y generáció

generációs különbségek, hatékony cégvezetés, x generáció, y generáció, z-generáció

Kulcs a vezetőknek az újgenerációs kihívásokhoz

piacesprofit.hu

Hibát követünk el, ha az egy generációhoz tartozókat bedobozoljuk, de ne becsüljük le a különféle életkorú munkatársak változó igényeinek fontosságát – szakértőnk, Róbert Nóra a LifeTraining Központ trénere, aki cikksorozata második részében az újgenerációs kihívásokhoz ad kulcsot a cégvezetőknek.

Tovább olvasom »
generációs különbségek, hatékony cégvezetés, x generáció, y generáció, z-generáció

Generációs kihívások – mi ez a hype a generációkkal?

piacesprofit.hu

Régen is voltak generációk, akkor mi ez a hype most a generációs különbségek körül? Bár ne becsüljük alá a különböző korosztályhoz tartozó munkatársak változó igényeit, azonban hiba lenne egy-egy generációhoz tartozókat bedobozolnunk, ráhúzva az egységes jellemzőket – figyelmeztet szakértőnk, Róbert Nóra a LifeTraining Központ trénere cikksorozata első részében.

Tovább olvasom »
b-vállalat, ben & Jerry's, bevándorlás, csr, értékrend, felelős üzlet, felelős vállalat, fogyasztó, karbonsemleges, lyft, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, politikai üzenet, starbucks, társadalmi felelősség, uber, y generáció, zöld vállalat

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

Kriston László

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.

Tovább olvasom »
felmérés, online, szokások, vásárlás, y generáció

Az Y generáció is jár boltba, de szeretne több élményt

piacesprofit.hu

Sokan gondolhatják a 18-35 évesekről, hogy a vásárlásnak csak az online formáját preferálják, ám ez a Cetelem Körkép eredményei szerint inkább az internetes és fizikai boltok egymás mellett élését tartják üdvözítőnek. Figyelemre méltó például, hogy az Y-ok 57 százalékának kifejezett örömet okoz, ha üzletben vásárolhat.

Tovább olvasom »
a jövő irodája, munkahely, y generáció

Milyen iroda vonzza az Y-generációt?

piacesprofit.hu

Az Y-generáció elvárásai arra ösztönözhetik a fejlesztőket és bérbeadókat, hogy új irodakialakítási trendeknek megfelelő koncepciókat, irodatereket alakítsanak ki az irodáikban, a fejlesztők pedig egyre inkább a jó elhelyezkedésű, barnamezős beruházások felé fordulhatnak.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, rugalmas munkaégzés, távmunka, y generáció

Készüljünk a 4 napos munkahétre?

piacesprofit.hu

Az online végezhető új szakmák megjelenése és a munkavállalók preferenciáinak változása kapcsán Magyarországon is előtérbe került az otthoni munkavégzés. A rugalmas, otthoni munkavégzést ugyanakkor nem érdemes kötelezővé tenni, mert az belső feszültséget okozhat és a kezdők esetében sem célravezető megoldás.

Tovább olvasom »
értékesítés, generációs különbségek, marketing, y generáció

Fókuszban a harmincasok

Kriston László

Az elmúlt évtized felgyorsult technológiai változásai miatt a mai harmincas-negyvenes korosztály nehezebben ért szót a nálánál fiatalabbakkal, mint ezelőtt. Mi jellemzi a vállalkozások számára akár munkavállalóként, akár fogyasztóként mind fontosabb Y-okat és az őket követő Z-ket? Kurucz Imrét, az NRC kutatási vezetőjét kérdeztük a generációs különbségekről.

Tovább olvasom »
algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
fiatalok, fizetésemelés, munkahelyi elégedettség, stabilitás, y generáció

Egyre jobban szeretik a fiatalok a munkahelyüket

piacesprofit.hu

A dolgozó fiatalok majdnem fele, 44 százaléka érzi úgy, megbecsülik a munkahelyén, ez pedig új rekord. 36 százalékuk pedig előrelépési lehetőséget is lát – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A fiatalok 67 százaléka arra számít, hogy a nettó fizetésük emelkedni fog, a külföldi munkavállalást pedig 27 százalékuk venné fontolóra. 

Tovább olvasom »
fiatal munkavállalók, ingázás, költözés, munkahely, munkavállalói mobilitás, y generáció

Dupla fizu a mobilitás ára

piacesprofit.hu

Nőtt azoknak a 19-29 éves fiataloknak a száma, akik nem költöznének az országon belül máshova egy új állás miatt: 10-ből két fiatal nem mozdulna a munka miatt. A többség, a fiatalok közel fele azonban akár egy másik megyébe is átmenne. Azonban az aktív keresők 37 százaléka ezt csak a jelenlegi fizetése duplájáért tenné meg – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Egy jó külföldi állásajánlatra pedig a fiatalok 17 százaléka biztosan igent mondana. A diákok nyitottabbak a külföldi munka iránt: mindössze 3 százalékuk utasítaná el a lehetőséget szemben a dolgozó fiatalok 20 százalékával.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor