siker

elismerés, fizetés, siker, vállalkozás

Mi a közös a sikeres vállalkozásokban?

piacesprofit.hu

A sikeres vállalkozások általában azok, ahol a munkatársak jól érzik magukat, el vannak ismerve, és jó a fizetésük is. A vezetőnek van szabadideje, rengeteg a profitja és az egész cége stabil. Ez így kemény melónak tűnik, de sok vállalkozónak sikerült már elérnie.

Tovább olvasom »
kiberbiztonság, növekedés, siker, üzleti stratégia

Megéri a kiberbiztonságba fektetni

piacesprofit.hu

Azok a vállalatok, amelyek a kiberbiztonságot beépítik üzleti stratégiájukba, jobban teljesítenek a versenytársaiknál. A globális felmérés válaszadóinak legfelső 25 százaléka nemcsak a kiberbiztonságban jár élen, hanem ezáltal értékteremtésben és üzletileg is eredményesebbek.

Tovább olvasom »
jövőkép, munka, siker, stabilitás

A stabil jövő hozhatja a szakmai sikert

piacesprofit.hu

A stabil háttér, a biztos jövőkép jelentené a legfőbb garanciát a szakmai sikerekre a magyar munkavállalók jelentős részének. A Pulzus felmérés arra is választ keresett, a válaszadók mit gondolnak, vajon mennyire tudnak munkájukkal hatással lenni másokra.

Tovább olvasom »
élethosszig, felnőttképzés, képzési program, siker, tanulás, versenyképesség

Mindig van kifogás a bliccelésre

piacesprofit.hu

A hazai munkavállalókban megvan a szándék, hogy tanuljanak, azonban a megkérdezetteknek csak 20%-a vett részt továbbképzésen az elmúlt évben – derül ki felnőttképzésben élenjáró Training360 kutatásából. A munkavállalói szándék azonban nem elegendő.

Tovább olvasom »
adat, alfa-generáció, alkalmazkodás, automatizáció, együttműködés, fiatal, gyors, információ, instant, korosztály, kritikai értékelés, monotonitás, munkaerőhiány, munkaerőpiac, munkahely, munkavállaló, nyitott osztályterem, okos cég, oktatás, rugalmas munkavégzés, rutin, siker, soft skill, szakképzés, technológiai fejlődés, változás, z-generáció

Néhány év és itt az alfa-generáció

Kriston László

Milyen szakképzést igényel a 21. század átalakuló technológiai és üzleti környezete? Milyen értékrenddel és szokásokkal érkezik a munkaerőpiacra a 2005 után született alfa-generáció, melynek tagjai már nem is ismerik, milyen az, amikor az életvitelünk még teljesen offline és analóg volt online és digitális helyett? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján.

Tovább olvasom »