Jön a Facebook-kánaán az influencereknek

2018. június 21. csütörtök - 12:10 / piacesprofit.hu
  •    

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.

A tartalomgyártók (influencerek) egész sorozat új lehetőséget kapnak, új eszközöket, és ami még fontosabb: több pénzt. Persze ehhez egy csomó témába vágó szabályzatot meg kell ismerniük, és el kell fogadniuk azért, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek ők vagy a Facebook – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Interaktívabb videók

Szavazási lehetőséggel bővülnek az élő és az előre feltöltött videók egyaránt. Sőt erre egész show-műsorokat fognak építeni. Úgy vannak vele, jól jön egy kis játékosítás a videókhoz azért, hogy ne passzív időtöltés legyen a videónézés.

Toprajongók

A funkciót régóta teszteli a Facebook, és bejött neki, mert többen megkapják. A lényege, hogy az elkötelezett rajongók jelvényt kapnak a nevük mellé, így könnyebb lesz őket motiválni és elérni.

top-fans-1024x575

Új videosablon az oldalaknak

Olyan új videosablont tesztel a Facebook, ahol a videók és a közösségi elemek fókuszba kerülnek.

Jelentkezés a jogmenedzsmentre

A Facebook régi tartozása, hogy tisztességesen megvédje az eredeti tartalmakat előállító gyártók jogait. Újabb lépés történt ebbe az irányba azzal, hogy bármelyik tartalom-előállító jelentkezhet a jogmenedzsment-programba.

Facebook Marketing Restart
Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platfrom és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor-építés és a követőgyűjtés kora lejárt… Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook-marketingből 2018-ban?

Brand Collabs Manager

A Facebook új megoldást hozott létre, ahol a márkák potenciális tartalomgyártókat kereshetnek együttműködéshez. Ez a Brand Collabs Manager.

Több tartalomgyártó jeleníthet meg reklámokat

A reklámszünet egyre gyakrabban jelenik meg mostanában, és erre továbbra is számíthatunk, ugyanis egyre több tartatalomkészítő kapja meg ezt a megoldást.

Rajongói előfizetés kiterjesztése

A rajongóknak lehetőségük lesz kedvenc influencereik tartalmaira előfizetni. Havi 4,99 dollárért cserébe exkluzív tartalmakat kaphatnak az előfizetők, plusz külön jelvényt.

Facebook for Creators Launchpad

Olyan tartalomelőállítók számára indított egy zárt programot a Facebook, akiket a Watch-on (leánykori nevén Facebook-tévé) keresnek. Ők kapnak erősebb támogatást, elérést a célcsoportjukhoz, és persze monetizációs lehetőségeket.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Feliratkozom a(z) Piac & marketing téma cikkértesítőjére. A megjelenő új cikkekről tájékoztatást kérek

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor