Kié lesz a legjobb munkáltatói márka?

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az Employer Branding Award 2018 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek. A nagy érdeklődést az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 130 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban nevezhetnek a munkáltatók. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2018-as évből.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2019. január 10-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2019 tavaszán várható.

Kép: MPRSZ

„A hazai piacot tekintve egyre inkább kijelenthető, hogy az új toborzás a megtartás, ugyanis a munkaerőpiac hazai korlátaihoz ért. Ezt egyre több vállalat ismeri fel és fordítanak egyre nagyobb figyelmet arra, hogy munkatársaik valóban szeressenek munkahelyükre bejárni. Ezt az örömteli folyamatot segíti az Employer Branding Award. A toborzásban nagyobb szerep jut a pályázói élménynek, a megtartásban pedig a munkavállalói élményeknek. A mesterséges intelligencia és a különböző digitális megoldások a HR-t is elérték.  Sok esetben nem működnek az eddigi „bevált” módszerek, szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és-megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, tartva tükröt a magyar munkáltatók többségének.” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

A Díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök.

A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni.

Véleményvezér

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo