Új céget alapított Lévai Richárd

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, aki tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió munkáját. Az új cég egyedülálló módon integrálja az online marketinget és az adatvédelmet.

Lévai Richárd közösségi marketing specialista számos szakkönyv szerzője, marketing és üzleti konferenciák előadója. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Az RG Stúdió Kft. országos lefedettségű partneri körrel rendelkező, online marketing tanácsadással és kivitelezéssel foglalkozó cég. Fontosabb ügyfelei többek között a Mapei, az Eglo, a Telenor, a Piatnik Budapest Kft. és a Magyar Diáksport Szövetség is megtalálható.

Lévai Richárd és Erős Gábor 2000-ben alapította meg az RG Stúdiót, ahol az online marketing megvalósítás mellett egyre erősebb szerepet kapott az új technológiák oktatása is. A nyílt tréningek mellett céges belső képzéseken főleg a közösségi médiához kapcsolódó stratégai látásmódot, illetve hirdetéskezelést is oktattak vállalkozók, online marketingesek és ügynökségek munkatársai számára egyaránt.

dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd - Kép: RG Stúdió

Egy profiltisztítás keretében a fenti tendenciák még hatékonyabb kiszolgálása érdekében született meg a Liftup, ahol a saját szervezésű, nyílt oktatások mellett a partnerek belső képzéseire is nagyobb hangsúly kerül, míg az online marketing megvalósításhoz kapcsolódó feladatokat továbbra is az RG Stúdió végzi.

“Az online világban eltöltött közel 20 év alatt kiderült, hogy a legtöbb ügyfél eredményeinek emelésében azzal tudunk segíteni, ha a munkatársainak tudását gazdagítjuk.“ - mondta el Lévai Richárd, a Liftup ügyvezetője. „Az online marketing egyre összetettebb, az újdonságok követésében és a külső tapasztalatok implementálásában is segítenek az oktatásaink.”

Az új formáció létrejöttéhez hozzátett az adatvédelem iránti igény erősödése is, ami dr. Teker Orsolya adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász irányításával valósul meg a Liftup Kft.-ben.

"A 2018-as év botrányai és a GDPR bevezetése pedig egyre több ember számára világossá teszik, hogy adataink védelmét nem lehet félvállról kezelni. A Liftup-nál azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy olyan módszereket adunk a partnereink kezébe, aminek segítségével ki tudják használni az új marketing technológiák összes előnyét, de eközben biztonságban is tudhatják az eredményeiket, mert a fejlődésük stabil adatvédelmi alapokra épül.” - fogalmazta meg Lévai Richárd.

Az adatvédelmet és az online marketinget nem érdemes két független területként kezelni azoknak a cégeknek, akik korszerű megoldásokkal szeretnék  a cégük eredményét növelni. A folyamatos fejlődéshez pedig olyan oktatásra van szükség, ami felkészíti a vállalatok munkatársait az online világ kihívásaira. E két területen nyújt segítséget a Liftup.

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben
Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Véleményvezér

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 
Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost 

A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo