Jól működik a közösségi médiában? Mutassa meg!

Március 31-ig nevezhetik a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásaikat a Tourism Social Media Awards versenyre.

Világrendek átalakulása
Befektetési stratégiák a globális változások viharában

Klasszis Befektetői Klub Bendarzsevszkij Anton nyitóelőadásával
és más neves szakértőkkel!

2025. szeptember 30. 16:30

Jelentkezzen most!

A Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyre beérkező pályázatokat turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el, idén a nevezés ingyenes. A zsűri tagjai Bognár Ákos (Network 360 Reklámügynökség), Flesch Tamás (MSZÉSZ), Kenderesy Nadin (Turizmus Kft.), Kovács András (GazdaságTV), Lakatos Zsófia (MPRSZ), R. Kovács Dániel (Front Page Communications), Szigetvári József (Szallas.hu). A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) szakmai partnerségével zajló TSMA-t hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu.

A hoteleknek is fel kell készülniük a digitális nemzedékre
További lassulást vár a vendéglátóiparban 2017-ben az EY Global Hospitality Insights elemzése. A jóslatot a gazdasági bizonytalanságra, a folyamatosan növekvő kínálatara és az ezzel párhuzamosan csökkenő keresletre alapozzák. Ez nagyjából a 2016-ban is tapasztalt trend folytatása. A siker kulcsa a digitális világban keresendő.
Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja a verseny kapcsán elmondta, hogy magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások, éttermek és vendéglátóipari egységek legjobb turistákat megszólító közösségi média oldalait és megoldásait fogja díjazni a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A TSMA díjait a szervezők ünnepélyes, szakmai workshoppal egybekötött eseményen adják át 2017 májusában.

A TSMA díjait két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook és Instagram oldalait a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjai körében, valamint kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait a beérkező pályázatok alapján.

A TSMA-ra három alkategóriában lehet pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet jelentkezni. A nevezési lap a www. tsma.hu oldalról tölthető le.

Véleményvezér

Ordító különbség a meggy árában idehaza és szomszédunknál

Ordító különbség a meggy árában idehaza és szomszédunknál  

Több mint kétszerese nálunk egy kiló, mint a szlovák Lidlben. 
Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo