Bővült az automatikus címkézés a hirdetéskezelőben

A Facebook adta, a Facebook elvette - sokszor előfordult már, többek között a dinamikus url paraméterekkel. De úgy tűnik, most visszakapjuk ezt a rendkívül hasznos funkciót – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lehet, hogy nem ez lesz a legtöbbeket érdeklő téma, pedig nagyon hasznos azoknak, akik hirdetnek, hiszen nagyban megkönnyíti a hirdetéskezelést és a mérést is. Ha Facebook hirdetést hozol létre a hirdetéskezelőben, és az automatikus elhelyezést választod, nem fogod tudni, a forgalom miylen felületről érkezik. Mobilról? Instagramról? Marketplace-ből?

Ebben segített egy rövid ideig a dinamikus url paraméterek használata, amikkel egyszerűsödött a dolgunk, hiszen csak ezeket kellett megadni, és máris megjelentek a különböző Facebook-os felületek például a Google Analytics-ben - írta Lévai Richárd a Közösségi Kalandozások című blogján.

Aztán az új URL paraméter készítő megjelenése előtt, kivezette a Facebook ezt a funkciót, de most néhány hirdetési fiókban elkezdett feltűnni, ahogy ezt a következő képen is láthatod.

A hirdetés struktúrához tartozó elemek azonosítója és neve már régóta bent van az URL Builderben, de szerencsére megjelentek az elhelyezéshez kapcsolódók is.

Nézd meg a hirdetéskezelődet, Nálad is van-e, ha nincs, akkor pedig érdemes letesztelni azt, hogy kézzel megadod a következő kódokat, hátha így is működik.

Dinamikus URL paraméterek Facebook elhelyezések követésére:

{{site_source_name}}

{{placement}}

Használni egyébként úgy lehet őket, hogy a saját webcímed mögé berakod a különböző dinamikus paramétereket, például ezeket a paramétereket:

utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

így:

https://kozossegikonditerem.hu/?utm_source={{site_source_name}}&utm_medium={{placement}}&utm_campaign={{campaign.id}}&utm_content={{ad.id}}

Reméljük hamarosan újabb dinamikus elemekkel bővül a lista (pl. célzásokhoz kapcsolódónak nagyon örülnék), addig is teszteljétek le, nálatok működik-e és írjátok meg a tapasztalataitokat!

 

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo