Cégvezetés & irányítás cikkek


Egy jó tanács a jövőhöz: ne ess pánikba!

Egy jó tanács a jövőhöz: ne ess pánikba! 

Fogalmunk sincs róla, mit hoz a jövő, de ez nem jelenti azt, hogy nem kell készülnünk rá. Kreativitás és nyitottság nélkül biztos, hogy el leszünk veszve, de a legjobb tanács az, ami a kultikus Galaxis útikalauz stopposoknak című könyvben olvasható: Ne ess pánikba!
A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából 

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.
Így hozza ki magából a legjobbat – tippek a Manchester City focistáitól

Így hozza ki magából a legjobbat – tippek a Manchester City focistáitól 

Állásunk betöltésének első időszaka alapvetően fontos ‒ a sikerért meg kell küzdeni. A Hays szóvivője a Manchester City sztárcsapatának néhány tagjával együtt próbál betekintést nyújtani abba, mit is tanulhatunk a focistáktól, illetve hogyan keltsünk új pozíciónkban már az elején jó benyomást.
Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok

Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok 

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.
Mostantól erre kell spórolnia mindenkinek

Mostantól erre kell spórolnia mindenkinek 

Lakás-és autóvásárlás, utazás. Legtöbbünk ezekre a dolgokra igyekszik rendszeresen pénzt félretenni. Családi eseményre, oktatásra, nyugdíjcélra nagyon kevesen képeznek tartalékot. A SocialFokus és a LightClock közös kutatása szerint azonban az élethosszig tartó tanulás lesz a jövőben az a nélkülözhetetlen tényező, amelyre mindenkinek spórolnia kellene.
Egzotikus helyszíneken, kockáztatva juthatunk elfogadható hozamhoz

Egzotikus helyszíneken, kockáztatva juthatunk elfogadható hozamhoz 

Aktívan kell keresni a jó befektéseket, majd jól is kell menedzselni azokat, különben a jelenlegi világgazdasági helyzetben aligha érhetünk el értelmezhető hozamokat – ez volt a legfontosabb tanulsága az Aegon Prémium Ügyfélklub legutóbbi rendezvényének. Ercsey Szabolcs, a Franklin Templeton Investments közép-kelet-európai értékesítési igazgatója több meggyőző érvet is hozott annak alátámasztására, miért ez a nyerő taktika.
Idén is keresik az év üzletemberét

Idén is keresik az év üzletemberét 

2017-ben az EY új formában indítja el Magyarországon a 2003 óta hazai hagyományokkal is rendelkező Az Év Üzletembere díjat. A kiemelkedő presztízsű kitüntetésen túl idén a gazdasági élet fókuszában lévő területeken – az életminőség fejlesztése, az újgenerációs gyártástechnológiák, a digitális alapú okos megoldások és a vásárlókkal történő közös értékteremtés – különdíjakat alapított az EY.
A startupok a mai aranyláz, a vállalkozók az aranyásók

A startupok a mai aranyláz, a vállalkozók az aranyásók 

Aranyláz, aranybánya, aranyásók. Kulcsszavak egy, a mai startupok helyzetét elemző szakmai sajtóbeszélgetésről, amelyet az InnoEnergy cég szervezett, a szakma neves szakértőinek bevonásával. Az InnoEnergy a fenntartható energiagazdálkodást érintő fejlesztések motorja Európában. Segíti, és anyagilag támogatja az innovációt, a tantermektől kezdve a vásárlókig, partnerhálózatán Európát átívelő kapcsolatok jöhetnek létre.
Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen

Ebből jöhet rá, ki a legérdekesebb személy egy szakmai rendezvényen 

Minden fogadáson, partin, vagy konferenciaszünetben való networking során vannak alakok, akik között nagy a nyüzsgés. Több jel is utal rá, hogy ki körül forró a levegő.
Brandfanatizmus

Brandfanatizmus 

A legnépszerűbb márkákat kultikus imádat övezi az elszánt rajongók körében. A világcégek lábnyoma óriási, fogyasztói bázisuk több nagy ország lakosságának számát is túlszárnyalja. CSR-akcióikkal felelős fogyasztásra inspirálhatnának, de leginkább arra használják a vásárlók márkahűségét, hogy függővé tegyék és ezáltal állandó fogyasztásra késztessék őket. A rajongó a legjobb nagykövete a brandnek: ingyen hirdeti a termék nagyszerűségét.

Karrier-receptek: minden sikeres üzletembernek más a titka 

Ismerjük a neveiket. Branson, Zuckerberg, Huffington, Buffett, Jobs, Rowling. Márkanevek, húzónevek. Céges sikersztorijaik révén. Hogyan lettek sikeresek? Milyen módszereket alkalmaztak a vagyon és hírnév felé vezető úton, hogy elérjék a kitűzött céljaikat? Mindenki másra esküszik.

Csúcson az irodapiac 

Mind Magyarországon, mind Közép-Kelet-Európában erős növekedésnek indultak az ingatlanberuházások és az irodafejlesztések. A fejlesztések meglódulásának az oka főképp az a hatalmas igény, amely megjelent a piacon. Tavaly már nemcsak a nagy multinacionális cégek, szolgáltató központok kerestek új irodát, hanem azok a kis- és középvállalatok is, amelyeknek az elmúlt öt–hét évben eszük ágában sem lett volna a kockázatos váltásban gondolkodni.

Így nem fogja rühellni a beosztott, hogy célokat tűz ki neki a főnök 

Sok cégnél konkrét bevételi célszámokat kell teljesíteniük az alkalmazottaknak. Ezek nem ritkán eltúlzottak, irreálisak. Az eredmény: a túlterhelt munkavállaló kiégése. A felmondások 46 százalékáért a burnout felelős. Hogyan előzhetjük ezt meg?

7 titka, hogyan prezentáljuk üzleti ötletünket befektetőknek 

Egy vállalkozónak vagy leendő cégvezetőnek képesnek kell lennie összeszedetten, lényegre törően elmondania üzleti ötletét, hogy meggyőzze és maga mellé állítsa az embereket, kollégákat és befektetőket egyaránt. A pitching művészetét mindenkinek meg kell tanulnia, ha vállalkozóként kezdeni akar valamit az üzleti életben.

Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat 

Az üzleti siker felé vezető úton az egyik legfontosabb feladat a vevőkör folytonos bővítése. Ezen a területen óriási lehetőségeket rejt az online értékesítés, mivel a virtuális térben potenciális ügyfelek millióit érhetjük el termékeinkkel a világ szinte bármely pontján. A PayPal tanácsai segítenek nemzetközi szintre emelni vállalkozását az e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kihasználásával.

A megbízhatóság sikeressé tesz 

Egyetlen sikeres ember sem egymagában lett sikeres. Szövetségesekkel, mentorokkal, beosztottakkal, barátokkal együttműködve érte el eredményeit. E kapcsolatok kialakításában kulcsfontosságú elem a bizalom és a tisztelet. Szakemberek megvizsgálták, mik a sikeres emberek mindennapi szokásai, amik növelik a beléjük vetett bizalmat.

A rossz modor valódi ára 

Egyre nagyobb a jelentősége a viselkedéskultúrának: már nem csak az Y generáció képviselői vágynak arra, hogy jól érezzék magukat egy munkahelyen. Szakértőnk, Erdős Zsuzsanna üzleti etikett tanácsadó és coach azonban arra is felhívja a figyelmet, hogy ennek a trendnek immár kimutatható hatásai vannak egy-egy cég teljesítményében.

Még mindig kevés a női főnök 

Még mindig csak alig harmadát adják a nők a magyar vállalatok közép- és felsővezetőinek. Ráadásul a kisvállalkozások esetében még ennél is rosszabb az arány – derült ki a GKI Zrt. Vállalati felmérésének most közölt adataiból.

Üzleti tippek az uborkaszezonra 

A nyári hónapokban valamelyest alábbhagy az üzleti pörgés. A könnyebbnek tűnő napok ellenére a feladatok azonban csak látszólag csökkennek. Íme, néhány hasznos tipp Grant Cardonetól, az Entrepreneur.com szerzőjétől arra, hogyan vészeljük át az uborkaszezont.

Egy sikeres vállalkozás 4 alappillére 

A legjobbnak vélt ötlet a zsebünkben, elegendő forrás a számlánkon, lelkesedésünk töretlen, belevágunk egy saját vállalkozásba. Ez általában minden cég indulásánál megvan. Akkor mégis mitől lesz az egyik sikeres a másik pedig rogyadozó, majd idejekorán befulladt? Íme a négy alappillér, amire stabilan lehet támaszkodni. Ha ezek tényleg kőkeményen állnak a helyükön egy cégben, sorban jönnek az eredmények.

Jön a kánikula, így éljük túl a munkahelyen 

A hőség mindenkit megvisel, de talán a legnehezebb helyzetben azok vannak, akik kénytelenek a hőhullámot a munkahelyükön végigszenvedni. A nagy melegben különösen ügyelni kell néhány óvintézkedés betartására, és bevetni néhány praktikát.

Új munkatárs? Ne fulladjunk bele a papírmunkába 

Onboarding az a folyamat, amely során egy újonnan felvett munkavállaló igazodik a pozíciójához, és megtanulja, hogy hogyan tud hatékonyan működni a szervezeten belül. Sok kihívás rövid idő alatt. Segítünk, hogy ezek a folyamatok zökkenőmentesek legyenek munkavállalónak és munkáltatónak egyaránt.

A jó modor is lehet motivációs eszköz 

A kialakulóban levő új munkahelyi kultúra egyik sajátossága, hogy a munkatársak egy barátságos, emberközpontúbb környezetben szeretnének dolgozni. Ennek fontos része a partnerség megélése (a többi munkatárssal, illetve a vezetővel), valamint az elvégzett munka megbecsülése.

Magad uram, ha más nem teszi 

A szűkös munkaerő-piaci kínálat lépésre kényszeríti a cégeket: ha a piacon nem találnak kellő számú és minőségű munkavállalót, saját maguknak kell kiképezniük az embereiket. A trend a duális képzési programok mellett a felnőttképzési intézmények kínálatában és a belső képzésekben ölt testet. Úgy tűnik, a helyzettel a jogszabályalkotó kevésbé tud lépést tartani. Akár akkreditáció nélkül is sikeres lehet egy a vállalati igényre jól reagáló oktatási program.

Így megy szabira a magyar: a leginkább sehogy 

Az amerikaiaknak kevés, a skandinávoknak sok, a magyaroknak átlagos mennyiségű szabadnap jár. A statisztikák szerint, bár átlagosan 20 napot pihenhetnénk évente, sokan nem akarják, vagy nem tudják kihasználni a pihenőidőt…

Tízből csak három magyar munkahely családbarát 

Tízből hét magyar munkahely nem működik családbarát módon, a szerencsésebb helyeken rugalmas munkaidő-beosztással vagy a távmunka lehetőségével segítik a szülőket – derült ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. A legtöbb szülő 10 vagy 15 nap szabadságot tud kivenni idén nyáron, a vágyott állapot ennek minimum a duplája lenne, hogy ne okozzon fejtörést a szünidei gyermekfelügyelet megoldása.

Négy dolog, amire ügyelni kell a részmunkaidős kollégánál 

A részmunkaidőben, vagy netán otthonról dolgozó kollégának kevesebb, míg utóbbi esetben nem annyira kötött idejű munkaóra áll a rendelkezésére. Így nekik nagyobb szükségük van arra, hogy világosan meghatározzuk a szerepüket és feladataikat. Emellett a motiválásuk és az irányításuk módja is eltérhet a szokásos munkarendben dolgozókétól. De fontos részei lehetnek a csapatunknak, így érdemes figyelni rájuk.

Beck György: visszajelzés nélkül nincs megújulás 

Beck György a rendszerváltás óta számos multinacionális vállalat hazai leányát vitte sikerre vezérigazgatóként. Nemcsak az adott cég piaci pozíciója volt fontos számára, hanem az is, hogy Magyarországot felrajzolja a nemzetközi cégek térképére. Jelentős régiós szolgáltató központok, K+F tevékenység letelepítése fűződik a jelenleg a Vodafone Magyarország elnöki pozícióját betöltő üzletember nevéhez.

Pázmándi Péter: generációs rangadó 

Újabb résszel jelentkezik állandó szerzőnk, dr. Pázmándi Péter rendhagyó sorozata, amelyben a szereplők egy-egy bonyolult és nehéz témát járnak körbe szakértői hitelességgel és irodalmi igénnyel.

A jövő záloga 

Az a cég, amelyiknek nem mindegy, hogy ki lesz nála új kolléga, nem úszhatja meg, hogy ne foglalkozzon a munkáltatói márkájával. Hogyan hozhat létre egy kisvállalkozás munkáltatói márkát, és találhatja meg azokat a pontokat, amelyekre felépítheti azt?

Három dolog, amit NE delegáljunk 

Nem mer szabadságot kivenni, mert fél, hogy irányítása nélkül leállna a munka? Úgy érzi, hogy 0-24 órában elérhetőnek kell lennie? Ha pótolhatatlan, akkor vezetőként valamit elront. Azonban vannak olyan feladatok, amiket semmilyen körülmények között sem ildomos másokra bízni. Szakértőnk hármat is felsorol ezek közül.

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.

A legtöbb baj a nyári szabadságok miatt van 

Munkapszichológusok és HR-szakemberek egyöntetű véleménye, hogy egy évben legalább két hét egybefüggő szabadságra lenne szüksége a munkavállalónak ahhoz, hogy kipihenve és feltöltődve hatékonyan végezze el feladatait. A jellemzően a nyári időszakra időzített hosszabb vakációk azonban sok munkahelyi konfliktus alapjai. Mindez egy kis odafigyeléssel és tervezéssel elkerülhető.

Kicsik kontra nagyok 

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.

Kell egy hobbi 

Elgondolkodtató, hogy a világ legnagyobb üzletembereinek, üzletasszonyainak hogyan lehet idejük furcsa vagy kevésbé furcsa kedvteléseikre. Bill Gates állítólag mindennap olvas – önnek mikor jutott utoljára ideje egy jó könyvre? Richard Branson rendszeresen posztol képeket a közösségi médiában arról, hogy éppen hol szörfözik – ön mikor volt utoljára szabadságon?

Generációs feszültség van, de igazi konfliktus nincs 

Szinte minden munkavállaló és vezető személyesen is tapasztalja, hogy az X és Y generációs kollégák közötti különbségek nézeteltérésekhez vezetnek, de a valódi konfliktusok ettől függetlenül ritkák.

13 mondat, amivel elronthatjuk az állásinterjút 

Nem olyan nehéz elszúrni az állásinterjút. Főleg hogy kényelmetlen tényezők is bejátszanak a helyzetbe: nem örömében hagyja ott az előző munkahelyét. Az ex-főnökről vagy hamarosan azzá váló felettesről panaszkodni a legnagyobb hiba.

Új ügyfeleket hozhat a tőzsdei jelenlét 

Ötödik legnagyobb szereplőként lépett a Waberer’s a magyar tőzsdére, ahol első logisztikai szolgáltatóként vezette be papírjait. Tőzsdei szakemberek régóta szorgalmazzák a hazai vállalatok részvénypiaci jelenlétét. De mit remélhet egy magyar vállalat a tőzsdei szerepléstől? Végh Richárddal, a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) elnök-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.

Vezetők figyelmébe: a bocsánatkérés nem mindennapi csodafegyver 

A felelősségvállalás az egyik legfontosabb vonás, ami egy jó vezetőt jellemez. A felelősségvállalás egyik formája: ha hibáztunk, ha megbántottunk valakit, ismerjük el, és kérjünk bocsánatot. Erdős Zsuzsanna (képünkön) üzleti etikett tanácsadó és coach írása.

Történelmi csúcson a bizalmi index 

A GKI konjunktúraindexe eddig csak egyetlen alkalommal, 1998 nyarán volt olyan magas, mint most júniusban, az üzleti bizalmi index pedig eddigi, több mint húszéves története során még sohasem. A fogyasztók is nagyon derűlátók. Ugyanakkor ez a kiugró magyar optimizmus egyelőre nem sokkal haladja meg az elmúlt három évre jellemző, viszonylag szűk sáv felső határát.

Nem elég terméket értékesíteni, megoldást is kell kínálni! 

Hogyan tudunk értéket teremteni a fogyasztó számára? A technológiai fejlődés olyan mértékűvé vált, hogy ma a háttértámogatás nagyobb profitrátával bír és hosszabb távú bevételt jelent, mint maga a termék.

Álljon fel munka közben! 

Ma már sokan az ülést tartják az új dohányzásnak. A mozgásszegény életmód és a többórás ülés veszélyeire egyre többször hívják fel a figyelmet, de a helyzet nem sokat változott. Sőt az európaiak az elmúlt tíz évben egy órával többet ülnek naponta, mint korábban. A sok ülés elhízáshoz és számtalan ezzel összefüggésbe hozható betegség kialakulásához vezethet. Romlik a koncentráció és a teljesítőképesség is. A helytelen testtartás pedig az életminőséget jelentősen rontó mozgásszervi megbetegedések és a munkából való tartós kiesés okozója lehet. Pedig a megoldás viszonylag egyszerű, néha fel kéne állnunk az egészségünkért.

Vízhiányos időszak kihirdetését kezdeményezte az agrárgazdasági kamara 

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) a biztonságos élelmiszertermelés fenntartása érdekében a vízhiányos időszak 2017. június 1-től visszavonásig érvényes megállapítását kezdeményezte. Amennyiben bevezetik a NAK javaslatára a vízhiányos időszakot, úgy a szóban forgó időtartamban a gazdálkodóknak nem kell vízkészletjárulékot (VKJ) fizetniük az öntözési, halgazdálkodási és rizstermelési vízhasználat vízmennyisége után az éghajlati anomáliák által okozott költségterhek mérséklése végett.

Hőségriadó: a munkavédelmi előírások betartására figyelmeztet a szakszervezet 

Hőségriasztást rendelt el csütörtöktől az országos tiszti főorvos. A Magyar Szakszervezeti Szövetség ezzel kapcsolatban felhívja a munkaadók figyelmét arra: tegyenek eleget a munkavédelmi jogszabályokba foglalt kötelezettségeiknek, s biztosítsanak legalább hideg védőitalt a rendkívüli hőhatásnak kitett foglalkoztatottak számára.

Kétbillió dollárral növelhetnék a GDP-t az 55 év feletti munkavállalók 

Feltéve, ha az 55 év feletti munkavállalók foglalkoztatottsági aránya elérné Svédország szintjét, amely e tekintetben a legjobban teljesítő európai uniós ország.

Kicsikként is lehetünk filantrópok 

Néhány évtizede elindult, és egyre erőteljesebben működik a CSR mint menedzsmentirányzat, amely a környezettudatos szervezeti tevékenység megvalósítására törekszik. A kisvállalatok számára is lehetőség ez arra, hogy felvegyék a versenyt a nagyokkal. Versenyelőnyt jelent, ha a cégnek nemcsak mennyiségi, hanem minőségi követői is vannak. Azonban nem minden CSR tevékenység olyan, hogy arról megéri PR-közleményt kiadni! Könnyen kínos eredménye lehet annak, ha nem tudjuk, hol van a határ az alapvetően korrekt viselkedés, az adományozás és a vállalati társadalmi felelősségvállalás között.

Botrány: fegyverkereskedővel üzletelt a The Wall Street Journal rovatvezetője, kirúgták 

A hírt Paul Beckett, a lap washingtoni irodavezetője jelentette be szerdán, egy hirtelenjében összehívott szerkesztőségi értekezleten, miután egyeztetett a lap vezetőivel New Yorkban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Feliratkozás Cégvezetés & irányítás téma
heti hírlevelére
A befektetéseinknél  is érdemes több lábon állni – interjú

A befektetéseinknél is érdemes több lábon állni – interjú 

Bár mindenki gyenge forintra számít, visszatekintve alig találunk olyan időszakot, amikor a forint leértékelődését ne kompenzálta volna a kamatelőnye. Interjú.
A CIB párbeszédre buzdít a jó munkahely összetevőiről

A CIB párbeszédre buzdít a jó munkahely összetevőiről 

Minden tizedik magyar munkavállaló aktívan állást keres, mert a jelenlegi munkahelyén nem érzi jól magát.
Tőzsdei mentorprogram indul a kis- és középvállalkozások részére

Tőzsdei mentorprogram indul a kis- és középvállalkozások részére 

Nem mindennapi megoldással rukkolt elő az MBH Bank és a Budapesti Értéktőzsde a kis- és középvállalkozások részére.

Költségkímélés

Rezsicsökkentés a vidéki önkormányzatoknak

Rezsicsökkentés a vidéki önkormányzatoknak 

Február közepén induló pályázat támogatja az energiafogyasztásuk és -termelésük összehangolását segítő informatikai rendszerek bevezetésében az önkormányzatokat.

Pénzszerzés

Támogatáshoz juthatnak a baromfisok

Támogatáshoz juthatnak a baromfisok  

A baromfi állatjóléti programban résztvevő víziszárnyas-tartók még az idei évben közel 1,5 milliárd forint egyszeri és kiegészítő jellegű többlettámogatásban részesülnek.

Jogi kisokos

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból  

A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.

Cégblog

Tőzsdei mentorprogram indul a kis- és középvállalkozások részére

Tőzsdei mentorprogram indul a kis- és középvállalkozások részére 

Nem mindennapi megoldással rukkolt elő az MBH Bank és a Budapesti Értéktőzsde a kis- és középvállalkozások részére.

Klímablog

Mihez kezdjünk a céges rendezvények üres palackjaival?

Mihez kezdjünk a céges rendezvények üres palackjaival?  

A karácsonyi időszakban sok cég szervez rendezvényeket üzleti partnereinek, munkavállalóinak.

Gazdaság

Kritikus évek várnak az európai járműiparra

Kritikus évek várnak az európai járműiparra 

A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.

Infokom

Ne ész nélkül vegyünk mobiltelefont az ünnepi rohamban!

Ne ész nélkül vegyünk mobiltelefont az ünnepi rohamban! 

Összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo