Gombokat kaptak a Facebook-sztorik

Az évet egy fontos újdonsággal nyitotta a Facebook: gombokat – ezek segítségével pedig akár linkeket is – tudunk rakni a sztorikba. Elkezdődhet a forgalomterelés a Facebook-sztorikból is.

Ugyanakkor nem kapunk teljes szabadságot. A gombok, amiket használhatunk, ugyanis csak azok lehetnek, amiket a Facebook-oldalunkon beállítottunk a borítófotó alatt, illetve azok, amikhez megadtunk információkat a névjegyoldalon – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő a blogjának legfrissebb bejegyzésében.

A weboldalra tereléshez például a borítófotó alatt megadott „vásárlás most” vagy „kapcsolatfelvétel” gomb választható, a hozzárendelt linkkel együtt. Vagyis nem tudunk minden sztorihoz egyedi linkeket megadni, cserébe viszont akár útvonaltervezést is használhatunk. Plusz előny, hogy már kisebb Facebook-oldalak is megkapják a funkciót, ellentétben az Instagram-sztorikkal, ahol minimum 10 000 követő kell ahhoz, hogy linkeket tudjunk használni.

Jön a Facebook-kánaán az influencereknek
A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo