munkáltatói márka

juttatások, munkahelyi kultúra, munkáltatói márka, munkavállalói élmény, toborzás

Mi az, ami többet ér, mint a pénz?

piacesprofit.hu

A munkaerő piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot. Régóta foglalkoztat mindenkit a kérdés: valójában mivel legyen tele a jó munkavállalói élménycsomag: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Tovább olvasom »
employer branding, munkáltatói márka, toborzás

Hogyan lesz a munkáltató márka mindenki szívügye?

piacesprofit.hu

Az employer branding egy nagyon felkapott témává vált az elmúlt években. Manapság már elvárás, hogy egy vállalat tudatos munkáltatói arculattal rendelkezzen, mérettől függetlenül. Miért lényeges, hogy a munkáltatói márka mindenki az ügyévé váljon egy szervezetben? Hogyan válik az employer branding egy cég alapvető üzleti értékteremtő eszközévé? Hogyan lehet a munkáltatói értékeket és a munkavállalói élményt fejleszteni?

Tovább olvasom »
elon musk, employer branding, munkáltatói márka, personal branding

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

piacesprofit.hu

Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnánk.

Tovább olvasom »
employer branding, hatékony cégvezetés, munkáltatói márka

Mi a vezetők szerepe, amikor employer brand varázspálcára lenne szükség?

piacesprofit.hu

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán felteszem a kérdést cégek vezetőinek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találom szembe magam. A sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit csinálni, jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot. Régóta foglalkoztatott már az a kérdés, mit tehetnek a cégek akkor, amikor azonnali megoldás szükséges a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükségük.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, munkáltatói márka, personal branding

A cégvezető is márka

Kriston László

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

Tovább olvasom »
családbarát munkahely, munkáltatói márka, nyaralás

Tízből csak három magyar munkahely családbarát

piacesprofit.hu

Tízből hét magyar munkahely nem működik családbarát módon, a szerencsésebb helyeken rugalmas munkaidő-beosztással vagy a távmunka lehetőségével segítik a szülőket – derült ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. A legtöbb szülő 10 vagy 15 nap szabadságot tud kivenni idén nyáron, a vágyott állapot ennek minimum a duplája lenne, hogy ne okozzon fejtörést a szünidei gyermekfelügyelet megoldása.

Tovább olvasom »
boldog munkavállaló, brand, brandépítés, emberi erőforrás, kkv, munkáltatói márka, új kolléga

A jövő záloga

piacesprofit.hu

Az a cég, amelyiknek nem mindegy, hogy ki lesz nála új kolléga, nem úszhatja meg, hogy ne foglalkozzon a munkáltatói márkájával. Hogyan hozhat létre egy kisvállalkozás munkáltatói márkát, és találhatja meg azokat a pontokat, amelyekre felépítheti azt?

Tovább olvasom »
employer branding, hr, márkaépítés, munkaerőhiány, munkáltatói márka, vonzó munkahely

Elmondjuk, hogy születnek a legjobb céges mottók

piacesprofit.hu

Az első benyomás fontossága tagadhatatlan, és ez a kkv-k esetében sincs másként. Kutatások bizonyítják, hogy a 80-90-es években születettek számára, már nem a fizetés a döntő szempont munkahely választás során, így még nagyobb szerepet kap a munkáltatói márka és az öndefiníció. Szakértőnk segít, mi a jó céges mottó és bemutatkozás titka, amikkel beférkőzhetünk az érdeklődők szívébe.

Tovább olvasom »
álláshirdetés, márkaépítés, munkaerő felvétel, munkáltatói márka

Öt biztos módszer, amivel bemutathatjuk a cégünk

piacesprofit.hu

Ha pozicionálni szeretnénk vállalatunkat a kkv-k rengetegében, érdemes megfontolni, mit és hogyan mondunk el egy álláshirdetésben, vagy a nem értékesítési célú kommunikációnkban. Összegyűjtöttünk öt jó tanácsot, amit észben tartva minden vezető nagyot léphet előre a munkáltatói márkaépítés terén.

Tovább olvasom »
márkaépítés, munkáltatói márka, versenyképesség, versenyképesség javítás, vonzó munkahely

Plusz bevételért építsünk munkáltatói márkát!

piacesprofit.hu

Akár figyelünk rá, akár hanyagoljuk, munkáltatói márkánk létezik, és jelentős befolyással bír vállalatunk sikerére. Ahogy termékeinkről vagy szolgáltatásainkról véleményt alkotnak a vásárlók, magáról a cégről is kialakul egy kép jelenlegi és potenciális munkavállalóink fejében. Csak rajtunk áll, hogy élünk-e az azzal a lehetőséggel, hogy befolyásoljuk ezt a képet vagy hagyjuk, hogy külső hangok befolyásolják brandünket.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor