érvényesülés cikkek


Hét újabb kérdés, amire jó ha készülsz az állásinterjún

Hét újabb kérdés, amire jó ha készülsz az állásinterjún 

A cégek már nemcsak a meghirdetett álláshoz szükséges technikai készségeket és a szakmai előmenetelt nézik. Valami pluszra van szükségük. Itt jönnek be a soft skillek, a munkavállaló számokra nehezen fordítható képességeinek skálája. A HR-es már az állásinterjún is ezek meglétére kíváncsi a jelentkezőben.
Csinosnak kell lenniük az üzletasszonyoknak

Csinosnak kell lenniük az üzletasszonyoknak 

Kimondták a tabut: a nőket még mindig elsősorban a külső alapján ítéli meg a férfisoviniszta üzleti világ. Illetve az ész alapján is, de az intelligencia önmagában nem elég. Az aduász a külső. Egy üzletasszonynak szépséggel is kell rendelkeznie, különben nem viszi semmire, véli Barbara Corcoran ingatlanmogul.
Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen

Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen 

Minden fogadáson, partin, vagy konferenciaszünetben való networking során vannak alakok, akik között nagy a nyüzsgés. Több jel is utal rá, hogy ki körül forró a levegő.
7 jó tanács ahhoz, hogy előléptessenek

7 jó tanács ahhoz, hogy előléptessenek 

A világjobbító célkitűzéseiről és világklasszis közéleti szereplők, sőt politikai ellenségek egy asztalhoz ültetéséről híres Világgazdasági Fórum karriertippeket ad. Hát ezt is megéltük... 7 jó tanács Davosból a céges ranglétrán felfelé való lépegetéshez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo