Hogy tegyünk jó benyomást egy telefonbeszélgetés során?
Szerencsére egyre több vezető foglalkozik azzal, hogy jó első benyomást tegyen meglévő és potenciális üzletfeleire. A személyes varázs sok esetben segít is, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy manapság a legtöbbször nem is találkozunk személyesen. Ennek megfelelően sokan nem a megjelenésünk, hanem a telefonálási stílusunk alapján ítélnek majd meg minket.
Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!
Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság – 2025. február 26. Budapest
Természetesen arra is ügyelnünk kell, amit mondunk. De nagyon nagy jelentősége van annak is, ahogy mondjuk. A Business Casual blog szakértői szerint nagyon fontos például, hogy megfelelően ismerjük a saját készülékünk funkcióit, vagyis azokat ne a beszélgetés közben kelljen felfedeznünk. Kellemetlen, ha a hívásvárakoztatás helyett véletlenül „lenyomjuk” a beszélgetőtársat, vagy ha például nem tudjuk, hogyan lehet felírni egy telefonszámot, miközben vonalban vagyunk.
Alapvetésnek számít a bemutatkozás. Vagyis – hiába a mobil készülékről elvileg mindenki tudja, hogy hozzánk tartozik, ott is – minden esetben teljes névvel, udvarias, a napszaknak megfelelő köszönéssel vegyük fel a telefont.
Jó tanács, hogy a beszélgetés során lehetőleg többször is mondjuk ki beszélgető partnerünk nevét , amitől sokkal figyelmesebbnek tűnünk majd.