A Facebook nemrégiben átalakította az ajánló rendszert, a kiscsillagos értékelések helyett inkább a szöveges ajánlókra helyezve a hangsúlyt. Most apró, de hasznos kiegészítéssel bővült a rendszer: ha valaki ajánlást ír az oldalunknak, egy automatikus üzenetet állíthatunk be. Ami ráadásul az ajánás típusától függően eltérő szövegezésű lehet, ráadásul a chatbotunkra vagy a weboldalunkra is irányíthatja az ajánlódat – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő a Közösségi kalandozások blogon.
Az automatikus üzenetek beállítása egyszerű. A megújult inbox bal alsó sarkában jelenik meg egy gomb, amire kattintva megkapjuk a két opciót. Ezeket csak testre kell szabni, és engedélyezni kell.
Megadhatunk egyedi szöveget, képet és videót, de azt is megtehetjük, hogy egy egyedi linkekre mutató gombokat helyezünk el a köszönő/visszajelző üzenet alá, amivel tovább tudjuk vinni az embereket.
Szép kis gesztus, amivel egyrészről tovább lehet emelni az ügyfélélményt, másrészt hasznos kapcsolatokat lehet építeni. Ráadásul jó belépőpontja lehet a chatbotodnak.