Telefon cikkek
Elképesztő csalás terjed - ennek a hívásnak senki ne dőljön be!
A Microsoft nevével visszaélő csalókra hívja fel a figyelmet a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézete.
Aljas csalás terjed: már a hívószámot is hamisítják
A hívószám-hamisítás során nem a hívást kezdeményező valódi telefonszáma jelenik meg a készülékünkön, hanem a hívó által előre beállított azonosító.
Apple és Huawei telefontulajdonosok figyelem, csalót fogtak
Garmadával találtak hamis telefontartozékokat.
Hoppá, már a telefontartozékokat is hamisítják
Hamis telefontartozékok egy üzlethálózatban.
A fiókban őrizgetik régi mobiljaikat a magyarok
63 százalékuk tárol otthon használaton kívüli mobiltelefont, ráadásul az esetek többségében több, 10-15 évesnél is régebbi készülék hever a fiókban.
Mától lehet pénzt szerezni új mobilra
Ötmilliárdos keretből elindult a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) mobilkészülék-csere programja, az összegből negyedmillió használatban lévő 3- és 2G-képes mobiltelefon cserélhető le a mobilinternetezésre alkalmas minimum 4G-képes készülékre.
Kevés magyar figyel erre, pedig rengeteg pénzt lehet vele megspórolni
Tízezreket lehetne spórolni a mobilhasználat ellenőrzésével, mégis a magyarok kevesebb mint harmada ellenőrzi legalább havi rendszerességgel a mobilhasználatát - derült ki a magyar BillKiller startup friss, reprezentatív kutatásából.
Nem bírnak leszállni a magyarok az internetről – hozzánk nőtt az okostelefon
A magyar népesség jelentős része – 44 százaléka – a zsebében lévő okostelefonjával folyamatosan csatlakozik a világhálóra, amiről még éjszakára sem kapcsolódik le. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tavaly év végi piackutatása szerint az ötvenes korosztály nagyjából 30 százaléka nem szokott netezni a mobilján, a hatvanasoknál ez az arány nagyjából 50 százalék, 70 felett pedig körülbelül 60 százalék.
Nem tudunk leszokni a személyes ügyintézésről
Még mindig a személyes ügyintézésben hisznek az emberek, az online csatornák hatékonyságában nem nagyon bíznak – derül ki a Biztosítási Szemlében közzétett kutatásból.
Olcsóbban telefonálhatunk az EU-ba
Május 15-től maximalizálva lesz az EU-n belüli nemzetközi hívások és SMS-ek díja. Ennek köszönhetően az uniós országok közötti telefonhívásokért percenként legfeljebb 19 eurócentet, vagyis kb. 61 forintot (+áfa), az SMS-ekért pedig legfeljebb 6 eurócentet, azaz kb. 19 forintot (+áfa) kell majd fizetni. 2017-ben megszűntek a barangolási díjak.
A konkurencia örülhet a Samsung fiaskója után
A hajlítható Galaxy Fold mobillal a Samsung a jövőt akarta biztosítani magának. Most azonban az évek óta legfontosabb termék gyártását bizonytalan időre elhalasztották – de még nagyobb gondok is vannak a cégnél.
Automatizált állásinterjúval csapnak le a legjobb munkavállalókra
Már nemcsak az ideiglenes munkákra vesznek fel telefonos interjúk alapján embereket, hanem informatikusi, tanári és mérnöki állásokba is. Olyan az egész, mintha a jelentkező egy call center automatájával „beszélgetne”: válaszol az előre felvett kérdésekre. Ezzel a módszerrel állítólag hamarabb megy a munkaerőfelvétel.
Megérzik az óriások, hogy ritkábban cserélünk telefont
Az Apple után a Samsung nyeresége is számottevően csökkent. Elemzők szerint a két óriáscég eladásainak visszaesése erősíti a gondokat, hogy a világgazdaság visszaesésétől kell tartani.
Már az alsósoknál is alap az okostelefon
Egyre inkább a tanulásnak is elengedhetetlen kellékei a műszaki eszközök: az alsósosok negyede, a felső tagozatosok fele már számítógépet is használ az iskolai teendők teljesítéséhez - írja az Adó Online.
Méltányosabban számláz ősztől a Telekom
Novembertől módosítja általános szerződési feltételeit a Magyar Telekom, és – a média- és hírközlési biztos javaslataival összhangban – enyhíteni fogja az előfizetők fizetési felszólításokkal összefüggő terheit.
Több százezer Vodafone ügyfél mehet újra adategyeztetésre
Új adategyeztetésre számíthat több százezer Vodafone-os feltöltőkártyás előfizető, akiknek az adatait tavaly a mobilszolgáltató nem a törvényi előírásoknak megfelelően ellenőrizte, vagyis azokat az ügyfelek friss adatközlése helyett a saját nyilvántartásában lévő adatokból kiindulva egyeztette.
Nem mindig tudunk róla, de sunyi módon kémkedik utánunk a telefonunk
A különböző mobilalkalmazások megfigyelő képességei egyre jobban aggasztják a felhasználókat – sokakat zavar, hogy az internetet használó készülékek nemcsak megfigyelik, de meg is osztják a felhasználók tevékenységeit, adatait. Ezeket a veszélyeket azonban könnyedén kezelhetjük, ha betartunk néhány egyszerű biztonsági intézkedést.
Eladják a magyar Telenort
A Telenor 2,8 milliárd euróért eladja közép-kelet-európai leányvállalatait, köztük a Telenor Magyarország vállalatot a cseh PPF-csoportnak, amely a közép-kelet-európai térség legnagyobb magántőke-befektetője.
Már a leggazdagabbak is csak mobilon bankolnak
Évtizedek óta volt általános vélemény a bankoknál a gazdagok vagyonának kezelésénél: a személyes kapcsolat a legfontosabb. Napjainkban viszont a svájci milliomos gyakrabban veszi fel a mobiltelefont, mint hogy bankárával tárgyaljon.
Visszaállunk vezetékes telefonra?
Az elmúlt években megháromszorozódott az IP-alapú telefonszolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfelek száma az Invitech Solutions tapasztalatai alapján. Szakértők szerint a vezetékes technológiák szerepe a következő években is meghatározó marad, sőt az IP-alapú üzleti telefonszolgáltatások fejlődésével még nőhet is népszerűségük.
Hogy tegyünk jó benyomást egy telefonbeszélgetés során?
Szerencsére egyre több vezető foglalkozik azzal, hogy jó első benyomást tegyen meglévő és potenciális üzletfeleire. A személyes varázs sok esetben segít is, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy manapság a legtöbbször nem is találkozunk személyesen. Ennek megfelelően sokan nem a megjelenésünk, hanem a telefonálási stílusunk alapján ítélnek majd meg minket.
Új telefon a Motorolától
A Motorola Mobility Motorola GLEAM+ telefonja az elegáns formatervű, díjnyertes* tavalyi összecsukható modell stílusrajongóknak készült, még karcsúbb és tetszetősebb változata. Az új készülék áprilistól kapható a T-Mobile Magyarországnál.
Mitől jó a mobilszolgáltató?
A fogyasztók a mobilszolgáltatókat az általuk nyújtott szolgáltatások és támogatás minősége, az ügyfélhűséget erősítő kezdeményezéseik, valamint számlázási és befizetési gyakorlatuk alapján ítélik meg az Ericsson ConsumerLab új jelentése, „Az optimális fogyasztói élmény" szerint.
Márkát venni életforma
Nem érinti a válság a luxuscikkeket gyártó cégek szárnyalását. Aki egyszer megszokta a magas színvonalat és kiváló szolgáltatásokat, az ugyanis az utolsó lehetőségéig ragaszkodik hozzá.
Tavasztól csökkenhet a telefonálás díja
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság nemzeti konzultációra bocsátotta a legfrissebb, a vezetékes és mobil piacokat érintő piacelemzési határozattervezeteit. A háromévente megjelenő piacelemzési határozatok a nagykereskedelmi díjak szabályozásán keresztül lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi hívásdíjak csökkentésére.