A funkció Shopping form Creators néven fut, és nagyjából a következőképpen kell elképzelni: meglátod egyik kedvenc influencered (Insta-celebed) posztjában vagy sztorijában, hogy megemlített egy terméket (betaggelte).
A Shopping form Creators ugyanis arra ad lehetőséget, hogy az infuencerek a velük együttműködő brandek termékeit közvetlenül be tudják tagelni a posztjaikba. Ez pedig izgalmas irányokba vezethet: például az influencerek közvetlenül fognak tudni forgalmat terelni, így a hatásuk és közvetlenebbül mérhető lesz. Persze ennek megvan a veszélye, hogy néhány brand manager majd kattintásalapon akar influencert „vásárolni”, pedig egy ilyen együttműködés sokkal többről kell(ene), hogy szóljon. Szóval okosan kell majd használni ezt a megoldást, amint elérhető lesz, ne torzítsa el az együttműködéseket.
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként.A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját.