Jól működik a közösségi médiában? Mutassa meg!

Március 31-ig nevezhetik a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásaikat a Tourism Social Media Awards versenyre.

A Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyre beérkező pályázatokat turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el, idén a nevezés ingyenes. A zsűri tagjai Bognár Ákos (Network 360 Reklámügynökség), Flesch Tamás (MSZÉSZ), Kenderesy Nadin (Turizmus Kft.), Kovács András (GazdaságTV), Lakatos Zsófia (MPRSZ), R. Kovács Dániel (Front Page Communications), Szigetvári József (Szallas.hu). A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) szakmai partnerségével zajló TSMA-t hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu.

A hoteleknek is fel kell készülniük a digitális nemzedékre
További lassulást vár a vendéglátóiparban 2017-ben az EY Global Hospitality Insights elemzése. A jóslatot a gazdasági bizonytalanságra, a folyamatosan növekvő kínálatara és az ezzel párhuzamosan csökkenő keresletre alapozzák. Ez nagyjából a 2016-ban is tapasztalt trend folytatása. A siker kulcsa a digitális világban keresendő.
Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja a verseny kapcsán elmondta, hogy magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások, éttermek és vendéglátóipari egységek legjobb turistákat megszólító közösségi média oldalait és megoldásait fogja díjazni a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A TSMA díjait a szervezők ünnepélyes, szakmai workshoppal egybekötött eseményen adják át 2017 májusában.

A TSMA díjait két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook és Instagram oldalait a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjai körében, valamint kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait a beérkező pályázatok alapján.

A TSMA-ra három alkategóriában lehet pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet jelentkezni. A nevezési lap a www. tsma.hu oldalról tölthető le.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo