Ingyen hívható mostantól az agrárkamara

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) folyamatosan vezeti be új szolgáltatásait, és március 7-étől, ebben az ügyfélmegkeresések szempontjából kiemelten erős tavaszi időszakban közel 400 ezer tagja, valamint partnerei is ingyenesen hívhatják telefonon – belföldi vezetékes vagy belföldi mobilhálózatból – a szervezet ügyfélszolgálatát.

A NAK a partnernyilvántartás fejlesztése nyomán immáron naprakész, közhiteles adatokra épülő, széles körű adatbázissal rendelkezik a mintegy 400 ezer fős tagságáról, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyabban szolgálja ki igényeiket.

Nem lehet feláras a vevőszolgálatot hívni
Egy eladó vagy szolgáltató által működtetett vevőszolgálati telefonvonal hívásának költsége nem haladhatja meg egy helyi vezetékes telefonvonalra vagy belföldi mobiltelefonra irányuló hívás költségét – mondta ki ítéletében az Európai Unió Bírósága.
A NAK ügyfélszolgálatára 2016-ban közel 90 ezer telefonhívás, valamint mintegy 44 ezer levél érkezett. A kamara az ügyfelei költségkímélésére, kényelmére tekintettel indította el 2017. március 7-én az új, +36 80 900 365-ös zöldszámot, melyet belföldi vezetékes vagy belföldi mobilhálózatból ingyenesen hívhatnak tagjai, partnerei. (A korábbi, +36 1 802 6100-as ügyfélszolgálati szám még néhány hétig működik, de a jövőben megszűnik, és csak a zöldszámon lesz elérhető az ügyfélszolgálat.)

Tagjai versenyképességének növelése érdekében a szervezet több lépésben bővíti szolgáltatásainak körét. A NAK elindította a Szolgáltató Hálózat projektet, amelynek célja, hogy jobban megismerje a tagok igényeit, és azokra hatékony megoldásokat kínáljon. A kísérleti jelleggel indult Szolgáltató Hálózat projekt része a tagi elégedettség- és igényfelmérés, illetve a kapcsolattartói hálózat kiépítése is. Utóbbival a NAK azt szeretné elérni, hogy azon tagok felé is kiépüljön a proaktív kapcsolattartás, akik tevékenységükből adódóan kevésbé veszik igénybe a kamara által nyújtott szolgáltatásokat.

Mindemellett a NAK az agrárszektor szereplőinek kölcsönös kapcsolattartását segítendő 2017 januárjában indította el BirtOKOS nevű telekommunikációs szolgáltatását (részletek: www.birtokosmobil.hu). Az elindult szolgáltatás előnyös kondíciókat kínál a tagok számára az agrárium szereplőinek összekapcsolásáért. A BirtOKOS tarifacsaládot a tagi igényeknek megfelelően alakította ki a NAK. A piacinál jóval kedvezőbb mobiltarifák közös jellemzője, hogy csoporton belül díjmentes hívást tesznek lehetővé, valamint az előfizetők a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara mintegy 650 fős falugazdász-hálózatával is ingyenes beszélhetnek. A kamara tervei szerint a szolgáltatási díj részben leírható lesz az éves kamarai tagdíjból.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo