Lévai richárd cikkek
5 érv: miért érdemes videót használni?
Több elérést és aktivitást hoz, mint egy poszt vagy egy link? Ez fontos, de vannak ennél izgalmasabb indokok is. Persze, ha ugyanannyi munka elkészíteni egy videót, mint egy blogbejegyzést, akkor ez is egy jó érv a videó mellett, de a videó nem szöveges tartalom helyett kell – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.
Gyökeresen új Facebook a láthatáron
A Facebook fejlesztői konferenciájának első napján ismét rengeteg újdonságot jelentett be a Facebook. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő összegyűjtötte a legfontosabbakat egy felsorolás erejéig.
Az Instagram még jobban ráfekszik az online shoppingra
Az Instagramnak egyre fontosabb szerepe lesz az e-kereskedelemben, legalább is a Facebook szándékai szerint. Ez kiderült korábban Mark Zuckerberg bejelentéséből is, akkor is, amikor bevezették a Checkout funkciót, most pedig további érdekességekkel gazdagodott a kép.
Tiltott, tűrt, támogatott: itt vannak az új Facebook-szabályok
Eltávolítás, csökkentés és informálás – ezekkel a lépésekkel igyekszik kezelni a Facebook a platformjain a problémás tartalmakat. Ez érinti többek között a feedeket, a csoportokat és az Instagramot is – figyelmeztet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.
Négy hasznos remarketing technika mindenkinek
A remarketing igencsak hasznos stratégia lehet a Facebook-on hirdető cégeknek, mégis azt látni, hogy nehézkesen megy a listaépítés. Ezért Lévai Richárd közösségi marketing specialista segítségével mutatunk néhány hasznos technikát.
Így támogasd meg a rendezvéyned a közösségi oldalakon
A tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak. Éppen ezért Lévai Richárd közösségi marketing szakértő segítségével foglalkozzunk most egy kicsit azzal, milyen közösségi megoldások, hogyan segíthetik az eseményszervezést.
A Facebook rászorítja a cégeket a hatékonyságra
Ősztől nem lehet mást választani, mint azt, hogy kampány szinten állítjuk be a költségkeretet, hirdetéssorozat szinten csak korlátokat lesz lehetőségünk meghatározni – hívta fel a figyelmet lévai Richárd, közösségi marketing szakértő.
Öt fontos újdonság a Facebook hirdetési rendszerében
Bár úgy tűnik, mostanában ritkábban változik a Facebook hirdetési rendszere, nagyon sok olyan újdonságot vezettek be az elmúlt időszakban, ami javíthat, vagy éppen ronthat az eredményeinken 2019-ben. Lévai Richárd segítségével ezekből mutatunk be most ötöt.
Beépített automatizmus álláshirdetés posztokhoz
Egyre több olyan hasznos funkció van, amihez nem kell chatbot. Az instant válaszok mellett ugyanis új funkciót kaptunk, aminek a segítségével az álláshirdetés posztokra érkező jelentkezéseknél tudunk egyedi automata válaszokat használni.
Automatizált köszönőüzenet az ajánlóknak
Miután nemrégiben átalakult az ajánló-rendszer a Facebookon, egy hasznos kis újítást is bevezetett a cég, ami nemcsak egyszerűbbé teszi a céges kommunikációt, de egyben még egy szép gesztust is gyakorol a felhasználók felé – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő.
Bővült az automatikus címkézés a hirdetéskezelőben
A Facebook adta, a Facebook elvette - sokszor előfordult már, többek között a dinamikus url paraméterekkel. De úgy tűnik, most visszakapjuk ezt a rendkívül hasznos funkciót – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő.
Agymosás Facebook hirdetéssel?
Hogyan ültess el egy gondolatot egy ismerősöd fejében? És nem egy multicégről van szó, hanem a házastársakról, barátokról, vagy ismerősökről. Hol van a határ egy kreatív Facebook-hirdetés és illegális befolyásolás között?
Új irányba megy a Facebook és ez a marketingre is hatással lesz
Kihívások elé állítja a marketingeseket a Facebook új stratégiája, amit a felhasználói szokások változását követve alakítanak ki. A 2018 negyedik negyedéves tőzsdei jelentése kapcsán tartott tájékoztatóján a Facebook elárulta, milyen irányba változnak a nagy platformjai.
Új céget alapított Lévai Richárd
Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, aki tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió munkáját. Az új cég egyedülálló módon integrálja az online marketinget és az adatvédelmet.
A leghatékonyabb Facebook-poszt a videó
Ha Te is szeretnél hatékonyabban kommunikálni vagy hirdetni, biztos folyamatosan keresed azokat a megoldásokat, amikkel javíthatsz az eredményeiden. Ehhez nyújt egy kis támogatást a Buzzsumo legújabb kutatása, amiben 777 millió Facebook-posztot elemeztek ki sok szempontból.
Itt van tíz új Facebook hirdetési funkció, amit jó, ha megismersz
A Facebook hirdetési rendszerében annyi újdonság van, hogy nehéz őket követni. Lévai Richárd cikkében összegyűjtötte az utóbbi idők fontosabb, illetve érdekesebb változásait, amik jól jöhetnek akár az év végi kampányaidon dolgozol, akár a jövő évedet készíted elő.
Az Insta’ és a magyarok
Mind fontosabbá válik az Instagram a magyar internethasználók körében, ezért most Lévai Richárd online marketing szakértő segítségével megnézzük, kiket és hogyan érhetünk el ezen a közösségi oldalon.
Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben
Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében - tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.
Lévai Richárd: a néhány éves megoldások már elavultak
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában
Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media - Változás! című konferenciájának előadói.
Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek
Megjelent Magyarországon is az állásajánlatok funkció a Facebook-oldalakon és egy külön központi felületen is. Ez tulajdonképpen ugyanannak a rendszernek a két fele: a Facebook-oldalakon létre lehet hozni egy speciális, Álláshirdetés bejegyzést, ami nemcsak a rajongók hírfolyamában fog megjelenni, hanem az “Álláslehetőségek a Facebookon” felületen is.
Így változtathatja meg a linkek előnézetét Facebookon
Néhány hónapja vette el a Facebook annak a lehetőségét, hogy az oldalunkon megosztott linkekhez tartozó képeket, címeket és leírásokat szerkeszteni tudjuk. De amit a Facebook elvesz, azt (néha) visszaadja.
Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni
A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.
A kulcsszó az ügyfélismeret
Lévai Richárd online marketinges, social media szakértő. Már az Iwiw-korszak idején érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. A lámpalázról és a Facebook jövőjéről beszélgettünk.
FB: összeolvad a Hirdetéskezelő és a Power Editor
Régebben a Power Editor volt az az eszköz, amiben megjelentek az új funkciók, és ez volt az, amelyikben könnyen tudtunk nagy tömegben hirdetéseket kezelni. Önálló funkciói voltak, és olyan felülete, ami eltért a Hirdetéskezelőtől.
Az olyan cégek, mint a Facebook, az emberek idejére vágynak
Online marketinges, social media szakértő. Már az iwiw-korszak alatt érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. Annyira, hogy a Közösségi kalandozások néven futó oldal egyre ismertebbé tette a nevét, ma pedig már a téma legelismertebb hazai szakértői között tartják számon. Lévai Richárddal beszélgettem a lámpalázról és a Facebook jövőjéről.