munkáltatói márka

munka törvénykönyve, munkáltatói márka, rabszolgatörvény

Három dolog, amiért a rabszolgatörvény súlyos hiba

kfarkas

Másfél hónapja a csapból sem folyik más, mint a rabszolgatörvénynek nevezett Munka Törvénykönyve módosítás, illetve az ezzel kapcsolatos parttalan vita. Közben mind kormányzati, mind ellenzéki oldalról elhangzanak olyan érvek, amelyeknek már egy cseppnyi józanésszel végiggondolva sincs semmi értelme. Ezért most én is beállok a sorba, és mondok három érvet a módosítás ellen.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, munkaerőhiány, munkáltatói márka, toborzás

Az első benyomás megismételhetetlen

piacesprofit.hu

A munkaerőpiacon várhatóan 2019-ben is fokozódik a nyomás a vállalatokon. A problémát azonban szakértőnk szerint nem feltétlenül a szűkös kínálat okozza, hanem inkább az, hogy a régi toborzási technikák már egyszerűen nem működnek az új kommunikációs csatornák világában.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, motiváció, munkaerőpiac, munkáltatói márka, önismeret, toborzás

Mennyit ér a piacon az önismeret?

piacesprofit.hu

A munkaerő-piaci átalakulás miatt a munkáltatók nagy hangsúlyt fektetnek a vállalati ösztönzők, a munkáltatói márka építésébe, míg a munkavállalók igyekeznek megtalálni az igazi álomállást. Szakértőnk szerint azonban igazi előnyt az kovácsolhat a jelenlegi helyzetből, aki megfelelő önismerettel rendelkezik.

Tovább olvasom »
juttatások, munkahelyi kultúra, munkáltatói márka, munkavállalói élmény, toborzás

Mi az, ami többet ér, mint a pénz?

piacesprofit.hu

A munkaerő piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot. Régóta foglalkoztat mindenkit a kérdés: valójában mivel legyen tele a jó munkavállalói élménycsomag: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?

Tovább olvasom »
employer branding, munkáltatói márka, toborzás

Hogyan lesz a munkáltató márka mindenki szívügye?

piacesprofit.hu

Az employer branding egy nagyon felkapott témává vált az elmúlt években. Manapság már elvárás, hogy egy vállalat tudatos munkáltatói arculattal rendelkezzen, mérettől függetlenül. Miért lényeges, hogy a munkáltatói márka mindenki az ügyévé váljon egy szervezetben? Hogyan válik az employer branding egy cég alapvető üzleti értékteremtő eszközévé? Hogyan lehet a munkáltatói értékeket és a munkavállalói élményt fejleszteni?

Tovább olvasom »
elon musk, employer branding, munkáltatói márka, personal branding

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

piacesprofit.hu

Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnánk.

Tovább olvasom »
employer branding, hatékony cégvezetés, munkáltatói márka

Mi a vezetők szerepe, amikor employer brand varázspálcára lenne szükség?

piacesprofit.hu

A legtöbbször, amikor employer brand építés kapcsán felteszem a kérdést cégek vezetőinek: „Mit vársz az employer brandingtől?”, hatalmas ambíciókkal és elvárásokkal találom szembe magam. A sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit csinálni, jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot. Régóta foglalkoztatott már az a kérdés, mit tehetnek a cégek akkor, amikor azonnali megoldás szükséges a munkaerő megtartás és toborzás hatékonyságának növelésében, de ehhez valójában egy employer branding varázspálcára lenne szükségük.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, munkáltatói márka, personal branding

A cégvezető is márka

Kriston László

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

Tovább olvasom »