Kapcsolati háló cikkek


9  szokás, amitől meggazdagodhatsz

9 szokás, amitől meggazdagodhatsz 

Thomas Corley több száz milliomost interjúvolt meg Amerikában Gazdag szokások című könyve számára. Kilenc olyan közös szokást talált náluk, amelyek megágyaztak a sikernek. Az ugyanis nem hullik senkinek az ölébe váratlanul.
Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen

Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen 

Minden fogadáson, partin, vagy konferenciaszünetben való networking során vannak alakok, akik között nagy a nyüzsgés. Több jel is utal rá, hogy ki körül forró a levegő.
Üzletben nincs barátság?

Üzletben nincs barátság? 

A sikeres vállalkozók pontosan tudják, hogy mi a különbség a szakmai körökön belüli haverkodás és az üzlettárs-keresés között és, hogy melyik csoporttól mit várhat az ember. Öt tippünk segítségével Ön is könnyen tehet különbséget.
Nem a miénk a közösségi oldalas kapcsolatrendszerünk?

Nem a miénk a közösségi oldalas kapcsolatrendszerünk? 

Pár éve egy brit bíróság LinkedIn kapcsolatainak átadására kötelezett egy munkavállalót - vagyis azok a döntés szerint a munkáltató tulajdonát képezik. De mi a helyzet itthon?
Vállalkozás és barátság együtt? Így lehet!

Vállalkozás és barátság együtt? Így lehet! 

Közösen céget alapítani a legjobb barátunkkal jópofának tűnik, de nem árt szem előtt tartanunk néhány alapszabályt. Íme a legfontosabbak.
Aknamező vagy aranybánya is lehet egy konferencia

Aknamező vagy aranybánya is lehet egy konferencia 

Egy-egy konferenciára nem csak az ismereteink bővítéséért látogatunk el, hanem kimondva, kimondatlanul azért, hogy jókat beszélgetve, üzleti szempontból is gyümölcsöző, új ismeretségeket köthessünk. Ugyanakkor - a regisztrációtól, a kávészüneteken át, az előadások alatti viselkedésig, az étkezéses alkalmakig – üzleti etikett tekintetében igazi aknamezőn járunk: Szinte megszámlálhatatlan illemszabályt kell és érdemes is betartanunk. Lássunk ezért most három balfogást, amelyeket érdemes elkerülnünk.
Ne csak idegesítsük az ügyfelet!

Ne csak idegesítsük az ügyfelet! 

Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.
Ők a legfontosabbak a cége számára!

Ők a legfontosabbak a cége számára! 

Az elismert író, előadó és üzletember Jim Rohn egyszer azt mondta: "Annak az öt embernek az átlaga vagy, akivel a legtöbb időt töltöd." A vállalkozók azonban, akik a saját kezükkel építették fel a cégüket, hajlamosak alulbecsülni a munkatársak fontosságát a cégen belül.
"A bizalmi kapcsolatok kialakulása a fontos!" - A Piac&Profit Klub második ülése

"A bizalmi kapcsolatok kialakulása a fontos!" - A Piac&Profit Klub második ülése 

Második alkalommal, igen nagy érdeklődés keretében került megrendezésre a Piac&Profit magazin által életre hívott Piac&Profit Klub, az Üzleti Kapcsolatok Klubjának összejövetele.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo