bér

bér, fizetések, fogyasztás, gazdasági kilátások, jövedelem, munkabér, vásárlóerő, vidék

Ilyen a vásárlóerő Magyarország településein

piacesprofit.hu

Az életminőség egyik fontos szegmense a vásárlóerő. Minél több árut és szolgáltatást tud megvásárolni a lakosság, annál több kiskereskedelmi egység, étterem, szórakozóhely lesz helyben, s egyre több kulturális, egészségügyi, oktatási és egyéb szolgáltatót tud fenntartani egy-egy település. Ezek pedig önmagukban is növelik a foglalkoztatást, ami továbbjavítja az életminőséget.

Tovább olvasom »
adat, adatbányászat, adatgyűjtés, algoritmus, bér, facebook, fizetés, google, jóléti állam, jövedelem, mesterséges intelligencia, munkanélküliség, önkéntesség, robotizáció, technológia, univerzális alapjövedelem

Univerzális alapjövedelem helyett adatadó?

Kriston László

A Big Data korában, adatvezérelt gazdaságban élünk, ahol a cégek ingyen szednek be egy csomó adatot a polgároktól. Ha a kormányok gondoskodnának róla, hogy ezt csak pénzért tehessék, abból el lehetne tartani a társadalmat. Megoldódna a robotok és a mesterséges intelligencia okozta munkanélküliség problémája.

Tovább olvasom »
adó, bér, oecd, szja

Már az állam is sokallja az adókat

PP/MTI

Elsődleges feladatnak tartja a béreket terhelő adók csökkentését az Állami Számvevőszék (ÁSZ) elnöke. Domokos László szerint Magyarország még mindig túladóztatja a munkát a környező országokhoz, illetve az Európai Unió átlagához képest, ami hátrányt jelent a versenyképességben.

Tovább olvasom »
beosztott, bér, értekezlet, fizetés, hatékonyság, hatékonyságnövelés, hr, javadalmazás, juttatás, karrier, lapos szervezet, meeting szabályok, motiváció, munkahelyi motiváció, munkavállaló, transzparencia, y generáció

Kevés már a fiataloknak a csocsóasztal

piac-profit.hu

Hamarosan az Y generáció uralkodik a munkahelyeken. Nekik kell kedvezni, ha versenyképes kollégákat szeretnénk megszerezni és megtartani. A közhiedelem szerint a kulcs a csocsóasztal, valójában viszont bevonásra, felelősségre és jövőképre van szükség.

Tovább olvasom »
bér, bérek, béremelés, employer branding, munkaerőhiány, munkáltatói márka, versenyképesség, vonzó munkahely

Nem vesztegethetjük az időt versenyképtelen ajánlattal

piacesprofit.hu

A mai munkaerőhiányos helyzetben nem engedhetjük meg magunknak, hogy „a múltban legyünk” a bérekkel, és felesleges köröket fussunk azzal, hogy versenyképtelen juttatásokat ajánlunk a nagy nehezen megtalált és válogatós jelölteknek. Tisztában kell lennünk a szokásos juttatásokkal és egyéb munkát érintő tényezőkkel is.

Tovább olvasom »
állásinterjú, bér, bérek, béremelés, fizetések, toborzás

Béralku: ahol nem a legalacsonyabb ár a cél

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A munkaerő felvétel folyamatának egyik legkényesebb pontja a béralku ideje. Főleg a kisebb cégek vezetői tartanak ettől, mivel sok esetben a multik nyújtotta ajánlatokkal kell versenyezniük. A sikeres toborzáshoz látnunk kell, hogy nem a legolcsóbb jelölt a legjobb jelölt, de azt is, hogy van más eszköz is, hogy magunkhoz csábítsunk egy jelöltet, mint a pénz.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor