A strandról a világhírnév felé

A nyári időszakban nem csak a hűsölni vágyók, de a microstock iparág is kiköltözik a tengerpartra. A legjellemzőbb képek ebben az időszakban a nyári pihenésről, a természetről és a napfényes tengerpartról készülnek. Minden egyes nyári hangulatot visszaidéző microstock fotó létrejötte lehetőséget kínál a nyári életstílushoz illeszkedő márkák és termékek számára, hogy a világ bármelyik pontján megismerhessék őket a felhasználók.

Javában tombol a nyár, és a kánikula idején az emberek legszívesebben vízparton töltik a szabadidejüket. Ránk, magyarokra is jellemző, hogy szeretünk vízpartokon pihenni, tengerpartra menni nyaralni, és ott átvészelni a nyár legmelegebb napjait. Ebben az időszakban a jól működő márkák, és a különböző tartalomszolgáltatók is nyári köntösbe öltöztetik magukat: nyári témájú reklámokkal igyekeznek megnyerni közönségüket, miközben nyárra vonatkozó tartalmakat osztanak meg és egészében véve, az időszaknak megfelelő „nyári” kommunikációt folytatnak.

Kép: Andrea Piacquadio

Ezt a tendenciát a microstock iparág is követi. Ilyenkor megsokszorozódnak a nyár témájú, a tengerparton készített képek letöltései, hiszen a különböző szerkesztők és a reklámokat tervező grafikusok a világ minden tájáról ezeket a képeket használva illusztrálják munkáikat. A világelső microstock fotós, Andrea Piacquadio is követi munkájával ezt a trendet, így lehet, hogy az ő nyári témájú képeivel Budapest egyik legnépszerűbb plázájában is találkozhatunk. „Ilyenkor a legjellemzőbb képek a nyaralásról, a pihenésről és az ezer színben pompázó természetről szólnak, ezért ebben az időszakban többnyire én is ilyen képeket készítek. A nyári, fürdőruházatot - bikiniket, napszemüveget -, vagy éppen az FMCG termékeket forgalmazó cégek számára a nyári témájú microstock képek kiváló megjelenési lehetőségek. Ezek a termékek ugyanis tökéletesen illeszkednek az életérzéseket tükröző képekbe, így az évszak hangulatát visszaadó képen megjelenve lehetősége van egy márkának a világ bármelyik pontján feltűnni” – mondta el Andrea. A világelső microstock fotós szerint az ő képein megjelenve a márkák egy egyedi, és különleges kontextusba kerülnek, és így kiemelkednek a kiélezett versenyből.

Kép: Andrea Piacquadio

Természetesen egy sikeres képnek is megvannak a maga titkai. “Az eddigi legnépszerűbb nyári témájú képem egy fokvárosi tengerparton fekvő lányt ábrázol. A koncepció érdekessége az volt, hogy először csak a háttérről csináltam képet, a hölgyről pedig a stúdióban készítettem fotókat, majd utólag illesztettem rá őt a képre. A kép sikere arra is bizonyíték, hogy határtalan lehetőségeket tartalmaz a digitális fotózás azok számára, akik tényleg értenek hozzá” – árulta el Andrea. A világelső microstock fotós kulisszatitkaiba beavatva megvallotta, hogy az sem mindegy, milyen időszakban, és milyen háttérrel dolgoznak egy-egy kép elkészítésénél. Azok számára, akik a jelenlegi trendeket kívánják követni a profi fotós azt javasolja, hogy képeiket mindig természetes fénynél készítsék el, ha tehetik naplemente idején, ugyanis akkor a legjobbak a fényviszonyok.

A siker titka: egy amerikai Kínában
Az amerikai kávékonszern, a Starbucks immár hasít Kínában. Eddig 600 üzlete van Sanghajban – csaknem kétszer annyi, mint New Yorkban. Példátlan sikereit kemény kudarcok után érte el. Meg kellett tanulnia, hogyan lehet sikeres külföldi vállalat a világ legnépesebb országában.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo