sikersztori

generációváltás, Gyimesi lászló, Mystic Nails, sikersztori, üzleti etikai díj

A siker egyetlen útja a példamutatás

Sebők Orsolya

A Mystic Nails Hungary Bt.-t tizenegy éve Gyimesi Dóra és édesapja alapította, majd csatlakozott a céghez az édesanya is, az egyetem elvégzése után pedig ifj. Gyimesi László vette át a családi vállalkozás irányítását, hogy nemzetközi sikerre vigye a nővére által megálmodott magyar műkörömmárkát.

Tovább olvasom »
eit digital, európai innováció, innováció, sikersztori

Innovációs elitklubhoz csatlakozott a Tungsram

piacesprofit.hu

Európa legnagyobb, kilenc országban kettőszáznál is több tagot tömörítő innovációs elitklubjához csatlakozott a Tungsram. Az évente több mint 100 millió eurós költségvetésből gazdálkodó EIT Digital egyetemek, kutatóközpontok, vállalatok együttműködése révén keresi azokat a technológiai fejlesztéseket, amelyek sikerre vihetők a világpiacon.

Tovább olvasom »
interjú, sikersztori, Tóth Tamás

Figyeljünk jobban egymásra

kfarkas

A fellépés, a karizma és a kisugárzás a siker egyik legfontosabb tényezői, és a közhiedelemmel ellentétben ezek tanulható, fejleszthető készségek, és semmi sem alapozza meg jobban a kapcsolatokat, mint a történetek megosztása, a storytelling.

Tovább olvasom »
cégvilág, sikersztori

Két magyar cég a leggyorsabb ötven között

piacesprofit.hu

Minden korábbinál nagyobb növekedést értek el az idei Deloitte Technology Fast 50 Central Europe listán szereplő cégek, az előző négy évben átlagosan 1290 százalékkal bővült az árbevételük. A 3D-s nyomtatással foglalkozó cseh Prusa Research vezeti a rangsort, amelyre idén két magyar cég került fel, a Supercharge és a SmartFront.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, karrier, sikersztori, Tóth Tamás

Jobban kell figyelnünk egymásra

kfarkas

Csaknem harminc évvel ezelőtt indult a nagy vállalkozás-indítási láz Magyarországon, amelyet a vasfüggönyön túli Európa első fejvadászaként Tóth Tamás, testközelből élt meg. A tanácsadó-vállalkozó a mai napig vallja, a fellépés, a karizma és a kisugárzás a siker egyik legfontosabb tényezői, és a közhiedelemmel ellentétben ezek tanulható, fejleszthető készségek, és semmi sem alapozza meg jobban a kapcsolatokat, mint a történetek megosztása, a storytelling.

Tovább olvasom »
divatipar, sikersztori, Trapper Farmer

40 éves a keleti blokk első indigó csodája

piacesprofit.hu

Már a 60-as évektől az indigó festett farmernadrág volt a fiatalok divatja a nyugati országokban. A magyarok ezalatt Budapestre mentek, hogy kis szerencsével az Ecseri piacon “fű alatt” szert tegyenek egy-egy darabra. Számukra ez nemcsak egy ruhadarabot, hanem egy életérzést jelentett! 40 évvel ezelőtt a keleti blokk is kirukkolt az első indigó farmerrel, a Csillaghegyi Szövőgyár által gyártott Trapperrel, ami a kommunista világ divatjának legnagyobb slágere lett. Bencze Imre, a gyár nyugalmazott főmérnöke segítségével emléezünk vissza a legendás termékre!

Tovább olvasom »
induló vállalkozások, sikersztori, vendéglátás

Amerikába mentek

kfarkas

Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni, vagyis ha igazi barbecue-t akarsz csinálni, akkor azt a déli államokban fogod megtanulni, a valódi deep dish pizzáért pedig irány Chicago – vallják a Kiss testvérek, Dávid és Péter. A harmadik amerikai ételek ihlette éttermet nyitják Budapesten: a befektetői tőkével indított Beer & Burger és a Budapest Barbecue Company után ezúttal saját tőkéből fejlesztenek.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, Patonai Ágnes, sikersztori

„Semmiért nem cserélnék”

kfarkas

Két-három óra alvás, pici baba, két vállalkozás – sűrű a programja, de semmiért nem cserélné el a vállalkozói létet Patonai Ágnes a p2m alapítója, aki huszonhárom évesen kezdett saját vállalkozásba, és már példakép a fiatal vállalkozók számára.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor