Mit keres két magyarországi vállalkozó egy chicagói pizzasütő-tanfolyamon? Kiss Péter és Kiss Dávid történetében erre a kérdésre is választ adunk, a Piac & Profit most megjelent, júniusi számában, amelyben azonban még sok más kérdésre keressük a választ.
László Ervint arról faggatjuk, hogy mi lesz a sorsa a szuverén nemzetállamoknak, milyen úton halad tovább a fenntarthatóság ügye.
Mérő Lászlóval a Csodák Logikáját vesszük tüzetesen szemügyre, és azt boncolgatjuk, vajon Átlagisztán vagy Extremisztán eseményeire érdemes-e felkészülnie a vállalatoknak.
Nem kerülhetjük meg a július elsejétől százezer forintos áfaértékre csökkenő adatszolgáltatási kötelezettség kérdését sem. Szakértőnk segítségével a vállalkozásoknál számára ilyenkor legfontosabb tudnivalókat gyűjtöttük csokorba.
A közösségi oldalak, a digitális forradalom és a fogyasztói szokások változása miatt a céges kommunikációban is alapvető változások előtt állunk. Összeállításunkban a gép-gép kommunikáció, a neuromarketing és a krizískommunikáció területeire visszük el olvasónkat a Piac & Profit legújabb számában.
Keresse az újságárusoknál!