Magyar kisvállalat a világsiker kapujában

Egy 40 fős magyar kisvállalkozás is harcba száll az Európai Üzleti Díjért.  „Az év vállalkozója díj” kategóriában még soha nem volt magyar nyertes. Ez nem is csoda, hiszen a versenyre minden évben 34 ország harmincezernél is több vállalkozása nevez be.

A megmérettetés jelenlegi, második fordulójában a Nemzeti Bajnokok bemutatkozó filmjei alapján szakmai zsűri választja ki és díjazza minden kategóriában a legjobb vállalkozásokat. A zsűri mellett azonban a közönségre is fontos feladat hárul: a díj oldalán látható kisfilmekre leadott közönségszavazatok is számítanak a végső döntés meghozatalakor. A verseny minden évben nagyon szoros, ezért egyetlen szavazat is sokat számít. Kérjük, hogy segítsenek, hogy idén egy magyar kisvállalkozás legyen Európa legjobbja!

Január 9. óta a verseny oldalán elérhető a Julius-Globe Kft. bemutatkozó filmje is, amelyre a közönség is leadhatja szavazatát, így hozzásegítve a kiváló magyar vállalkozást, hogy elnyerje a Nemzeti Bajnokok Közönségdíjat.

A Julius-Globe Kft. 1998 óta Győrújbaráton működő, dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonban lévő vállalkozás. A családi vezetésű vállalkozás kiemelt figyelmet szentel a környezetére, rendszeresen támogat társadalmi, kulturális és karitatív kezdeményezéseket. Piacvezető szerepük megtartása mellett egyik fő céljuk, hogy munkatársaik szakszerű továbbképzésével, illetve a régió szakmunkásképzésében való részvétellel biztosítsák a megfelelő gyakorlattal rendelkező, szakképzett utánpótlást. Az Európai Üzleti Díj zsűrije a cég kiemelkedő vállalkozói szellemét és innovatív hozzáállását ismerte el azáltal, hogy továbbjuttatta a verseny második fordulójába.

Mit érdemes tudni az EBA-ról, hogyan történik a cégek értékelése?
A háromfordulós versenyre a vállalkozások díjmentesen nyújthatják be pályázatukat, július 1-ig. A pályázatok elkészítését és benyújtását követően a szakmai tagokból álló, európai zsűri első lépcsőben az egyes országok győztes pályázóit választja ki. A legjobbak közé bekerülő cégek közül kerül kiválasztásra a Top 100 vállalat, majd ebből a körből kerülnek ki a nyolc kategória üzleti bajnokai. Egy cég három kategóriában nevezhet, az alábbi weboldalon keresztül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo