FB: összeolvad a Hirdetéskezelő és a Power Editor

Régebben a Power Editor volt az az eszköz, amiben megjelentek az új funkciók, és ez volt az, amelyikben könnyen tudtunk nagy tömegben hirdetéseket kezelni. Önálló funkciói voltak, és olyan felülete, ami eltért a Hirdetéskezelőtől.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Aztán a két rendszer egyre jobban közelített egymáshoz, ma pedig már alig van különbség, írja a Közösségi kalandozások. Sőt, hamarosan teljesen eltűnik a különbség, hiszen a Facebook összeolvasztja a két rendszert. A jelek szerint megpróbálják megtartani mindkettő előnyét. Mi még nem látjuk egyik fiókunkban sem a változást, de a bejelentés alapján következőre számítunk akár már a következő napokban:

– Eltűnik a Power Editor a menüből, de az összes funkciója megmarad

Kép:Pexels

– A hirdetéslétrehozás során két lehetőség közül választhatunk: használhatjuk a Hirdetéskezelőből származó “vezetett létrehozást”, aminek itt a “teljes kampányok készítése” lesz a fedőneve. De használhatjuk a Power Editorból ismert gyors létrehozást, amivel kampány vázakat készíthetünk először. A Facebook automatikusan azt kínálja majd fel nekünk, amit gyakrabban használtunk, de lesz lehetőség később is váltani bármikor.

– A hirdetéskezelő megkapja a Power Editor korábbi “asszinkron” funkcióját. Vagyis ha új hirdetést készítünk, módosítunk, stb., akkor az nem történik meg alapból. Először rá kell kattintatni az ellenőrzés és a publikálás gombra. Ahogy ezt most is meg kell tenni a Power Editorban. A Facebook figyelmeztetni fog minket ha vannak publikálatlan változásaink a hirdetéskezelőben.

– Lesz lehetőségünk vázlatokat menteni, vagyis bármikor abbahagyhatjuk a hirdetés készítést ezentúl, lesz lehetőségünk utána folytatni.

– Egy helyre kerülnek a jelentések, amik eddig a Power Editorban és a Hirdetéskezelőben is megvoltak. Elvileg egyszerűbb lesz elemezni az adatainkat.

Szerző: Lévai Richárd RG Stúdió

Kulcsszavainkat is lenyúlhatja a konkurencia?
A weboldalak keresőoptimalizálása sok idő- és munkaráfordítást igényel, amelyet a legtöbb vállalkozás kiszervez erre szakosodott vállalkozásoknak. A SEO cégek a munkájuk során gyakran teljesen átalakítják a weboldalt, beleértve annak szerkezetét, szövegeit, technológiáját is. A SEO-t végző vállalkozás oldaláról pedig gyakran felmerül a kérdés, hogy vajon ez az egyébként bonyolult szellemi tevékenység szerzői jogi védelemben részesülhet-e? Védi-e őket bármilyen jogi oltalom?

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo