Mindkét problémára megoldás, ha a munkaadók új módszerekkel szólítják meg a fiatalabb generációt. Az OTP Bank a toborzás területén is keresi az új eszközöket. Felismerve a problémát az igényekre reagálva kreatív eszközökkel és szakmai eseményeken keresztül szólítja meg a fiatalokat.
A pályakezdők számára problémát jelent, hogy az online elérhető információ mennyisége elenyésző, vagy nem feltétlenül a bennük felmerülő kérdésekre találnak választ. Sokszor csak a belépést követően az első napokban derül ki, milyen valójában az adott munkakör, a munkahely szervezeti kultúrája, valamint a karrierlehetőségeket is nehéz előre feltérképezni.
A szakmai események épp arra biztosítanak lehetőséget a kezdők számára, hogy a tudásszerzés mellett megismerkedhessenek a vállalatokkal, az általuk szervezett versenyeken keresztül pedig beleláthatnak az adott szakma nyújtotta lehetőségekbe.
„A hagyományos kommunikációs eszközök, mint a hirdetések és cikkek már nem
A fiatalok sikerorientáltak és a gyors eredményekre fókuszálnak, ebből kiindulva érdemes megjelenni az egyetemisták számára rendezett szakmai versenyeken. Emellett a digitalizáció világában felnövő generáció tagjai számára – akik közül sokan saját magukra is influencerekként tekintenek – fontos, hogy lássák a hatásukat a világban. A valós üzleti életből kiemelt esetek nem csak betekintést engednek abba, hogy milyen érdekességeket rejt a szakma, de erősíthetik a tudatot, hogy hatással lehetnek a környezetükre.