Bővült az automatikus címkézés a hirdetéskezelőben

A Facebook adta, a Facebook elvette - sokszor előfordult már, többek között a dinamikus url paraméterekkel. De úgy tűnik, most visszakapjuk ezt a rendkívül hasznos funkciót – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lehet, hogy nem ez lesz a legtöbbeket érdeklő téma, pedig nagyon hasznos azoknak, akik hirdetnek, hiszen nagyban megkönnyíti a hirdetéskezelést és a mérést is. Ha Facebook hirdetést hozol létre a hirdetéskezelőben, és az automatikus elhelyezést választod, nem fogod tudni, a forgalom miylen felületről érkezik. Mobilról? Instagramról? Marketplace-ből?

Ebben segített egy rövid ideig a dinamikus url paraméterek használata, amikkel egyszerűsödött a dolgunk, hiszen csak ezeket kellett megadni, és máris megjelentek a különböző Facebook-os felületek például a Google Analytics-ben - írta Lévai Richárd a Közösségi Kalandozások című blogján.

Aztán az új URL paraméter készítő megjelenése előtt, kivezette a Facebook ezt a funkciót, de most néhány hirdetési fiókban elkezdett feltűnni, ahogy ezt a következő képen is láthatod.

A hirdetés struktúrához tartozó elemek azonosítója és neve már régóta bent van az URL Builderben, de szerencsére megjelentek az elhelyezéshez kapcsolódók is.

Nézd meg a hirdetéskezelődet, Nálad is van-e, ha nincs, akkor pedig érdemes letesztelni azt, hogy kézzel megadod a következő kódokat, hátha így is működik.

Dinamikus URL paraméterek Facebook elhelyezések követésére:

{{site_source_name}}

{{placement}}

Használni egyébként úgy lehet őket, hogy a saját webcímed mögé berakod a különböző dinamikus paramétereket, például ezeket a paramétereket:

utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

így:

https://kozossegikonditerem.hu/?utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

Reméljük hamarosan újabb dinamikus elemekkel bővül a lista (pl. célzásokhoz kapcsolódónak nagyon örülnék), addig is teszteljétek le, nálatok működik-e és írjátok meg a tapasztalataitokat!

 

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo