A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.
„2018. március 31-től üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők.
A felkészült munkatársak az egyszerű menürendszerből történő választás után széleskörű tájékoztatást adnak. A cégen belüli kapcsolások helyett, a telefonos ügyintézők szükség szerint minden információt beszereznek, és visszahívják az ügyfelet – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató.
„Az új ügyfélszolgálat bevezetésével az eddig használt 30 különböző telefonszám helyett mától elég lesz csak egyet megjegyezniük a menetrend felől érdeklődő utasoknak" – mondta Horváth Gergely, a call center megoldást szolgáltató Calgo cég vezetője. „A BAHART egy olyan virtuális call centert kapott, amely technikailag korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni, menürendszere pedig gyorsan a megfelelő munkatárshoz irányítja a betelefonálót.
Kollár József vezérigazgató kiemelte, Számos promóciós újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel vár a BAHART minden érdeklődőt az év során, melyekről folyamatos a tájékoztatás a mobiltelefonról is kiválóan elérhető honlapon és a közösségi csatornákon. Érdemes a pénztárakban idén is keresni a Playmobil jegyeket, extra kedvezményekért bankkártyával fizetni a hajós szolgáltatásokért vagy részt venni a kiemelt ünnepi hétvégéken indított tematikus programhajókon.