Reklám cikkek


A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
Nagyon magyar, de nagyon más

Nagyon magyar, de nagyon más 

Alexander Brody jó időben volt jó helye(ke)n, éppen amikor hatalmas expanzión ment keresztül a globális biznisszé fejlődő reklámipar. Világrengető talentumok híján, de kedélyes szellemiségével, kiváló kapcsolatteremtő képességével elérte, hogy eljusson szakmája csúcsára.
Nagy bukta az országos tévéknél

Nagy bukta az országos tévéknél  

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.
Hiányzik a bloggereknek a hirdetés

Hiányzik a bloggereknek a hirdetés 

A közhiedelemmel ellentétben a magyar bloggerek egyáltalán nem reklámellenesek. 88 százalékuk szívesen jelentetne meg hirdetést, 50 százalékuk pedig már élt is a lehetőséggel - derül ki a Karmamedia AdBlog 2009 felméréséből.
Megszületett az új Reklámetikai Kódex

Megszületett az új Reklámetikai Kódex 

26 szakmai szervezet ünnepélyes aláírás keretében fogadta el a Magyar Reklámetikai Kódex 2009. évi új kiadását. A kódexet 2005-ben módosították utoljára. Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-től hatályos új Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalásának legfontosabb dokumentuma.
Szinte bárki hirdethet a TV-ben

Szinte bárki hirdethet a TV-ben 

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   
Nyári tábor a marketingről és a reklámról

Nyári tábor a marketingről és a reklámról 

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.
Klasszikus ötletek online köntösben

Klasszikus ötletek online köntösben 

Az internet és az adatbázisok igénybevételével a reklám kevesebb pénzből célzottabb ügyfélcsoporthoz juthat el. Az e-mail marketing például a legdinamikusabban növekvő fajtája a direkt marketingnek.
"A hirdetők nem állhatnak le"

"A hirdetők nem állhatnak le" 

A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak. Azt, hogy leálljanak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Pénzszerzés

Elmondhatja, mit gondol az otthonfelújítási programról

Elmondhatja, mit gondol az otthonfelújítási programról  

Mától május 6-ig véleményezhető az otthonfelújítási program felhívástervezete.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában 

A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Izgalmas kiállítás van a hétvégén Esztergomban!

Izgalmas kiállítás van a hétvégén Esztergomban! 

Jó szívvel tudjuk ajánlani a járműipari kiállítást, melyet egyéb érdekességek és kulturális programok is fűszereznek.

Társadalom

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar  

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo