Remarketing cikkek
Három dolog, amivel már most készülhetünk a karácsonyra
Amíg a kánikulával küzdünk, nehezen tudjuk magunkat a karácsonyi forgatagba képzelni – de az online kereskedelemben érdekelteknek már most is vannak olyan feladataik, amelyekkel érdemes előkészíteniük a téli kampányaikat.
Mit tegyünk, ha letörlik a Facebook oldalunkat?
Tibi atya Facebook oldalát a jelek szerint törölték, legalábbis így hitték a követői, de arról kiderült, hogy csak egy mediahack volt. Az oldalt nem törölték, csak az adminok szüneteltették egy időre, hogy kiderüljön, hogy reagál a sajtó. De lehetett volna igaz is: így járt a közelmúltban a KDNP, korábban a Csonticar, Appleblog, és még sorolhatnánk kisebb-nagyobb oldalakat - írja Közösségi Kalandozások blog szerzője.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!
A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
A cégvezetőknek most kezdődik a karácsony
Vigyázz, kész, karácsony! Nem, nem őrültünk meg, tegnap már láttunk szaloncukrot az egyik szupermarketben... Aki nagyot akar szelni a karácsonyi tortából, mondhatni a 24. órában van. Mert a tervezést, a felkészülést van aki már májusban kezdi.
9 remarketing stratégia az online kalandpályára
Az egyre gyorsabban fejlődő online kereskedelemben mind fontosabbá válik, hogy ne csak várjuk az ügyfeleket, hanem azoknak is nyúljunk utána, akik valamilyen okból visszahőköltek a vásárlástól, különben lemaradunk a versenytársaink mögött – hívták fel a figyelmet a szakemberek a Piac & Profit konferenciáján. Lássuk, hogyan!
Hét módszer a több online vásárlóért
Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. Mutatunk hét technikát, amellyel sikeresebb lehet a webshop.
A süti a legjobb marketingeszköz
A sütik (cookie-k) segíthetnek abban, hogy újból és újból megtaláljuk azokat a felhasználókat, akik már érdeklődtek a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Mivel a statisztikák szerint 100-ból 67 ember kiválaszt egy terméket egy webáruházban, majd vásárlás nélkül távozik, elég vonzó lehetőség, hogy elérjük azokat, akik a kosárban hagytak valamit.
Így fognak visszatérni a vásárlók
A remarketing elképesztő erőt adhat egy webáruház népszerűsítéséhez. Nemcsak azért, mert újra kapcsolatba léphetünk a korábbi látogatókkal, hanem azért is, mert pontosan azt tudjuk számukra kínálni, ami igazán érdekli őket. Mutatunk most öt tippet, hogyan használhatjuk a remarketinget egy webáruháznál.
Mire jó az e-mail lista a Facebook hirdetésnél?
A kampányok során törekednünk kell rá, hogy több platformon érjük el az érdeklődőket. Ehhez ad kiváló segítséget a Facebook azzal, hogy a már meglévő adatbázisainkat feltölthetjük a hirdetési fiókunkba.
Így lesz képes bárki ügyfelet hozni nekünk
Hiába a legtehetségesebb vállalkozó, ha a fejlesztés helyett a cég üzemeltetésével van elfoglalva, rosszat tesz magának és a cégének is. De hogyan lehet kiengedni a kezünkből az egyik legfontosabb feladatot, az ügyfélszerzést? Hát automatizálással!
5 reklámeszköz, amin változtatni kell jövőre
Még mindig katalógussal próbál eladni? Vagy a hírlevelet fejleszti? Nem baj, csak nem mindegy, hogy csináljuk!
Így készítsünk eredményes karácsonyi kampányt
Sok vállalkozó számol be arról, hogy sosem az ötleten csúsznak el a marketinges dolgai, hanem inkább a gyakorlati megvalósításon. Leginkább a tudatos tervezés és a következetes kivitelezés az, ami gondot okoz. És így van ez a karácsonyi kampánynál is. Az alábbi, szakértőnk által készített karácsonyi kampány sablon segítségével idén kínlódás nélkül, idejében, összeszedett év végi kampányt lehet útjára indítani.
A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek
Még mindig a marketingen spórolnak a magyar vállalkozások, viszont egyre többet foglalkoznak az ügyfeleikkel. Az eszközök területén viszont egyértelműen a Facebook dominál, ahol már a csoportokat is felfedezték a marketingesek.
Onlinera vált? Ezeket gondolja át!
Mielőtt saját weboldalt alakítunk ki és nekilátunk online stratégia kidolgozásának, célszerű átgondolni hogyan működnek a jelenlegi értékesítési csatornáink, meglévő információs rendszerünk. Íme néhány fontos lépés, ami a gondolkodásban segítségünkre lehet.
Ne csak várjuk az ügyfelet!
Sok magyar cégvezető nincs tisztában a remarketing fogalmával. Pedig a virtuális világ végre lehetőséget kínál arra, hogy ne csak üljünk és várjuk a vevőt, hanem egyenesen rátaláljunk az interneten keresztül. Csakhogy vannak veszélyei is, megmutatjuk, hogyan kerülje ki az adatvédelmi szabályozásban elrejtett aknákat és hogyan kerülheti el, hogy az őrületbe kergesse a vevőit.