Hogy tegyünk jó benyomást egy telefonbeszélgetés során?

Szerencsére egyre több vezető foglalkozik azzal, hogy jó első benyomást tegyen meglévő és potenciális üzletfeleire. A személyes varázs sok esetben segít is, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy manapság a legtöbbször nem is találkozunk személyesen. Ennek megfelelően sokan nem a megjelenésünk, hanem a telefonálási stílusunk alapján ítélnek majd meg minket.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Természetesen arra is ügyelnünk kell, amit mondunk. De nagyon nagy jelentősége van annak is,  ahogy mondjuk. A Business Casual blog szakértői szerint nagyon fontos például, hogy megfelelően ismerjük a saját készülékünk funkcióit, vagyis azokat ne a beszélgetés közben kelljen felfedeznünk. Kellemetlen, ha a hívásvárakoztatás helyett véletlenül „lenyomjuk” a beszélgetőtársat, vagy ha például nem tudjuk, hogyan lehet felírni egy telefonszámot, miközben vonalban vagyunk.

Alapvetésnek számít a bemutatkozás. Vagyis – hiába a mobil készülékről elvileg mindenki tudja, hogy hozzánk tartozik, ott is – minden esetben teljes névvel, udvarias, a napszaknak megfelelő köszönéssel vegyük fel a telefont.

Jó tanács, hogy a beszélgetés során lehetőleg többször is mondjuk ki beszélgető partnerünk nevét , amitől sokkal figyelmesebbnek tűnünk majd.

További jó tanácsokért kattintson ide!

 

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo