Mi a közös a sikeres vállalkozásokban?

A sikeres vállalkozások általában azok, ahol a munkatársak jól érzik magukat, el vannak ismerve, és jó a fizetésük is. A vezetőnek van szabadideje, rengeteg a profitja és az egész cége stabil. Ez így kemény melónak tűnik, de sok vállalkozónak sikerült már elérnie.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Alapvetően a sikeres vállalkozások nem csak abból épülnek fel, hogy sok pénzt keresnek. Vannak olyan alkotóelemei is, mint például, hogy a munkatárs hogyan érzi magát, a piacon lévő munkaerő mit gondol a cégről, a többi cég mit gondol a cégről és még sorolhatnám.

A siker relatív lehet, viszont itt arról a sikerről beszélünk, mikor ténylegesen a köztudat szerint valamelyik cég ”mindenki szerint sikeres”.

Néhány pontot szeretnék Neked kiemelni, ami valóban fontos ahhoz, hogy egy cég sikeres legyen.

ELSŐ KÖZÖS PONT:

A sikeres vállalkozók folyamatosan és a végtelenségig dicsérik a munkatársakat. Nyilván megvan arra a módszer, ha valami el lett rontva, de alapvetően azon vannak, hogy dicsérjenek, ne szidjanak.

Ezzel a folyamatos elismeréssel, pedig motiválják a munkatársakat, hozzá is segítik őket a saját egyéni céljaik eléréséhez, illetve a munkavállalók körében az fog elterjedni, hogy jó itt dolgozni ennél a cégnél, aminek az eredménye, hogy gyerekjáték jó munkatársat találni.

MÁSODIK KÖZÖS PONT:

Mindig is többre jutott és jobban dolgozott az, akinek több volt a tudása - így van ez a cégvezetéssel is. Aki többet fejleszti magát, annak sokkal sikeresebb a vállalkozása.

Az egyik legjobb közös pont az ez, hiszen tudnak egymástól is tanulni, nem csak trénerektől, konzultánsoktól.

Nézzük példának a Michelin-t. Heti rendszerességgel van munkatársi képzés, de hát nem is olyan kicsi cég.

HARMADIK KÖZÖS PONT:

A harmadik, hogy akinél látjuk, hogy valóban sikeresek, azoknál a vezető nem nyúl bele a munkába. Nem végig csinálja, hanem végig követi a feladatokat, ameddig azok kész nincsenek.

Ezzel az történik a cégekben, hogy a vezetőnek marad szabadideje, illetve a cége nagyon stabil lesz. Úgymond magától működik a cég, stabilan. Persze a szabadidőt lehet sokféleképpen érteni. Lehet úgy is, hogy folyamatosan nyaral a vezető és sose dolgozik, lehet úgy is érteni, hogy már tud lenni egy kicsit többet a családjával. Több fokozat van nyilván, de kinek-mi tetszik jobban.

Olvasd tovább: https://www.dma.hu/kozos-a-sikeres-vallalkozasokban

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo