kommunikáció

átadás, családi vállalkozás, generációváltás, kommunikáció, Niveus Consulting Group, Pintér Attila Ügyvédi Iroda, staféta

Nem a generációváltás a fontos, hanem az odavezető út?

piacesprofit.hu

Egy családi vállalkozás életében előbb-utóbb eljön az a mérföldkő, ahol az előző nemzedék átadja a stafétabotot a következő generációnak. A hatékony családi vállalkozás megteremtése hosszú folyamatot ölel fel, amely közös út során számos kommunikációs és üzleti akadállyal nézhet szembe egy generációváltó család.

Tovább olvasom »
árak, barangolás, kommunikáció, maximalizálás, sms, telefon

Olcsóbban telefonálhatunk az EU-ba

piacesprofit.hu

Május 15-től maximalizálva lesz az EU-n belüli nemzetközi hívások és SMS-ek díja. Ennek köszönhetően az uniós országok közötti telefonhívásokért percenként legfeljebb 19 eurócentet, vagyis kb. 61 forintot (+áfa), az SMS-ekért pedig legfeljebb 6 eurócentet, azaz kb. 19 forintot (+áfa) kell majd fizetni. 2017-ben megszűntek a barangolási díjak.

Tovább olvasom »
dr. Erdős Zsuzsanna, kommunikáció, üzleti etikett

Egy rosszul használt üzleti gesztus

piacesprofit.hu

A tárgyalópartner szimpátiájának elnyeréséhez számtalan verbális és nonverbális eszközhöz nyúlhatunk, azonban vigyázat! Amíg egy ösztönös, őszinte gesztus aranyat érhet, egy betanult, manipulációs céllal alkalmazott gesztus lerombolhatja a bizalmat – figyelmeztet Erdős Zsuzsanna üzleti etikett szakértő,

Tovább olvasom »
Csiszér Tamás, hatékony cégvezetés, kommunikáció, Resultátor

A minőségi kommunikáció alapelvei

piacesprofit.hu

Sokan tapasztalják, hogy a postaládájukat elárasztják a kéretlen és releváns információkat ritkán tartalmazó közelmények, emailek. Szerencsére a korszerű minőségügyi módszerek között erre a problémára is találunk megoldást – hívja fel a figyelmet szakértőnk.

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, etikus üzlet, kommunikáció, konferencia, márka, márkaüzenet, narratíva, piac & profit, problémamegoldás, szolgáltatás, történetmesélés

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

Kriston László

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
alkalmazott, állásinterjú, céges kultúra, együttműködés, értékrend, hr, képesség, készség, kihívás, kommunikáció, konfliktuskezelés, munka, munkakultúra, munkavállaló, soft skill, szakmai fejlődés, személyiség, személyzetis, tapasztalat, tulajdonság

Ezekkel a kérdésekkel tapogatják ki személyiséged az állásinterjún

Kriston László

A CV nem mond el mindent rólunk. Adatokat, időpontokat, munkaköröket, kompetenciákat igen, de a nehezen mérhető soft skillekről, a társas helyzetekben alkalmazott készségekről igen keveset. Az HR-esek trükkös kérdésekkel próbálnak rájönni az állásinterjún, milyen a jelentkező személyisége és milyen soft skillekkel rendelkezik.

Tovább olvasom »
hatékony kommunikáció, kommunikáció

Mondd úgy, hogy mindenki megértse!

piacesprofit.hu

Mondd úgy, hogy megértse. Egyszerűnek hangzó bölcsesség, mégis sokaknak nehéz megvalósítani a gyakorlatban. Nem véletlen, hogy sokszor elbeszélünk egymás mellett, nem értjük egymás motivációit, céljait. Ez a magánéletben sem egyszerű, de egy vállalat esetében komoly anyagi következményekkel (is) járhat. Szakértői segítséggel most megmutatjuk, hogy egy megfelelően összeállított business case-szel miként érheted el a céljaidat úgy, hogy azzal mindenki nyerjen.

Tovább olvasom »
Bíró Nóra, kommunikáció, pszichológia, tárgyalás, tárgyalástechnika, testbeszéd

Honnan tudjuk, hogy a tárgyalópartnerünk hazudik?

piacesprofit.hu

Az emberek közötti személyes kommunikáció a legelterjedtebb kutatás szerint csak 7 százalékban áll a szavakból: az átadott információ 55 százalékát a testbeszédből, 38 százalékát a hanglejtésből, hanghasználatból olvashatjuk ki. Nincs ez másként az üzleti tárgyalásoknál sem, mondta a Piac&Profitnak Bíró Nóra testbeszéd-specialista, akinek „Hogyan olvasd tárgyalópartnered testbeszédét” című kurzusa már elérhető a P&P Online Akadémián.

Tovább olvasom »