ügyfélszolgálat

adathalász, csalás, ügyfélszolgálat

Hívásunk fontos volt számára

piacesprofit.hu

Egy svájci informatikus nem fejezte be ugyan tanulmányait, de így is nagyon „sikeres” volt: több százezer frankot tett zsebre azzal, hogy nagy cégek ügyfélszolgálatainak hívásai elé beiktatta saját, fizetős telefonszámát.

Tovább olvasom »
expandeco, export, kkv export, külpiaci terjeszkedés, piacszerzés, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

Külpiaci terjeszkedés: ügyfélszolgálat nélkül meg se próbáljuk

piacesprofit.hu

Az internethasználat fellendülése pozitívan tükröződött az üzleti szegmensben is, és a magyar webáruházak immár nyugodtan kínálhatják termékeiket Európában és az egész világon egyaránt. Van azonban egy dolog, talán a legfontosabb, amire a külföldi piacokra való kiterjesztéskor gondolni kell az adott országban, és ez az ügyfélszolgálat – hívták fel a figyelmet az Expandeco szakértői.

Tovább olvasom »
adatvédelem, call center, gdpr, költséghatékonyság, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

Min bukhat el az ügyfélszolgálat megtérülése?

piacesprofit.hu

Az, hogy miképp lehet az ügyfélszolgálatok működését költséghatékonnyá tenni, sok vállalat számára mind a mai napig kihívást jelent. Az Arenim Technologies Kft. szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott vállalatnak call centerre költeni.

Tovább olvasom »
call center, online vásárlás, ügyfélszolgálat

Emiatt akad el minden negyedik online vásárlás

piacesprofit.hu

Az internetes kiskereskedelemben minden negyedik vásárlás akad el amiatt, hogy a vásárlóknak nincs elegendő információjuk a termékről, vagy az értékesítési felület használata nem elég egyértelmű – állítják az Arenim Technologies szakértői. A probléma a Black Friday, Cyber Monday és a karácsony által keretezett értékesítési időszakban még súlyosabb kihívás elé állítja a kiskereskedőket, de a stockholmi központú, budapesti fejlesztőközpontot működtető callcenter-szakértők szerint létezik megoldás.

Tovább olvasom »
automatizálás, call center, költségcsökkentés, ügyfélszolgálat

Call center: lehet olcsóbban is

piacesprofit.hu

Egy telefonhívás kezelésének költsége egy hagyományos call centerben átlagosan 390 és 690 Ft között mozog, ugyanakkor az automatizált hívások ennek töredékébe, 25-50 Ft-ba kerülnek – derül ki az Arenim Technologies piaci szereplők bevonásával végzett számításából. A hagyományos call centerekben kezelt hívások ráadásul folyamatosan drágulni fognak a jövőben, amit a jelentős munkaerőhiány következtében növekvő toborzási és bérköltségek magyaráznak.

Tovább olvasom »
gyorsaság, MI, reakció, siker, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat, ügyintézés

A chatbot tudja, mikor van szükség emberi beavatkozásra

piacesprofit.hu

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget – így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására – hangzott el egy szakmai konferencián.

Tovább olvasom »
boti, chatbot, megoldás, MI, ügyfélszolgálat

Boti ahol tud, segít

piacesprofit.hu

Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra.

Tovább olvasom »
mesterséges intelligencia, ügyfélszolgálat

Hamarosan a robotok szervezik meg az életünket

piacesprofit.hu

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok segítik majd. Ez teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben: hamarosan MI alapú személyi asszisztensünk intézheti ügyeinket a szintén MI alapú ügyfélszolgálattal, így eljuthatunk odáig, hogy robotok szervezik az életünket – hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere a Media Hungary konferencián.

Tovább olvasom »