Nem tudunk leszokni a személyes ügyintézésről

Még mindig a személyes ügyintézésben hisznek az emberek, az online csatornák hatékonyságában nem nagyon bíznak – derül ki a Biztosítási Szemlében közzétett kutatásból.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megkérték a válaszadókat, tegyék sorrendbe a leggyakrabban használt ügyfélcsatornákat hatékonyság, kényelem és komplex ügyintézésre való alkalmasság szerint. Az összesítést a telefon nyerte, azonban hatékonyság, illetve a komplex ügyintézésre való alkalmasság szempontjából a személyes ügyintézést választják a magyarok, tehát még mindig úgy gondoljuk: a fontos ügyeinket helyben kell kijárnunk.

depositphotos.com

Nem nagyon bízunk az online csatornák hatékonyságában, a chatet például egyedül a 30-39 év közöttiek használják igazán aktívan, közülük is leginkább a nők. A listát záró chatbottal továbbra sem tudnak az ügyfelek mit kezdeni. Jórészük még mindig inkább csinos dísz a weboldalon, ami többnyire csak Gyakran Ismételt Kérdésekre válaszol.

Az emberek egyharmada (35%) inkább havat lapátolna, minthogy ügyfélszolgálatot kelljen igénybe vennie,
ötből négyen (83%) pedig simán lecsapják a telefont, ha nem kapnak időben ügyintézőt, és az ügyfelek egyötödénél (20%) elég egyszer kihúzni a gyufát ahhoz, hogy szerződést bontsanak a szolgáltatójukkal. 

Szerencsére azért az ügyfelek 61%-a pontosan tudja, mire számíthat, amikor felemeli a telefont, és erre lelkileg is felkészül. A válaszadók több mint fele azonban szívesen leszakadna a telefonról, és örömmel szolgálná ki magát online csatornákon, ha találna megfelelőt.

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását.
Cégalapítás, székhelyszolgáltatás személyes ügyintézéssel a Logosz Cégcsoportnál. Bővebb információ a logoszcegcsoport.hu weboldalon.

Minden cégnek elengedhetetlen a bélyegző használata. Böngéssze széles kínálatunkat a belyegzo-rendeles.hu weboldalon

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo