Lévai Richárd közösségi marketing specialista számos szakkönyv szerzője, marketing és üzleti konferenciák előadója. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Az RG Stúdió Kft. országos lefedettségű partneri körrel rendelkező, online marketing tanácsadással és kivitelezéssel foglalkozó cég. Fontosabb ügyfelei többek között a Mapei, az Eglo, a Telenor, a Piatnik Budapest Kft. és a Magyar Diáksport Szövetség is megtalálható.
Lévai Richárd és Erős Gábor 2000-ben alapította meg az RG Stúdiót, ahol az online marketing megvalósítás mellett egyre erősebb szerepet kapott az új technológiák oktatása is. A nyílt tréningek mellett céges belső képzéseken főleg a közösségi médiához kapcsolódó stratégai látásmódot, illetve hirdetéskezelést is oktattak vállalkozók, online marketingesek és ügynökségek munkatársai számára egyaránt.
Egy profiltisztítás keretében a fenti tendenciák még hatékonyabb kiszolgálása érdekében született meg a Liftup, ahol a saját szervezésű, nyílt oktatások mellett a partnerek belső képzéseire is nagyobb hangsúly kerül, míg az online marketing megvalósításhoz kapcsolódó feladatokat továbbra is az RG Stúdió végzi.
“Az online világban eltöltött közel 20 év alatt kiderült, hogy a legtöbb ügyfél eredményeinek emelésében azzal tudunk segíteni, ha a munkatársainak tudását gazdagítjuk.“ - mondta el Lévai Richárd, a Liftup ügyvezetője. „Az online marketing egyre összetettebb, az újdonságok követésében és a külső tapasztalatok implementálásában is segítenek az oktatásaink.”
Az új formáció létrejöttéhez hozzátett az adatvédelem iránti igény erősödése is, ami dr. Teker Orsolya adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász irányításával valósul meg a Liftup Kft.-ben.
"A 2018-as év botrányai és a GDPR bevezetése pedig egyre több ember számára világossá teszik, hogy adataink védelmét nem lehet félvállról kezelni. A Liftup-nál azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy olyan módszereket adunk a partnereink kezébe, aminek segítségével ki tudják használni az új marketing technológiák összes előnyét, de eközben biztonságban is tudhatják az eredményeiket, mert a fejlődésük stabil adatvédelmi alapokra épül.” - fogalmazta meg Lévai Richárd.
Az adatvédelmet és az online marketinget nem érdemes két független területként kezelni azoknak a cégeknek, akik korszerű megoldásokkal szeretnék a cégük eredményét növelni. A folyamatos fejlődéshez pedig olyan oktatásra van szükség, ami felkészíti a vállalatok munkatársait az online világ kihívásaira. E két területen nyújt segítséget a Liftup.