Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen

Minden fogadáson, partin, vagy konferenciaszünetben való networking során vannak alakok, akik között nagy a nyüzsgés. Több jel is utal rá, hogy ki körül forró a levegő.

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Az erőviszonyok minden társas szituációban hamar kirajzolódnak. Ki a hangadó alak, ki a háttérbe húzódó megfigyelő, ki az, aki erőközpontról erőközpontra jár, begyűjtve mindenhonnan az impressziókat, közléseket, s ki az, aki lehorgonyzik egy helyen és hagyja, hogy hozzá jöjjenek. Csupa apró dolog, ami befolyásolja, mennyire tudunk infókat beszedni, megmutatkozni, értelmes diskurzust folytatni, vagyis networkingelni. Mindenkinek van energiája, aurája, kisugárzása, s ez befolyásolja, hogy a többiek hogyan viszonyulnak hozzá egy ilyen társas eseményen.

Jon Levy arról ismert, hogy a lakásában rendszeresen ismert szakembereket, véleményformálókat hoz össze partikra. Nemcsak azért, hogy iszogassanak és súlytalan dolgokról csevegjenek, hanem hogy megosszák gondolataikat, felfedezéseiket és prezentációkat is tartsanak egymásnak.

Levy The 2AM Principle (A hajnali kettes szabály) című könyvében több tippet ad arra, hogyan állapítsuk meg, ki a legérdekesebb személy bármilyen összeverődött társaságban.

Kép:Fotolia

1. Melyik csoport röhög a legtöbbet? Van olyan kis kupaktanács, amely láthatóan baromi jól érzi magát? Talán érdemes megnézni, miért. Hátha rád is átragadhat a jókedvük.

2. Ki az a személy, aki felé mindenki lopott pillantásokat intéz, miközben valaki mással beszélget, de nyíltan nem mer ránézni? Talán egy híresség? Ezért stíröli mindenki? Vagy "csak" egy névtelen személy, aki vonzza magára a tekinteteket? Nézzük meg jól a tömeget. Ha valakire sokan meregetik így a szemüket, az vagy rossz okból kelt érdeklődést (kirívó az öltözete, harsány a viselkedése) vagy azért, mert tényleg van benne valami plusz, amitől a társaság középpontja tud lenni, anélkül hogy tenne valamit.

3. Ki van a legjobban felöltözve? Nem feltétlenül szexisen vagy az alkalomhoz illően, hanem eredetien és közben úgy, hogy az egyes ruhadarabok és kiegészítők remekül illenek egymáshoz? Lehet, hogy a stílusa nem a Te ízlésed szerint való. De a jó érzékkel összeállított ruházata arra utalhat, hogy nagyon akar érvényesülni, vagy egyszerűen csak ő a legkúlabb ember itt.

4. Amikor egy beszélgető társaság kört formál, nézzük meg, ki felé néz a legtöbb személy lábfeje. Mert aki felé irányulnak, az a legérdekesebb ember a társaságban. Feléje áramlik az energia.

5. Kinek a legkirívóbb a ruházata? Talán nem az alkalomhoz megfelelően öltözött fel? Lehet, hogy épp a legnagyobb őrültet szúrtuk ki a tömegből. Ez is segítség lehet ahhoz, merrefele (ne) gravitáljunk a társaságban.

(Forrás: Business Insider)

Karrier-receptek: minden sikeres üzletembernek más a titka
Ismerjük a neveiket. Branson, Zuckerberg, Huffington, Buffett, Jobs, Rowling. Márkanevek, húzónevek. Céges sikersztorijaik révén. Hogyan lettek sikeresek? Milyen módszereket alkalmaztak a vagyon és hírnév felé vezető úton, hogy elérjék a kitűzött céljaikat? Mindenki másra esküszik.

Véleményvezér

Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester

Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester 

A vidéket még mindig a Fidesz uralja.
Hatalmas adóemelésre készül Putyin

Hatalmas adóemelésre készül Putyin 

Fogy Moszkva pénze, jön tehát a hadisarc.
A Brexit rajongók azt ígérték, csökkentik a bevándorlást, ehhez képest fordítva történt

A Brexit rajongók azt ígérték, csökkentik a bevándorlást, ehhez képest fordítva történt 

Az Egyesült Királyság gazdasága mindig is a világ egyik legliberálisabb területe volt, úgy akartak szigorítani, hogy ezen az elven nem változtattak. Meg is lett az eredmény.
Háromszoros áron vettük meg a repteret a görögökhöz képest

Háromszoros áron vettük meg a repteret a görögökhöz képest 

Ez a vásárlás nem vonul be a magyar államosítások aranykönyvébe.
Szlovákok indítottak reklámkampányt magyaroknak, hogyha átruccannak a határon mennyivel olcsóbb minden

Szlovákok indítottak reklámkampányt magyaroknak, hogyha átruccannak a határon mennyivel olcsóbb minden 

Ha külföldre megy valaki, el ne felejtsen üres bevásárlószatyrot vinni.
Puccskísérlet a Budapesti Műszaki Egyetemen

Puccskísérlet a Budapesti Műszaki Egyetemen 

A Fidesz, ha elfoglalta Brüsszelt, akkor a Budapesti Műszaki Egyetem következik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo