A strandról a világhírnév felé

A nyári időszakban nem csak a hűsölni vágyók, de a microstock iparág is kiköltözik a tengerpartra. A legjellemzőbb képek ebben az időszakban a nyári pihenésről, a természetről és a napfényes tengerpartról készülnek. Minden egyes nyári hangulatot visszaidéző microstock fotó létrejötte lehetőséget kínál a nyári életstílushoz illeszkedő márkák és termékek számára, hogy a világ bármelyik pontján megismerhessék őket a felhasználók.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Javában tombol a nyár, és a kánikula idején az emberek legszívesebben vízparton töltik a szabadidejüket. Ránk, magyarokra is jellemző, hogy szeretünk vízpartokon pihenni, tengerpartra menni nyaralni, és ott átvészelni a nyár legmelegebb napjait. Ebben az időszakban a jól működő márkák, és a különböző tartalomszolgáltatók is nyári köntösbe öltöztetik magukat: nyári témájú reklámokkal igyekeznek megnyerni közönségüket, miközben nyárra vonatkozó tartalmakat osztanak meg és egészében véve, az időszaknak megfelelő „nyári” kommunikációt folytatnak.

Kép: Andrea Piacquadio

Ezt a tendenciát a microstock iparág is követi. Ilyenkor megsokszorozódnak a nyár témájú, a tengerparton készített képek letöltései, hiszen a különböző szerkesztők és a reklámokat tervező grafikusok a világ minden tájáról ezeket a képeket használva illusztrálják munkáikat. A világelső microstock fotós, Andrea Piacquadio is követi munkájával ezt a trendet, így lehet, hogy az ő nyári témájú képeivel Budapest egyik legnépszerűbb plázájában is találkozhatunk. „Ilyenkor a legjellemzőbb képek a nyaralásról, a pihenésről és az ezer színben pompázó természetről szólnak, ezért ebben az időszakban többnyire én is ilyen képeket készítek. A nyári, fürdőruházatot - bikiniket, napszemüveget -, vagy éppen az FMCG termékeket forgalmazó cégek számára a nyári témájú microstock képek kiváló megjelenési lehetőségek. Ezek a termékek ugyanis tökéletesen illeszkednek az életérzéseket tükröző képekbe, így az évszak hangulatát visszaadó képen megjelenve lehetősége van egy márkának a világ bármelyik pontján feltűnni” – mondta el Andrea. A világelső microstock fotós szerint az ő képein megjelenve a márkák egy egyedi, és különleges kontextusba kerülnek, és így kiemelkednek a kiélezett versenyből.

Kép: Andrea Piacquadio

Természetesen egy sikeres képnek is megvannak a maga titkai. “Az eddigi legnépszerűbb nyári témájú képem egy fokvárosi tengerparton fekvő lányt ábrázol. A koncepció érdekessége az volt, hogy először csak a háttérről csináltam képet, a hölgyről pedig a stúdióban készítettem fotókat, majd utólag illesztettem rá őt a képre. A kép sikere arra is bizonyíték, hogy határtalan lehetőségeket tartalmaz a digitális fotózás azok számára, akik tényleg értenek hozzá” – árulta el Andrea. A világelső microstock fotós kulisszatitkaiba beavatva megvallotta, hogy az sem mindegy, milyen időszakban, és milyen háttérrel dolgoznak egy-egy kép elkészítésénél. Azok számára, akik a jelenlegi trendeket kívánják követni a profi fotós azt javasolja, hogy képeiket mindig természetes fénynél készítsék el, ha tehetik naplemente idején, ugyanis akkor a legjobbak a fényviszonyok.

A siker titka: egy amerikai Kínában
Az amerikai kávékonszern, a Starbucks immár hasít Kínában. Eddig 600 üzlete van Sanghajban – csaknem kétszer annyi, mint New Yorkban. Példátlan sikereit kemény kudarcok után érte el. Meg kellett tanulnia, hogyan lehet sikeres külföldi vállalat a világ legnépesebb országában.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo