Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.Ezúttal Lévai Richárddal, „Facebook Marketing Restart” című kurzusunk vezetőjével beszélgettünk.
Mi motivált arra, hogy a szakterületeden felhalmozott tudásodat megoszd másokkal?
- A közösségi marketing és az online marketing is pezsgő, izgalmas, gyakran változó terület. Szinte minden nap van benne valami felfedezni való, amit akkor tudunk igazán jól megismerni, ha megosztjuk a tapasztalatinkat és a tudásunkat. Több, mint 10 éve vezetek blogot ezen a területen, és folyamatosan azt látom, hogy az információ megosztása mindenkinek jó. Jó annak is, aki megtud egy olyat, ami számára újdonság, és jó nekem is, mert ez kétirányú utca: később engem gazdagítanak ötletekkel, friss adatokkal tapasztalatokkal, ami az én fejlődésemben segít.
- A közösségi médiát sokan rutinból kezelik. De rossz rutinból. Még mindig azokat a megoldásokat használják, amiket néhány éve tanulták meg. Ez pedig nem elég eredményes már. Azt szeretném elérni, ha nem platformokhoz ragaszkodnának, hanem célokat szeretnének elérni a cégek. Ehhez azonban rugalmasnak kell lenni, ki kell próbálni azokat az újdonságokat, amik elsőre talán szokatlanok, de amik kitörést jelenthetnek.
Miért a Piac & Profit Online Akadémiáját tartod megfelelőnek erre a célra?
- Egy üzlet fejlesztése több szakterületet igénylő folyamat. Ha valaki eredményes szeretne lenni, nem elég csak az értékesítésre, csak a hirdetésekre vagy csak a hírlevelekre rálátni. Mindegyikhez kellenek neki aktuális, jól használható információk. A Piac & Profit Online Akadémiája ebben segít: széles információbázishoz nyújt hozzáférést, ami nem csak egy terület fejlesztését támogatja, ez pedig igazi fejlődésre ad lehetőséget.
Kiknek szánod a kurzusodat?
Azoknak, akik használják már a közösségi marketinget, de szeretnék megismerni, milyen új stratégiák segíthetik őket a megváltozott körülmények között. Mert a közösségi marketing jó, a Facebook egyre több lehetőséget tartogat, de csak azoknak, akik képesek új módszereket használni a bevállt megoldások mellett. A kurzus célja, hogy ezekbe vezesse be az embereket.