közösségi oldalak

álláshirdetés, közösségi oldalak, munkaerőhiány, munkaerőpiac, okos cég, online hirdetés, SentiOne, social listening

Nem erre az állásra, de jönnék

piacesprofit.hu

Hihetetlen ütemben termelődnek és terjednek a közösségi média felületein az álláshirdetések. Látszólag nagyon egyszerűen használható ez a vadászmező, valójában azonban sok olyan érzékeny pontja van a kommunikációnak, amelyen elcsúszhat egymás mellett a kereslet és a kínálat.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, közösségi oldalak, marketing, online marketing, social listening, üdítőital

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala

piacesprofit.hu

Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Tovább olvasom »
facebook, konverzió növelés tippek, közösségi oldalak, online kereskedelem, online marketing, webáruház

Webáruház a Facebookon: 6 tipp kezdőknek

piacesprofit.hu

Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is – a Kosárérték.hu szakértőjének segítségével kezdő webáruház-üzemeltetőknek adunk tippeket a Facebook használatához.

Tovább olvasom »
facebook marketing, közösségi oldalak, online marketing, social media

Így tereld a közönséged

Kriston László

Minden online megmozdulás végső célja az eladás, a bevételgenerálás, a pénzes tranzakció. Az ehhez vezető trükkökről és terelőeszközökről hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
közösségi oldalak, lévai richárd, online marketing

Az Insta’ és a magyarok

piacesprofit.hu

Mind fontosabbá válik az Instagram a magyar internethasználók körében, ezért most Lévai Richárd online marketing szakértő segítségével megnézzük, kiket és hogyan érhetünk el ezen a közösségi oldalon.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi oldalak, online marketing

Magyarok a Facebook-on

piacesprofit.hu

Időről időre érdemes megnézni, mit jelent a magyar piac a Facebook platformjain keresztül. Lévai Richárd, Facebook-marketingszakértő, a Piac & Profit Online Akadémia oktatójának segítségével most egy gyors pillantást vetünk a legnagyobb közösségi oldalon aktív magyarokra.

Tovább olvasom »
adatvédele, facebook, instagram, közösségi oldal, közösségi oldalak, monopólium, tröszt, usa

Feldarabolni a Facebookot?

Zubor Zalán

A Facebook veszélyes monopóliummá vált, ezért a céget fel kellene darabolni – érvelnek a közelmúltban kampányt indító civil szervezetek. A Freedom from Facebook-kampány bírálja a közösségi háló adatkezelési politikáját és azt, hogy teret engednek a megtévesztő tartalmaknak, azonban kevés látszik arra, hogy az amerikai trösztellenes törvényt alkalmazzák Mark Zuckerberg cégével szemben.

Tovább olvasom »
facebook, influencer marketing, közösségi marketing, közösségi oldalak

Jön a Facebook-kánaán az influencereknek

piacesprofit.hu

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.

Tovább olvasom »
hr, komunnikáció, közösségi oldalak, marketing, online marketing

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

piacesprofit.hu

Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.

Tovább olvasom »
Farkas Zsolt, közösségi oldalak, online marketing, social marketing

A social marketing túllépett a cuki cicás képeken

piacesprofit.hu

A Social Media Examiner minden év elején elkészít egy átfogó összegzést az előző évről egy nagy közösségi média elemzés keretében, melyben marketing szakembereket kérdeznek meg közösségi média trendekről, marketing csatornákról, valamint arról, hogy milyen irányú változások következhetnek be közeljövőben. Az idei elemzés tanulságait és lényegi pontjait mutatjuk be Farkas Zsolt közösségi média szakértő cikkének segítségével.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor