Nem tudunk leszokni a személyes ügyintézésről

Még mindig a személyes ügyintézésben hisznek az emberek, az online csatornák hatékonyságában nem nagyon bíznak – derül ki a Biztosítási Szemlében közzétett kutatásból.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megkérték a válaszadókat, tegyék sorrendbe a leggyakrabban használt ügyfélcsatornákat hatékonyság, kényelem és komplex ügyintézésre való alkalmasság szerint. Az összesítést a telefon nyerte, azonban hatékonyság, illetve a komplex ügyintézésre való alkalmasság szempontjából a személyes ügyintézést választják a magyarok, tehát még mindig úgy gondoljuk: a fontos ügyeinket helyben kell kijárnunk.

depositphotos.com

Nem nagyon bízunk az online csatornák hatékonyságában, a chatet például egyedül a 30-39 év közöttiek használják igazán aktívan, közülük is leginkább a nők. A listát záró chatbottal továbbra sem tudnak az ügyfelek mit kezdeni. Jórészük még mindig inkább csinos dísz a weboldalon, ami többnyire csak Gyakran Ismételt Kérdésekre válaszol.

Az emberek egyharmada (35%) inkább havat lapátolna, minthogy ügyfélszolgálatot kelljen igénybe vennie,
ötből négyen (83%) pedig simán lecsapják a telefont, ha nem kapnak időben ügyintézőt, és az ügyfelek egyötödénél (20%) elég egyszer kihúzni a gyufát ahhoz, hogy szerződést bontsanak a szolgáltatójukkal. 

Szerencsére azért az ügyfelek 61%-a pontosan tudja, mire számíthat, amikor felemeli a telefont, és erre lelkileg is felkészül. A válaszadók több mint fele azonban szívesen leszakadna a telefonról, és örömmel szolgálná ki magát online csatornákon, ha találna megfelelőt.

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy
Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását.
Cégalapítás, székhelyszolgáltatás személyes ügyintézéssel a Logosz Cégcsoportnál. Bővebb információ a logoszcegcsoport.hu weboldalon.

Minden cégnek elengedhetetlen a bélyegző használata. Böngéssze széles kínálatunkat a belyegzo-rendeles.hu weboldalon

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo