Az Insta’ és a magyarok

Mind fontosabbá válik az Instagram a magyar internethasználók körében, ezért most Lévai Richárd online marketing szakértő segítségével megnézzük, kiket és hogyan érhetünk el ezen a közösségi oldalon.

Az Instagramot Magyarországon 1,9 millió ember használja, és látszik itt is, hogy időről-időre, hogyan változik a korfa. Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb – írta Lévai Richárd online marketing szakértő a Közösségi Kalandozások című blogján olvasható bejegyzésében.

Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb.

A növekedés még most is dinamikus, bár a legfiatalabbaknál már 10 % alatti, és egyik korcsoportnál sincs 100 százalék fölötti. Az is látszik, hogy hamarosan a 25-34 korosztály beéri a 18-24-et. Előbb-utóbb itt is ki fog alakulni egy olyan plató, mint a Facebooknál, bár biztos, hogy a 45 fölött sokáig lesz még szakadék.

A korfa kezd “platósodni”. A néhány évvel ezelőttihez képest egyre kiegyensúlyozottabb képet mutat a felhasználói összetétel.

 

Az Instagram szempontjából izgalmas téma a sztorik kérdése. Ez az a felület, ami csak 24 óráig él, mégis 400 millió ember használja világszinten naponta.

Sajnos a hazai számokat erről az oldalról nem ismerjük, de jól látható, hogy a legfiatalabbak gyakorlatilag ugyanannyian használják a sztorikat, mint a képfolyamot, és csak 25 fölött válik el jobban a két felület.

 

A sztorikat nagyon sokan nézegetik mindegyik korosztályból

Ugyanakkor arányaiban sehol nincs drámai különbség, minden korcsoportból elég sokan használják ezt a tiszavirág életű felületet legalább arra, hogy az ismerőseik, vagy a márkák életét kövessék itt.

Az adatokból láthatjuk tehát, hogy a magyar internetfelhasználók közül:

  • egyre többen Instagramoznak, de csökken a növekedés dinamikája
  • az idősebb generáció is egyre jobban rákap a vizuális élménymegosztásra
  • a sztoriknak egyre több korcsoportban van jelentősége.
 
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo