Bővült az automatikus címkézés a hirdetéskezelőben

A Facebook adta, a Facebook elvette - sokszor előfordult már, többek között a dinamikus url paraméterekkel. De úgy tűnik, most visszakapjuk ezt a rendkívül hasznos funkciót – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lehet, hogy nem ez lesz a legtöbbeket érdeklő téma, pedig nagyon hasznos azoknak, akik hirdetnek, hiszen nagyban megkönnyíti a hirdetéskezelést és a mérést is. Ha Facebook hirdetést hozol létre a hirdetéskezelőben, és az automatikus elhelyezést választod, nem fogod tudni, a forgalom miylen felületről érkezik. Mobilról? Instagramról? Marketplace-ből?

Ebben segített egy rövid ideig a dinamikus url paraméterek használata, amikkel egyszerűsödött a dolgunk, hiszen csak ezeket kellett megadni, és máris megjelentek a különböző Facebook-os felületek például a Google Analytics-ben - írta Lévai Richárd a Közösségi Kalandozások című blogján.

Aztán az új URL paraméter készítő megjelenése előtt, kivezette a Facebook ezt a funkciót, de most néhány hirdetési fiókban elkezdett feltűnni, ahogy ezt a következő képen is láthatod.

A hirdetés struktúrához tartozó elemek azonosítója és neve már régóta bent van az URL Builderben, de szerencsére megjelentek az elhelyezéshez kapcsolódók is.

Nézd meg a hirdetéskezelődet, Nálad is van-e, ha nincs, akkor pedig érdemes letesztelni azt, hogy kézzel megadod a következő kódokat, hátha így is működik.

Dinamikus URL paraméterek Facebook elhelyezések követésére:

{{site_source_name}}

{{placement}}

Használni egyébként úgy lehet őket, hogy a saját webcímed mögé berakod a különböző dinamikus paramétereket, például ezeket a paramétereket:

utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

így:

https://kozossegikonditerem.hu/?utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

Reméljük hamarosan újabb dinamikus elemekkel bővül a lista (pl. célzásokhoz kapcsolódónak nagyon örülnék), addig is teszteljétek le, nálatok működik-e és írjátok meg a tapasztalataitokat!

 

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo