Musk, a Starbucks és a Spotify – így törődj az ügyfelekkel

Az ügyfélszolgálatos munka legtöbbször, sokszor szó szerint gépies, unalmas és nagyon sok türelem kell hozzá. A marketingdöntesek.hu portál összegyűjtött néhány igen szórakoztató, humoros esetet, ami komoly cégekkel történt.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Mikor maga Elon Musk válaszol

Elon Musk előtt nem ismeretlen dolog, hogy személyesen válaszolja meg az ügyfelek érdeklődő kérdéseit. A Tesla cégvezére előszeretettel, akár Twitteren is cseveg ügyfelekkel. Valamit azonban észre kell venni: az alábbi esetben nem csak chatelt, de 6 napon belül teljesítette is a beígért változtatást, ami azért valljuk be: bárhogy is nézzük, nagy szó.

Egy Tesla-tulajdonos azt nehezményezte, hogy az egyik nagy töltőt az ügyfelek parkolónak használják és órákra elveszik mások elől a helyet. Musk a Twitter szerint valóban fél órán belül válaszolt, sőt megígérte, hogy utánanéz az ügynek.

Twitter fiókján Elon Musk, nem csak megválaszol minden, ügyfelek által nekiszegezett kérdést, de teszi mindezt 30 percen (!) belül. Érdemes kicsit elidőzni Musk stratégiáján.

Mikor a Spotify hálás

Fontos, hogy jó kapcsolatot ápoljunk ügyfeleinkkel. És látni fogjuk, ha ez sikerül, ha elég személyre szabott a szolgáltatás, akkor majd az ügyfél is különlegesnek érzi magát.

A Spotify kiemelkedően jó ebben. Egyik felhasználójuk, név szerint Jelena pozitív visszajelzéseket küldött a cégnek. Ezt viszonozván a Spotify (azt sajnos nem tudni, hogy maga a csapat, vagy csak egy tag) készített egy nem akármilyen playlistet Jelenának. Érdemes egymás után összeolvasni a dalcímeket:

Mikor a Starbucks többet mond minden szónál

Történet arról, hogy egy leesbrugi Starbucks átlagvásárló hogyan kapott ‘olyan kiszolgálást, mint bárki más.

Az esethez hozzátartozik, hogy hősünk, Ibby siket, így minden ital vagy ételrendelését a telefonjába írja be. Számára ez a legegyszerűbb mód, hogy kommunikáljon a baristával. Nem lehet egyszerű felírni egy cetlire, mit szeretnénk és átnyújtani ezt egy vadidegen embernek…

Egy nap Ibby elment egy Starbucksba, ahol a szokásos módon leadta a rendelését, és legnagyobb meglepetésére a nő, aki kiszolgálta, jelnyelvet használt, hogy kommunikálni tudjon Ibbyvel. Később, ugyanez a barista átnyújtott neki egy cetlit: “ Tanulom a jelnyelvet, szóval éppen olyan kiszolgálásban lehet részed, mint bárki másnak.”

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo