Nem tudunk leszokni a személyes ügyintézésről

Még mindig a személyes ügyintézésben hisznek az emberek, az online csatornák hatékonyságában nem nagyon bíznak – derül ki a Biztosítási Szemlében közzétett kutatásból.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Megkérték a válaszadókat, tegyék sorrendbe a leggyakrabban használt ügyfélcsatornákat hatékonyság, kényelem és komplex ügyintézésre való alkalmasság szerint. Az összesítést a telefon nyerte, azonban hatékonyság, illetve a komplex ügyintézésre való alkalmasság szempontjából a személyes ügyintézést választják a magyarok, tehát még mindig úgy gondoljuk: a fontos ügyeinket helyben kell kijárnunk.

depositphotos.com

Nem nagyon bízunk az online csatornák hatékonyságában, a chatet például egyedül a 30-39 év közöttiek használják igazán aktívan, közülük is leginkább a nők. A listát záró chatbottal továbbra sem tudnak az ügyfelek mit kezdeni. Jórészük még mindig inkább csinos dísz a weboldalon, ami többnyire csak Gyakran Ismételt Kérdésekre válaszol.

Az emberek egyharmada (35%) inkább havat lapátolna, minthogy ügyfélszolgálatot kelljen igénybe vennie,
ötből négyen (83%) pedig simán lecsapják a telefont, ha nem kapnak időben ügyintézőt, és az ügyfelek egyötödénél (20%) elég egyszer kihúzni a gyufát ahhoz, hogy szerződést bontsanak a szolgáltatójukkal. 

Szerencsére azért az ügyfelek 61%-a pontosan tudja, mire számíthat, amikor felemeli a telefont, és erre lelkileg is felkészül. A válaszadók több mint fele azonban szívesen leszakadna a telefonról, és örömmel szolgálná ki magát online csatornákon, ha találna megfelelőt.

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását.
Cégalapítás, székhelyszolgáltatás személyes ügyintézéssel a Logosz Cégcsoportnál. Bővebb információ a logoszcegcsoport.hu weboldalon.

Minden cégnek elengedhetetlen a bélyegző használata. Böngéssze széles kínálatunkat a belyegzo-rendeles.hu weboldalon

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo