Reklám cikkek


Kreatív megoldások a rich mediában

Kreatív megoldások a rich mediában 

„Hass, alkoss, gyarapodj! - Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.
Válság? 498 milliárd dollár jutott reklámokra

Válság? 498 milliárd dollár jutott reklámokra 

A magyar GDP majdnem négyszeresét költötték tavaly reklámra a vállalatok világszerte: 498 milliárd dollárt - derül ki a Nielsen felméréséből. Ez hét százalékkal több az egy évvel korábbinál.
Jó reklámokat keresnek

Jó reklámokat keresnek 

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.
Szigorodó reklámtábla szabályok

Szigorodó reklámtábla szabályok 

Szigorodik a közutak mellett elhelyezett reklámtáblákat érintő szabályok egy új kormányrendelet értelmében. Korlátozott a méret, a fényesség és a zavaró mozgás mértéke is. 
Mekkora is az a reklámbevétel?

Mekkora is az a reklámbevétel? 

A Magyar Lapkiadók Egyesülete értékelve a hazai reklámpiac méretére vonatkozó különféle becsléseket legutóbbi elnökségi ülésén megállapította, hogy az elmúlt időszakban egyre több nehézséget okoz a valós hirdetési bevételek becslési eljárása, valamint az ezekből kalkulálható különféle mutatók meghatározása, így arra az elhatározásra jutott, hogy még idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.
Ez lehet a gond: nem tudják, mit akar a fogyasztó

Ez lehet a gond: nem tudják, mit akar a fogyasztó 

A magyar internetezők több mint hattizede gondolja úgy, hogy túl sok érdektelen reklámajánlatot kap azoktól a cégektől, melyekkel kapcsolatban áll. - derül ki a Infotéka megbízásából készített kutatásból.
"VB-sorrend". Pepsi, Coca, Szentkirályi

"VB-sorrend". Pepsi, Coca, Szentkirályi 

A közelmúltban közvetített 2010-es Labdarúgó-világbajnokság kapcsán nemzetközi reklámhatás vizsgálatot végzett az Ipsos ASI. Ennek keretében Magyarországon 4 hirdető: Pepsi, Coca, Nike, Szentkirályi egy-egy televíziós reklámja került górcső alá.
A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
Nagyon magyar, de nagyon más

Nagyon magyar, de nagyon más 

Alexander Brody jó időben volt jó helye(ke)n, éppen amikor hatalmas expanzión ment keresztül a globális biznisszé fejlődő reklámipar. Világrengető talentumok híján, de kedélyes szellemiségével, kiváló kapcsolatteremtő képességével elérte, hogy eljusson szakmája csúcsára.
Nagy bukta az országos tévéknél

Nagy bukta az országos tévéknél  

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.

Hiányzik a bloggereknek a hirdetés 

A közhiedelemmel ellentétben a magyar bloggerek egyáltalán nem reklámellenesek. 88 százalékuk szívesen jelentetne meg hirdetést, 50 százalékuk pedig már élt is a lehetőséggel - derül ki a Karmamedia AdBlog 2009 felméréséből.

Megszületett az új Reklámetikai Kódex 

26 szakmai szervezet ünnepélyes aláírás keretében fogadta el a Magyar Reklámetikai Kódex 2009. évi új kiadását. A kódexet 2005-ben módosították utoljára. Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-től hatályos új Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalásának legfontosabb dokumentuma.

Szinte bárki hirdethet a TV-ben 

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   

Nyári tábor a marketingről és a reklámról 

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.

Klasszikus ötletek online köntösben 

Az internet és az adatbázisok igénybevételével a reklám kevesebb pénzből célzottabb ügyfélcsoporthoz juthat el. Az e-mail marketing például a legdinamikusabban növekvő fajtája a direkt marketingnek.

"A hirdetők nem állhatnak le" 

A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak. Azt, hogy leálljanak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ítéletet mondtak a készpénzről

Ítéletet mondtak a készpénzről  

A magyar fiatalok egyre természetesebben használják a digitális fizetési módokat.

Pénzszerzés

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok  

A váratlan egészségügyi kiadások a lakosság kétharmada számára komoly anyagi megterhelést jelentenek.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség 

Amikor egy privátbanki ügyfél és tanácsadója leülnek beszélgetni, az idő legnagyobb részében nem is a befektetésekről van szó. Klasszis Podcast Fodor Bélával.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo