Hét módszer a több online vásárlóért

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. Mutatunk hét technikát, amellyel sikeresebb lehet a webshop.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: SXC

Megfelelő szervezéssel nem csak fokozhatjuk vásárlóink elégedettségét, de néhány egyszerű ötlettel növekvő bevételeinek forrásává is alakíthatjuk azt. A Paypal segítségével összegyűjtöttünk hét technikát, amelyek alkalmazása növelheti a vállalkozás ismertségét és segíthet a márkahű fogyasztók táborának növelésében.

Bizalomépítés

Ne hagyjon ki egy lehetőséget sem a fogyasztók bizalmának elnyerésére - különös tekintettel az első alkalommal vásárlókra - és helyezze el jó láthatóan a biztonsági, titkosítási, vagy egyéb tanúsítványokat weboldalán. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások 21 százaléka a fogyasztói bizalom hiányára vezethető vissza, azaz a vásárlók nem bíznak meg abban, hogy pénzügyi információikat biztonságosan tudja kezelni a webáruház. A legismertebb e-kereskedelmi oldalak biztosítják a látogatókat, hogy a vásárlás adatbiztonsági szempontból zökkenőmentesen fog történni.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresés a tartalmak és termékek megtalálásának elsőszámú eszköze az internet felhasználók körében. Ennél fogva mindent meg kell tenni, hogy termékeink az első oldalon kerüljenek a keresési találatok közé. Ezt hívják kereső-optimalizációnak (SEO). Használjon tömör, velős tageket és termékleírásokat weboldalán. Az egyszerűsített URL-ek ugyancsak segíthetnek a keresőmotoroknak a weboldal elemzése során. (Az idei év top SEO tippjeit itt találja.)

Fizetés a pénztárnál

Az e-kereskedőknek sok fejfájást okoz, hogy a vásárlók gyakran fizetés előtt megszakítják a vásárlást. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások aránya 68%. Szerencsére számos lehetőség van rá, hogy a fizetési folyamatot felhasználóbarátabbá tegyük. Ilyen lehet például a felesleges lépések kiiktatása, többféle fizetési lehetőség biztosítása, vagy a kötelező regisztráció megszüntetése.

Kockázatkerülési kisokos webshopoknak
A webáruházaknak amellett, hogy állandóan optimalizálni kell a működésüket, hogy elérjék és aktivizálják a potenciális vásárlókat, azért nem szabad elfeledkezniük arról sem, hogy számos jogszabálynak kell megfelelniük. Dr. Ormos Zoltán az OrmosNet ügyvezetője az E-Commerce Expón tartott előadásában egy olyan rangsort állított fel, melynek alapján könnyebben eldönthető, hogy melyik szabály mekkora büntetési kockázatot jelent a cégeknek.
Remarketing

Előfordult már Önnel, hogy egy online áruházban termékek között böngészett, majd később a nap folyamán egy másik weboldalon visszaköszöntek az adott vállalat, vagy termék hirdetései? Ez - dióhéjban - a remarketing. Használatával azokat a vásárlókat emlékeztethetjük a vásárlási lehetőségekre, akik már egyszer érdeklődést mutattak termékeink iránt.

Terjeszkedjen globálisan

Az egyszerű szállítási és fizetési opcióknak köszönhetően a vásárlókat többé nem korlátozzák országhatárok. Gyűjtse össze és elemezze az információkat külföldi vásárlóiról. Nézze meg kik és mit vásárolnak Öntől külföldről. A következő lépés, hogy hasonló termékeket kezdünk el árulni az adott piacon, akár saját weboldalunkon keresztül, akár egy olyan nagy piactéren, mint például az eBay. (Itt talál tippeket ahhoz, hogy hogyan fogják zabálni a külföldi vevők.)

Ingyen szállítás

A kutatások újra és újra igazolják, hogy az ingyenes, vagy kedvezményes házhozszállítási lehetőség növeli a vásárlási hajlandóságot. Ugyanakkor a megkérdezett internetfelhasználók közül tízből hat többet is hajlandó lenne fizetni, ha a megrendelés napján megtörténne az áru kiszállítása. Az ingyenes szállítás lehetősége azonnal növelheti az eladásokat, de egy meghatározott összeghatár feletti vásárlás esetén biztosított ingyenes kiszállítás is eredményes lehet.

Optimalizáljon mobil készülékre

Az okostelefonokról, tabletgépekről indított mobil e-kereskedelmi tranzakciók számra gyorsan nő és hamarosan át is fogja lépni az asztali, vagy laptop alapú vásárlások számát. Amennyiben a lehető legjobb szolgáltatást akarja nyújtani vásárlóinak attól függetlenül, hogy milyen eszközről látogatnak üzletébe, maradjon az elsők között és készítse fel webshopját a mobil korszakra. (Hogy erre milyen lehetőségek vannak, arról itt olvashat.)

Így lehet mobilbarát a weblapunk
A friss kutatások szerint már nem csak a fiatalok, de az ötvenes korosztály is szívesen böngész mobilról. Percek kérdése, hogy áttörjön a mobilos vásárlás is, ráadásul a Google is díjazza – nem kérdés tehát, hogy szükség van mobilbarát weboldalra. Kérdés, milyen legyen.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo