Nemzetközi elismerés egy magyar márka promóciójának

„Highly commended” vagyis rendkívüli elismeréssel tüntette ki a világ egyik legnagyobb szakmai szervezete a Heinemann Duty Free, a Zwack Unicum és a Budapest Airport közös nyári kampányát.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A DFNI (Duty Free News International), az utazási iparág egyik legnagyobb kereskedelemmel foglalkozó szakújságja több kategóriában minden évben megnevezi a legjobb repülőtéri termékeket, marketing kampányokat és boltokat. 2012-ben a budapesti repülőtéren lezajlott nyári promóciót választották az egyik legjobbnak.

A 2012-es év egyik legjobb marketing promóciója zajlott Budapesten a Duty Free News International (DFNI), az egyik legnagyobb nemzetközi kereskedelmi szakmai újság szerint. A lap minden évben megválasztja az elmúlt 12 hónap utazási kereskedelmi „leg-jeit”, összesen 8 kategóriában. A legjobb marketing kampány díjat a Dél-Ázsiában és a Csendes-óceán területén, valamint Amerika nyugati partján jelenlévő DFS Group munkája nyerte, a második éve töretlen sikerrel valósította meg a „Master of Spirits” kampányt. A fő nyertes mellett két másik kereskedelmi kampányt emelt ki 2012-ben a DFNI, köztük a Heinemann Duty Free, a Zwack és a Budapest Airport közös nyári promócióját, ami sporthasonlattal élve megosztott második-harmadik helyezést jelent.

2012 nyarán először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy kiváló hazai termék, egy valódi hungarikum, a méltán népszerű Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során a tradicionális magyar márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben.

A DFNI kiemelte a kampány fantasztikus eredményességét. A termékek hatalmas sikert arattak az utasok körében: megötszöröződtek az eladások, nem utolsósorban a márka új termékére, az Unicum Szilvára épülő promóciónak köszönhetően. Az új magyar italfajta az eladások mintegy 60 százalékát tette ki. A számok azt mutatták, hogy majdnem minden negyedik felnőtt korú utas – ha csak kíváncsiságból, esetleg a repülőútra való ráhangolódás céljából is, de – megkóstolta az Unicum valamelyik termékét.

„Biztosak voltunk benne, hogy megállja a helyét, amikor ezt a kiváló magyar terméket állítottuk a nyári kereskedelmi kampányunk középpontjába” – összegezte a promóció eredményeit Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletág igazgatója. Hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy egy hagyományos magyar márkához kapcsolódó marketing akció sikere nemzetközi szinten is komoly szakmai elismerést váltott ki. Ez megerősített minket abban, hogy a jövőben akár újabb nívós magyar termékeket mutassunk be a nemzetközi utazóközönségnek a budapesti repülőtéren.”

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo