Három dolog, amivel már most készülhetünk a karácsonyra

Amíg a kánikulával küzdünk, nehezen tudjuk magunkat a karácsonyi forgatagba képzelni – de az online kereskedelemben érdekelteknek már most is vannak olyan feladataik, amelyekkel érdemes előkészíteniük a téli kampányaikat.

A karácsonyi szezonra készülő kiskereskedőknek általában szeptember közepe táján lenne érdemes kezdeni hirdetnie, és október közepétől kellene intenzíven kampányolnia. „Ez így rendben is van, de ha igazán eredményes szeretne lenni majd télen, a hirdetésekkel kapcsolatos tennivalók korábban kezdődnek” – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd online marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Kép: Pixabay

Nézzük, mit tehetünk a nyári kánikulában a téli kampányok sikeréért!

Remarketing előkészítés

Ha még nincs Facebook pixel építve a webáruházba, a céges oldalba és a blogba, akkor azt már nyáron mindenképpen integrálni kell. Ha webáruházról van szó, akkor ráadásul az értékeket is érdemes átadni, sőt fel kell készíteni a dinamikus remarketingre is a rendszert. Mivel ez szinte mindig fejlesztő bevonásával jár, ezért tényleg érdemes már nyáron elkezdeni. „A pixelen kívül a remarketing listákat is érdemes létrehozni, és megtervezni, milyen hirdetési folyamatok lesznek” – vélekedett Lévai Richárd.

Így nem lesz terméketlen az uborkaszezon
Sok iparágban a nyár uborkaszezonnak számít, amikor végre van idő olyan dolgokra is, amelyek a hétköznapok rohanásában elsikkadnak. Van néhány remek tippünk, hogy mivel töltheti el Ön és a vállalkozása ezt az időszakot hasznosan.
Saját adatbázisok előkészítése

Ugyanígy érdemes előkészíteni az egyéb saját adatbázisainkat. Tavalyi vevőket feltölteni a Facebookba, korábbi évek vevőit feltölteni, mindegyikből hasonló adatbázisokat készíteni, stb. Ha ezeket már most letisztítjuk, nagyban megkönnyítjük a dolgunkat a kampányidőszakban. Egyrészt azért, mert kevesebb munkánk lesz a legnagyobb pörgés idején, másrészt azért, mert a segítségükkel szegmentálni tudjuk a célcsoportunkat.

Előkészítő kommunikáció

Ahogy elkezdünk közeledni a télhez, érdemes egyre több olyan cikket írni, amelyik a célcsoportnak szól és amelyek segítenek abban, hogy remarketing listát építsünk. Az ilyen posztokat, blogbejegyzéseket, hírleveleket akár már most is megírhatjuk. A 35 fokos melegben talán külön jól fog esni, ha kicsit beleképzeljük magunkat a hidegbe.

A marketing nem megy szabira
Sok cég a nyári hónapokat egyfajta szezonális szünetnek tekinti: a fogyasztók érdeklődése lanyhul, mindenki szabadságon van, a munkatársak nyaralnak. Csakhogy a marketinggépezet ilyenkor sem állhat meg: mutatunk hat tippet, amelyek segítségével feldobhatja a nyári értékesítéseit!

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo