kommunikáció

alkalmazott, állásinterjú, céges kultúra, együttműködés, értékrend, hr, képesség, készség, kihívás, kommunikáció, konfliktuskezelés, munka, munkakultúra, munkavállaló, soft skill, szakmai fejlődés, személyiség, személyzetis, tapasztalat, tulajdonság

Ezekkel a kérdésekkel tapogatják ki személyiséged az állásinterjún

Kriston László

A CV nem mond el mindent rólunk. Adatokat, időpontokat, munkaköröket, kompetenciákat igen, de a nehezen mérhető soft skillekről, a társas helyzetekben alkalmazott készségekről igen keveset. Az HR-esek trükkös kérdésekkel próbálnak rájönni az állásinterjún, milyen a jelentkező személyisége és milyen soft skillekkel rendelkezik.

Tovább olvasom »
hatékony kommunikáció, kommunikáció

Mondd úgy, hogy mindenki megértse!

piacesprofit.hu

Mondd úgy, hogy megértse. Egyszerűnek hangzó bölcsesség, mégis sokaknak nehéz megvalósítani a gyakorlatban. Nem véletlen, hogy sokszor elbeszélünk egymás mellett, nem értjük egymás motivációit, céljait. Ez a magánéletben sem egyszerű, de egy vállalat esetében komoly anyagi következményekkel (is) járhat. Szakértői segítséggel most megmutatjuk, hogy egy megfelelően összeállított business case-szel miként érheted el a céljaidat úgy, hogy azzal mindenki nyerjen.

Tovább olvasom »
Bíró Nóra, kommunikáció, pszichológia, tárgyalás, tárgyalástechnika, testbeszéd

Honnan tudjuk, hogy a tárgyalópartnerünk hazudik?

piacesprofit.hu

Az emberek közötti személyes kommunikáció a legelterjedtebb kutatás szerint csak 7 százalékban áll a szavakból: az átadott információ 55 százalékát a testbeszédből, 38 százalékát a hanglejtésből, hanghasználatból olvashatjuk ki. Nincs ez másként az üzleti tárgyalásoknál sem, mondta a Piac&Profitnak Bíró Nóra testbeszéd-specialista, akinek „Hogyan olvasd tárgyalópartnered testbeszédét” című kurzusa már elérhető a P&P Online Akadémián.

Tovább olvasom »
kommunikáció, marketing, tartalommarketing, üzleti blog

Nyári tippzápor, hogyan írjon sikeres üzleti blogot

piacesprofit.hu

Minek az üzleti blog? Természetesen csakis azért, hogy eladjunk. Méghozzá anélkül, hogy a költséges hirdetések erejében kellene bízni. A rendszeresen frissülő blog előrébb hozza a weboldalt, ráadásul nem kell könyökig a zsebünkbe nyúlni, hogy menjen a marketing. A Langmár Kommunikáció tippjeivel így működhet a dolog.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, fenntartható üzlet, fenntarthatóság, kávé, kommunikáció, marketing, ökológiai lábnyom, újrahasznosítás, video

Megértik a fogyasztók, hogy mi a fenntartható termék?

Kriston László

Minden marketinges tudja, hogy a vásárlók egyszerű üzeneteket akarnak, főleg, hogy egy túl zajos, túlinformált világban élnek. De az igazán fenntartható termékek és eljárások megértetése nem egyszerű dolog. A fenntarthatóság ritkán egyszerű képlet, hiszen összetett termelési folyamatokat, környezeti hatásokat és összefüggéseket feltételez.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor