcikkek és az autóalkatrészek. A magyar kereskedők számára az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Németország jelentik a legnagyobb felvevőpiacot.

Webkereskedelmi tippek egy sikeres sorozatvállalkozótól
Eddig tartott, hogy a magyar vásárlókat elsősorban hazai webshopok szolgálták ki. Hamarosan letarolják a piacokat az óriásvállalatok, de még fel lehet ülni a vonatra, és itthonról is lehet páneurópai webshopot építeni – véli a sikeres e-vállalkozó, Valner Szabolcs, a Vatera és a NetRisk korábbi tulajdonosa. Itt olvashat arról, mi lehet a jó stratégia.
A magyar e-kereskedelmi piac szereplői számára a külföldi vevőkör bővítésének kulcsa lehet egyebek mellett az ingyenes szállítás, ezzel a fogyasztók 46 százalékkal nagyobb valószínűséggel vásárolnak másik országból, a biztonságos fizetési módot a válaszadók 44, a helyben nem kapható árucikkek értékesítését pedig 40 százaléka emelte ki.

A PayPal megbízásából készített reprezentatív kutatás során az Ipsos országonként 800–2000, 18 év feletti, internetezésre alkalmas készüléket használó embert kérdezett meg 32 országban, a lekérdezés 2016. augusztus 30. és október 5. között történt.

 

Véleményvezér

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.
Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo