Ünnepel a Procter & Gamble

A vállalat negyed évszázada az egyik leginnovatívabb és legváltozatosabb termékportfóliót kínálja a magyar emberek számára, amelyben olyan meghatározó márkákat sorakoztat fel, mint az Ariel, a Pampers, az Always, a Gillette, a Jar és a Head & Shoulders. Ez idő alatt a P&G fontos befektetővé és munkáltatóvá vált az országban. A 25 éves évforduló alkalmából a vállalat megerősítette azt a szándékát, hogy innovációin keresztül tovább javítsa a fogyasztók életminőségét, és együtt növekedjen Magyarországgal a jövőben is. A P&G nevében Geraldine Huse, a P&G közép-európai régió vezérigazgatója és az igazgatóság elnöke bejelentette a vállalat új beruházását Magyarországon, és stratégiai megállapodást írt alá a magyar kormány képviseletében Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter úrral.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

 

„Nagyon büszkék vagyunk a vállalat magyarországi fejlődésére. 1991-ben csupán néhány dolgozóval és jól ismert márkával indult el utunk Magyarországon – mondta Geraldine Huse, a P&G közép-európai régió vezérigazgatója, a régió igazgatóságának elnöke. Majd hozzátette: – Mára 1200 embert foglalkoztató szervezetté nőttük ki magunkat, több mint 20 innovatív és megbízható márkából álló portfólióval. Elmondhatjuk, hogy napjainkban a családok közel 90 százalékának otthonában található legalább egy P&G termék. Az eddig megtett úton folyamatos elköteleződéssel, innovatív megoldásokkal kívántuk kiszolgálni a magyar fogyasztókat. Beruházásaink által gyáraink a legmodernebb felszereltséggel működnek, munkáltatóink korszerű munkakörülmények között dolgozhatnak, mindezzel az ország fejlődéséhez járulunk hozzá.”

Az elmúlt negyed évszázad során a P&G több mint 300 millió dollárt fektetett be magyarországi piacára, mára a vállalat két legkorszerűbb gyárát üzemelteti itt. A női higiéniás termékeket gyártó csömöri gyár együtt ünnepli 25 éves évfordulóját a vállalattal, Gyöngyösön pedig 2014 elején kezdte meg működését a babaápolási termékek előállítását biztosító gyáregység. A Pampers, az Always, a Tampax, a Discreet és a Naturella termékei kerülnek ki ezekről a gyártósorokról, melyekkel több mint 50 ország piacát szolgálják ki világszerte.

Kép: Procter & Gamble

A P&G továbbra is együtt kíván növekedni Magyarországgal. A vállalat ezért úgy döntött, hogy a Braun termékek csomagolását, valamint egyes Oral B termékek összeszerelését és csomagolását is a gyöngyösi gyárban végzi a jövőben. Továbbá a P&G kibővíti gyártási kapacitását Csömörön, hogy a legkorszerűbb technológiák segítségével, új generációs betéteket állíthasson elő. Összességében ezek a befektetések meghaladják a 200 millió dollárt, és 250 új munkahelyet hoznak létre. Ennek a befektetésnek köszönhetően a magyarországi P&G gyárak 90 ország piacát fogják ellátni világszerte.

Az eseményen a P&G és a magyar kormány stratégiai megállapodást írt alá. Az együttműködés megerősíti a vállalat és a magyar kormány közös növekedési szándékát a következő évekre. A P&G nagyra értékeli a Magyarország befektetési adottságait, a magyar dolgozók tehetségét és az infrastruktúra minőségét. „A P&G magyarországi jelenléte tökéletes bizonyítéka annak, hogy Magyarország megbízható üzleti partner, amely kifizetődő befektetési környezetet kínál minden olyan vállalatnak, amelynek célja a magyarországi munkahelyteremtés” – mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.

Kép: Procter & Gamble

„A P&G-nél mindannyian egy közösség részének tekintjük magunkat, melyben élünk, és ahol dolgozunk. Nemcsak az üzleti sikereinkre vagyok büszke, hanem a társadalmi felelősségvállalásra és a környezettudatosságra felhívó programjainkra is, melyeket a helyi szervezetek segítségével, az ő érdekeiket képviselve értünk el” – összegezte Huse.

A P&G számos edukációs kampányának egyike az Always programja, amely mára több mint 2 millió tinédzsert ért el Magyarországon, a Pampers programja pedig több mint 20 éve folyamatosan a babák egészséges fejlődését szolgálja. A P&G pénzügyi adománnyal és dolgozóinak önkéntes munkájával is támogatja a rászoruló gyermekeket és családokat.

A P&G elkötelezett a biztonságos és felelősséggel előállított termék gyártása mellett. A környezeti felelősségvállalás a vállalat teljes működésének és a termék-életciklusok minden szakaszának szerves részét képezik. Mindkét magyarországi gyáregység gyártási hulladék termelése nélkül üzemel. Ezt az elismerést a világ összes P&G gyára közül először 2007-ben a P&G csömöri gyára kapta meg.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo