Megtérül a modern ügyfélkiszolgálás

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük. Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Megtérül a modern ügyfélkiszolgálás (Fotó: Depositphotos)
Megtérül a modern ügyfélkiszolgálás (Fotó: Depositphotos)

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el. A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

(x)

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo