interjú

interjú, sikersztori, Tóth Tamás

Figyeljünk jobban egymásra

kfarkas

A fellépés, a karizma és a kisugárzás a siker egyik legfontosabb tényezői, és a közhiedelemmel ellentétben ezek tanulható, fejleszthető készségek, és semmi sem alapozza meg jobban a kapcsolatokat, mint a történetek megosztása, a storytelling.

Tovább olvasom »
Bonyhádi Gábor, interjú, marketing, online marketing

Nem kell mindig nagy durranás?

piacesprofit.hu

Bonyhádi Gábor és csapata elsőként hozta be Magyarországra a gerillamarketinget, és használt vírusvideókat vagy felhőalkalmazásokat a céges kommunikációban. Ennek ellenére a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy nem a nagy durranások, hanem a folyamatos, jó munka hoz áttörést a céges kommunikációban.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, interjú, marketing, mérő lászló

Mérő László: a mázlit nem lehet tanítani

kfarkas

Az átütő üzleti siker egyik legfontosabb receptjét, ahogy Mérő László fogalmaz, a mázlit, nem lehet tanítani. A nagy ötleteknek és innovációknak megvan a helyük és idejük, de hogy mikor, azt nem lehet megjósolni. Ezért a legzseniálisabb ötlet is észrevétlen maradhat, ha túl korán vagy, ami még rosszabb, túl későn érkezik a piacra. Mérő Lászlóval, az ELTE Pszichológiai Intézete és a Babeş–Bolyai Tudományegyetem professzorával beszélgettünk.

Tovább olvasom »
facebook, Gandera Balázs, interjú, Intren, közösségi oldal, vállalatirányítási rendszer, Workplace

Facebook, amit munka közben is nyugodtan böngészhet

Zubor Zalán

Az Intren egy közel 30 főt foglalkoztató digitális ügynökség. A cég többek között kommunikációs stratégiák kialakításával, hirdetési kampányok létrehozásával, közösségimédia-platformok kezelésével, adatelemzéssel és tanácsadással foglalkozik. A Facebook egyik kiemelt magyarországi partnereként a cég nemrég bevezette a közösségi oldal vállalati verzióját, a Facebook Workplace-t. Az új rendszer tapasztalatairól beszélgettünk Gandera Balázzsal, az Intren ügyvezetőjével.

Tovább olvasom »
a csodák logikája, interjú, mérő lászló

Mérő László: időnként ostobának kell lenni

kfarkas

Az átütő üzleti siker egyik legfontosabb receptjét, ahogy Mérő László fogalmaz, a mázlit, nem lehet tanítani. A nagy ötleteknek és innovációknak megvan a helyük és idejük, de hogy mikor, azt nem lehet megjósolni. Ezért a legzseniálisabb ötlet is észrevétlen maradhat, ha túl korán vagy, ami még rosszabb, túl későn érkezik a piacra. Mérő Lászlóval, az ELTE Pszichológiai Intézete és a Babeş–Bolyai Tudományegyetem professzorával beszélgettünk.

Tovább olvasom »
Andy Tryba, Crossover, home office, interjú, startup, távmunka

A home office a jövő munkahelye

Zubor Zalán

Gyökeresen átalakul a nemzetközi munkaerőpiac, ahogy egyre több feladat távmunkában is elvégezhető. Sok cég számára ez komoly segítséget jelent, hiszen gyakran nehéz helyben megtalálni a megfelelő alkalmazottat, miközben más országokban rendelkezésre állnak a speciálisabb munkák elvégésére kész szakemberek. Az ilyen szakemberek és a munkáltatók összekötésében segít a Crossover. A cég néhány éve, startupként indult az Egyesült Államokban, mostanra világszerte több ezer ügyféllel tartják a kapcsolatot, többek között Budapesten is nyitottak irodát és tartanak toborzásokat. A Crossover alapítójával, Andy Trybával beszélgettünk a cég fejlődéséről és a munkaerőpiac jövőjéről.

Tovább olvasom »
adósság, csalás, fiatalok, fintech, gazdálkodás, interjú, megtakarítás, nyugdíj, tanácsadás

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

Zubor Zalán

Kifejezetten a 30 év alattiak számára hirdet pénzügyi tanácsadást az IFLGroup nevű cég. A cég egyik alapítója, Szarvas Norbert szerint nőtt a fiatalok pénzügyi tudatossága, sokan például már a 20-as éveikben elkezdenek nyugdíjra félretenni, azonban az Y-generáció tagjainak érdemes vigyáznia a pénzügyi csalók új generációjával.

Tovább olvasom »
interjú, női vezető, nők a munkahelyen, veres Ilona

Meglepetés az íróasztalon

piacesprofit.hu

Imádja a munkáját, csakúgy, mint a magánéletét, ezért is alakította úgy, hogy közel legyen a munkahelyéhez az otthona. A cég titka a folyamatos fejlesztés, mely végigkísérte az eddigi működésük tizenhárom évét.  Dr. Veres Ilona a GoodWill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft. ügyvezető helyettese úgy látja, az érzelmi faktor egy jelentős különbség a férfi és nő vezetők között.

Tovább olvasom »
facebook, interjú, iwiw, közösségi média, lévai richárd, social media

Az olyan cégek, mint a Facebook, az emberek idejére vágynak

Szeicz András

Online marketinges, social media szakértő. Már az iwiw-korszak alatt érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. Annyira, hogy a Közösségi kalandozások néven futó oldal egyre ismertebbé tette a nevét, ma pedig már a téma legelismertebb hazai szakértői között tartják számon. Lévai Richárddal beszélgettem a lámpalázról és a Facebook jövőjéről.

Tovább olvasom »
interjú, keresőoptimalizálás, seo

SEO: nulláról az első helyre

piacesprofit.hu

Másfél évvel ezelőtt jött létre a keresőoptimalizálással foglalkozó blog, a ThePitch. Az oldal alig egy év alatt az élre került a hazai oldalak találati listáján. A keresőoptimalizási sikersztori hátteréről beszélgettünk Papp Gábor alapítóval.

Tovább olvasom »
erdei sándor, interjú, jeremie, kockázati tőke, startup

Számoljunk le a startup-illúziókkal

Sebők Orsolya

Erdei Sándor egyszemélyes tanácsadói vállalkozásból fejlesztette fel a ma több mint háromszáztíz főt foglalkoztató, komplex üzleti infrastruktúrát, vállalati és pénzügyi szolgáltatásokat, valamint kockázati tőkét nyújtó DBH-csoportot húsz év alatt. A gyökerek Debrecenbe és Hollandiába vezetnek, méghozzá az önkormányzatokhoz.

Tovább olvasom »