Networking cikkek
Ismerősökön keresztül kötik a legtöbb üzletet
A magyarok jelentős része közös ismerősön keresztül találja meg potenciális üzleti partnereit, a kapcsolatépítésben a sales manager és a hideghívás csak elenyésző szerepet tölt be, derült ki az első magyar online üzleti közösség közvélemény-kutatásából.
Hét tuti nyerő tipp kapcsolatépítésre az üzleti partikon
Nincs is jobb ennél az időszaknál, amikor újra eljön az évzáró partik ideje. A kellemest a hasznossal összekötve többet érhetünk el ilyenkor ebben a laza hangulatban személyes kapcsolatépítéssel, mint máskor hónapokon át az üzleti kommunikáció szokványosabb módszereivel. A Langmár Kommunikáció csapata ehhez ad tippeket.
Lezárni, nem lerázni, avagy hogyan fejezzünk be elegánsan egy társalgást?
Ahogy közeledik az üzleti partik szezonja, úgy kerül újra középpontba a társalgás művészete. A beszélgetés során azonban nem csak a témák megválasztására kell ügyelni, hanem a csevegés lezárása is: üzleti etikett szakértőnk ehhez ad tanácsokat.
Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan
Ősszel pezseg az üzleti élet. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
Szelfibrand
Sosem ártott, ha valaki jókor volt jó helyen. Az offline jelenlét napjainkban kiegészült az online szerepléssel. Talán sosem állt ilyen széles eszköztár rendelkezésünkre a személyes márkánk építésére, mint most. De az élet valóban csak népszerűségi verseny? A mindenáron való tetszés hajszolása helyett nem inkább az értékek közvetítése a cél?
Hová akarsz eljutni? Így lépj feljebb
Ha úgy érzed egy üzleti találkozón, hogy te vagy a legsikeresebb ember a teremben, akkor rossz helyen jársz... A téma szakértőjének alábbi tanácsait érdemes megfontolni.
Kapcsolatépítés okosan és elegánsan
Ősszel felpezsdül az üzleti élet. A nyaralás után mindenki ráeszmél, hogy már csak pár hónapja van az éves üzleti céljai eléréséhez. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen
Minden fogadáson, partin, vagy konferenciaszünetben való networking során vannak alakok, akik között nagy a nyüzsgés. Több jel is utal rá, hogy ki körül forró a levegő.
8 app, amely összeköt
A kis- és középvállalkozások marketingeszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking. Csakhogy felgyorsult világunkban egyre nehezebb lehet a kapcsolattartás, ezért mutatunk most nyolc alkalmazást, amely ebben a segítségünkre lehet.
Még spórolnak a marketingen a hazai kkv-k
Továbbra sem számítanak a marketingbüdzséjük emelésére a hazai kkv-k – derül ki egy friss felmérésből. Az idei évben elsősorban új vevők, új piacok meghódítására, és a tanulásra, kompetenciafejlesztésre koncentrálnak majd.
Mire jó valójában egy üzleti klub?
Az üzleti kapcsolatépítés az egyik legősibb marketing eszköz. A mai világban is igénylik az emberek a személyes kontaktust, és azt a bizalmat, első benyomást, amit csak így lehet megszerezni. Amennyiben a vevőink a vállalati szektorból származnak, akkor a célcsoportunkat így érhetjük el a legkönnyebben.
Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre?
A LinkedIn a világ egyik legnagyobb online üzleti, közösségi portálja közel 330 millió felhasználóval. Bár az elmúlt években igazi munkaerő-közvetítő szerepet is betölt az oldal, azonban elsődleges szerepe az üzleti kapcsolatok létrehozásában van.