Nem tudunk leszokni a személyes ügyintézésről

Még mindig a személyes ügyintézésben hisznek az emberek, az online csatornák hatékonyságában nem nagyon bíznak – derül ki a Biztosítási Szemlében közzétett kutatásból.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Megkérték a válaszadókat, tegyék sorrendbe a leggyakrabban használt ügyfélcsatornákat hatékonyság, kényelem és komplex ügyintézésre való alkalmasság szerint. Az összesítést a telefon nyerte, azonban hatékonyság, illetve a komplex ügyintézésre való alkalmasság szempontjából a személyes ügyintézést választják a magyarok, tehát még mindig úgy gondoljuk: a fontos ügyeinket helyben kell kijárnunk.

depositphotos.com

Nem nagyon bízunk az online csatornák hatékonyságában, a chatet például egyedül a 30-39 év közöttiek használják igazán aktívan, közülük is leginkább a nők. A listát záró chatbottal továbbra sem tudnak az ügyfelek mit kezdeni. Jórészük még mindig inkább csinos dísz a weboldalon, ami többnyire csak Gyakran Ismételt Kérdésekre válaszol.

Az emberek egyharmada (35%) inkább havat lapátolna, minthogy ügyfélszolgálatot kelljen igénybe vennie,
ötből négyen (83%) pedig simán lecsapják a telefont, ha nem kapnak időben ügyintézőt, és az ügyfelek egyötödénél (20%) elég egyszer kihúzni a gyufát ahhoz, hogy szerződést bontsanak a szolgáltatójukkal. 

Szerencsére azért az ügyfelek 61%-a pontosan tudja, mire számíthat, amikor felemeli a telefont, és erre lelkileg is felkészül. A válaszadók több mint fele azonban szívesen leszakadna a telefonról, és örömmel szolgálná ki magát online csatornákon, ha találna megfelelőt.

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását.
Cégalapítás, székhelyszolgáltatás személyes ügyintézéssel a Logosz Cégcsoportnál. Bővebb információ a logoszcegcsoport.hu weboldalon.

Minden cégnek elengedhetetlen a bélyegző használata. Böngéssze széles kínálatunkat a belyegzo-rendeles.hu weboldalon

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo