Hogy tegyünk jó benyomást egy telefonbeszélgetés során?

Szerencsére egyre több vezető foglalkozik azzal, hogy jó első benyomást tegyen meglévő és potenciális üzletfeleire. A személyes varázs sok esetben segít is, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy manapság a legtöbbször nem is találkozunk személyesen. Ennek megfelelően sokan nem a megjelenésünk, hanem a telefonálási stílusunk alapján ítélnek majd meg minket.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Természetesen arra is ügyelnünk kell, amit mondunk. De nagyon nagy jelentősége van annak is,  ahogy mondjuk. A Business Casual blog szakértői szerint nagyon fontos például, hogy megfelelően ismerjük a saját készülékünk funkcióit, vagyis azokat ne a beszélgetés közben kelljen felfedeznünk. Kellemetlen, ha a hívásvárakoztatás helyett véletlenül „lenyomjuk” a beszélgetőtársat, vagy ha például nem tudjuk, hogyan lehet felírni egy telefonszámot, miközben vonalban vagyunk.

Alapvetésnek számít a bemutatkozás. Vagyis – hiába a mobil készülékről elvileg mindenki tudja, hogy hozzánk tartozik, ott is – minden esetben teljes névvel, udvarias, a napszaknak megfelelő köszönéssel vegyük fel a telefont.

Jó tanács, hogy a beszélgetés során lehetőleg többször is mondjuk ki beszélgető partnerünk nevét , amitől sokkal figyelmesebbnek tűnünk majd.

További jó tanácsokért kattintson ide!

 

Véleményvezér

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo